eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów laboratoryjnych ze szkła, plastiku i innych materiałów na potrzeby Zakładów Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-05

Ogłoszenie nr 59699 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.

Warszawa: Dostawa materiałów laboratoryjnych ze szkła, plastiku i innych materiałów na potrzeby Zakładów Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Sportu Państwowy Instytut Badawczy, krajowy numer identyfikacyjny 000786093, ul. ul. Trylogii  2/16, 01-982  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 569 99 14, e-mail przetargi@insp.waw.pl, faks 22 569 99 06.
Adres strony internetowej (URL): http://www.insp.waw.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://isbip.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://isbip.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobiście
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego
Adres:
Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Trylogii 2/16, 01-982 Warszawa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów laboratoryjnych ze szkła, plastiku i innych materiałów na potrzeby Zakładów Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego.
Numer referencyjny: OOP.26.6.2017.MC
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
16


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (realizowana etapami) dostawa laboratoryjnych wyrobów ze szkła, plastiku i innych materiałów (zwanych dalej "materiałami") na potrzeby Zakładów Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego, podzielona na 16 (szsnaście) odrębnych Części, tj. a) Część I - materiały laboratoryjne - pipety i końcówki do pipet wskazanego producenta lub równoważne; b) Część II - materiały laboratoryjne wskazanego producenta lub równoważne; c) Część III - materiały laboratoryjne do przygotowania próbek dla oznaczeń EPO wskazanego producenta lub równoważne; d) Część IV - materiały laboratoryjne wykorzystywane do wstępnego przygotowania próbek do analiz wskazanego producenta lub równoważne; e) Część V - materiały laboratoryjne do przygotowania próbek wskazanego producenta lub równoważne; f) Część VI - materiały laboratoryjne do immunooczyszczania EPO wskazanego producenta lub równoważne; g) Część VII - materiały laboratoryjne wykorzystywane do przygotowania próbek i wykonania analiz chromatograficznych wskazanego producenta lub równoważne; h) Część VIII - materiały laboratoryjne wykorzystywane do porcjowania próbek wskazanego producenta lub równoważne; i) Część IX - materiały laboratoryjne PP wykorzystywane do przygotowywania odczynników wskazanego producenta lub równoważne; j) Część X - materiały laboratoryjne wykorzystywane w analizach instrumentalnych wskazanego producenta lub równoważne; k) Część XI - materiały laboratoryjne szklane wykorzystywane do przygotowywania odczynników wskazanego producenta lub równoważne; l) Część XII - materiały laboratoryjne - probówki wskazanego producenta lub równoważne; m) Część XIII - materiały laboratoryjne wykorzystywane przy pobieraniu krwi żylnej wskazanego producenta lub równoważne; n) Część XIV - kody kreskowe do oznaczania próbek podawczych wskazanego producenta lub równoważne; o) Część XV - materiały laboratoryjne pomocnicze wskazanego producenta lub równoważne p) Część XVI - materiały laboratoryjne wykorzystywane w analizach immunoluminometrycznych wskazanego producenta lub równoważne. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla poszczególnych Części zamówienia, zawarte są w ,,Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa", który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej. 3. Jeżeli w dokumentach przetargowych zamieszczone zostały rozwiązania opatrzone nazwami własnymi lub nazwami producenta należy to rozumieć w ten sposób, że towarzyszy im określenie "lub równoważne". Przez pojęcie "lub równoważne" Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania w zgodzie z wymaganiami Zamawiającego oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia o parametrach i właściwościach równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania poprzez dostarczenie próbek do testów, że oferowane przez niego przedmioty zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca składający ofertę z materiałami równoważnymi, musi spełnić warunki określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ. 3.1 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane użytkowaniem dostarczonych przez Wykonawcę materiałów, w szczególności za uszkodzenie sprzętu. 3.2 W przypadku zaoferowania produktu równoważnego w stosunku do pozycji wskazanej przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn nr 4 Formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, poprzez podanie odpowiednio: nazwy PRODUCENTA / dostawcy oferowanego materiału, nr katalogowego i charakterystyki oferowanego produktu oraz załączenia dokumentów, o których mowa w Rozdz. VII pkt 2 SIWZ. 3.3 W przypadku zaoferowania produktu wskazanego przez Zamawiającego jako referencyjny (zgodnie z kolumną nr 2 i nr 3 w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa) dopuszczalne jest niewypełnienie kolumny nr 4. Wykonawca zobowiązany jest, w każdym przypadku, obowiązkowo wskazać w kolumnie nr 5 informację o nr katalogowym producenta oferowanego materiału. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo, a Wykonawca wyraża zgodę na zakup mniejszej ilości materiałów, w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym (Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej) oraz zmniejszenia asortymentu określonego w formularzu cenowym spowodowanych zmianą potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem że ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres jej obowiązywania. 5. Wykonawca zapewni, że dostarczone materiały, będą miały odpowiedni dla danego rodzaju materiałów okres przydatności. Materiały, których dostawa stanowi przedmiot zamówienia, w dniu dostawy winny mieć jeszcze nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta.

II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00 - Materiały medyczne
Dodatkowe kody CPV:33793000-5, 38437000-7, 18424300-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy dostaw - zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych dostaw do wysokości 10 % wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać doświadczenie w wykonaniu min. 2 dostaw materiałów będących przedmiotem postępowania odpowiednich dla każdej z części zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Prawidłowo wypełniony i podpisany Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz Cenowy (Załącznik Nr 1 do dokumentacji prztargowej) - dla każdej części zamówienia oddzielnie. W przypadku zaoferowania odczynników chemicznych równoważnych do określonych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do dokumentacji prztargowej, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie/dokumenty: - w którym wskaże szczegółowo właściwości i skład oferowanych odczynników, - w którym stwierdzi że oferowane odczynniki posiadają pożądane przez Zamawiającego właściwości jakościowe, fizykochemiczne, eksploatacyjne i techniczne. 2. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
tak
Informacje dodatkowe:
W celu potwierdzenia, że oferowane materiały odpowiadają wymaganiom Zamawiającego należy dołączyć wymagane aktualne opisy / atesty / świadectwa / specyfikacje / karty katalogowe lub inne równoważne dokumenty. Zamawiający informuje, iż wyraża zgodę na dostarczenie ww. dokumentów w formie elektronicznej na płycie CD.


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto 100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu wykonania umowy, konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji umowy, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, w związku z niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia w zakładanym terminie, nie dłużej niż o 14 dni; 2) konieczności wprowadzenia zmian do zakresu przedmiotu umowy, w tym jego ograniczenia lub zwiększenia; 3) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 4) zmiany wysokości obciążeń publicznoprawnych; 5) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 6) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia powierzonego podwykonawcom; 7) jeżeli wprowadzenie zmian umowy wynikać będzie ze zmiany obowiązujących przepisów. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian jest zachowanie formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13/04/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: I    Nazwa: Materiały laboratoryjne - pipety i końcówki do pipet wskazanego producenta lub równoważne.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych - pipet i końcówek do pipet, wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części I zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa", który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części I.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: II    Nazwa: Materiały laboratoryjne wskazanego producenta lub równoważne.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części II zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa", który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części II.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3, 33793000-5,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: III    Nazwa: Materiały laboratoryjne do przygotowania próbek dla oznaczeń EPO wskazanego producenta lub równoważne.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych do przygotowania próbek dla oznaczeń EPO, wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części III zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa", który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części III.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: IV    Nazwa: Materiały laboratoryjne wykorzystywane do wstępnego przygotowania próbek do analiz wskazanego producenta lub równoważne.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych wykorzystywanych do wstępnego przygotowania próbek do analiz, wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części IV zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa", który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części IV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: V    Nazwa: Materiały laboratoryjne do przygotowania próbek wskazanego producenta lub równoważne.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych do przygotowania próbek, wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części V zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa", który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części V.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: VI    Nazwa: Materiały laboratoryjne do immunooczyszczania EPO wskazanego producenta lub równoważne.centa lub równoważne.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych do immunooczyszczania EPO, wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części VI zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa", który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części VI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3, 33793000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: VII    Nazwa: Materiały laboratoryjne wykorzystywane do przygotowania próbek i wykonania analiz chromatograficznych wskazanego producenta lub równoważne.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych wykorzystywanych do przygotowania próbek i wykonania analiz chromatograficznych, wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części VII zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa", który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części VII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3, 33793000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: VIII    Nazwa: Materiały laboratoryjne wykorzystywane do porcjowania próbek wskazanego producenta lub równoważne.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych wykorzystywanych do porcjowania próbek, wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części VIII zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa", który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części VIII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: IX    Nazwa: Materiały laboratoryjne PP wykorzystywane do przygotowywania odczynników wskazanego producenta lub równoważne.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych PP wykorzystywanych do przygotowywania odczynników, wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części IX zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa", który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części IX.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: X    Nazwa: Materiały laboratoryjne wykorzystywane w analizach instrumentalnych wskazanego producenta lub równoważne.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych wykorzystywanych w analizach instrumentalnych, wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części X zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa", który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części X.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: XI    Nazwa: Materiały laboratoryjne szklane wykorzystywane do przygotowywania odczynników wskazanego producenta lub równoważne.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych szklanych wykorzystywanych do przygotowywania odczynników, wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części XI zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa", który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części XI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: XII    Nazwa: Materiały laboratoryjne - probówki wskazanego producenta lub równoważne.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych - probówek wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części XII zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa", który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części XII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: XIII    Nazwa: Materiały laboratoryjne wykorzystywane przy pobieraniu krwi żylnej wskazanego producenta lub równoważne.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych wykorzystywanych przy pobieraniu krwi żylnej wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części XIII zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa", który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części XIII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: XIV    Nazwa: Kody kreskowe do oznaczania próbek podawczych wskazanego producenta lub równoważne.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kodów kreskowych do oznaczania próbek podawczych wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części XIV zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa", który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części XIV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3, 33793000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: XV    Nazwa: Materiały laboratoryjne pomocnicze wskazanego producenta lub równoważne.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych pomocniczych wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części XV zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa", który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części XV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3, 33793000-5, 38437000-7, 18424300-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: XVI    Nazwa: Materiały laboratoryjne wykorzystywane w analizach immunoluminometrycznych wskazanego producenta lub równoważne.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych wykorzystywanych w analizach immunoluminometrycznych wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części XVI zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa", który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części XVI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.