eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › przebudowa dróg powiatowych Nr 15130 (0030T) Skadla - Bronina i Nr 15124 (0024T) Chmielnik - Stopnica - Etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-24

POZYCJA 59695

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Busko-Zdrój: przebudowa dróg powiatowych Nr 15130 (0030T) Skadla - Bronina i Nr 15124 (0024T) Chmielnik - Stopnica - Etap I Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Buski, do kontaktów: Małgorzata Mrugała - Powiatowy Zarząd Dróg w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 15, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3783051, fax 041 3783578, e-mail: starostwo@sp.netium.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat.busko.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Busku-Zdroju, Małgorzata Mrugała - Kierownik Sekcji Ewidencji, Planowania i Zamówień Publicznych, Wełecz 146, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 370-16-46, fax 041 370-16-47, e-mail: pzd.busko@interia.pl, www.pzd.busko.com.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Busku-Zdroju, Małgorzata Mrugała - Kierownik Sekcji Ewidencji, Planowania i Zamówień Publicznych, Wełecz 146, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 370-16-46, fax 041 370-16-47, e-mail: pzd.busko@interia.pl, www.pzd.busko.com.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Busku-Zdroju, Małgorzata Mrugała - Kierownik Sekcji Ewidencji, Planowania i Zamówień Publicznych, Wełecz 146, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 370-16-46, fax 041 370-16-47, e-mail: pzd.busko@interia.pl, www.pzd.busko.com.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Zarządzanie drogami powiatowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa dróg powiatowych Nr 15130 (0030T) Skadla - Bronina i Nr 15124 (0024T) Chmielnik - Stopnica - Etap I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: województwo świętokrzyskie, powiat buski, gmina Busko-Zdrój. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa dróg powiatowych Nr 15130 (0030T) Skadla- Bronina i Nr 15124 (0024T) Chmielnik- Stopnica - Etap I (droga powiatowa nr 15130 (0030T) Skadla- Bronina od km 8+349 do km 9+076; droga powiatowa nr 15124 (0024T) Chmielnik- Stopnica od km 12+950 do km 14+420) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EURO, a poniżej 5 278 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 7

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 45 000,00 zł w terminie do 20.12.2006 r. godz. 9.00. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na następujący numer rachunku bankowego: Kredyt Bank PBI S.A. o/Kielce Filia Nr 1 w Busku Zdroju nr 67 1500 1458 1214 5001 9858 0000. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczona bez rozpatrywania. Wykonawca, który nie wniesie wadium w formie lub formach podanych wyżej zostanie wykluczony z postępowania. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania z ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 6. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2. Minimalne warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp są następujące: 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy: a) wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 200 000 PLN; b) wykonawca musi wykazać dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 mln zł 2.2. Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: a) Kierownik budowy - 1 os., 8 lat doświadczenia w realizacji podobnych robót; 5 lat doświadczenia jako kierownik lub z-ca kierownika podobnych robót; b) Kierownik robót drogowych - 1 os., 5 lat doświadczenia w realizacji podobnych robót; 3 lata doświadczenia jako kierownik lub z-ca kierownika podobnych robót; c) Kierownik robót mostowych - 1 os., 5 lat doświadczenia w realizacji podobnych robót; 3 lata doświadczenia jako kierownik lub z-ca kierownika podobnych robót; d) Technolog - 1 os., 5 lat doświadczenia w realizacji podobnych robót; 3 lata doświadczenia jako kierownik lub z-ca kierownika podobnych robót; 2.3. Potencjał techniczny - Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu, wymienione poniżej: a) Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności co najmniej 100 t/godz. - szt. 1 b) Rozściełacz mas bitumicznych min. szerokość rozkładania 4m - szt. 1 c) Walce drogowe - szt. 3 d) Koparki o poj. łyżki min. 0,4 m3 - szt. 3 e) Zagęszczarka do betonu - szt. 1 2.4. Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jedno zadanie w zakresie robót drogowych w technologii porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu oraz jedno zadanie w zakresie remontu mostu. 3. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, w zakresie następujących rodzajów robót: 1) roboty przygotowawcze 2) roboty ziemne 3) roboty odwodnieniowe 4) roboty wykończeniowe 5) oznakowanie dróg 6) elementy ulic 7) roboty mostowe. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 4.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. załączonego do SIWZ 4.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (jeżeli nie dotyczy- należy załączyć taką informację do oferty). 4.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 o w/w ustawy Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 5.1. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejsze od określonych w pkt II.2. 2.1. b). Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (\Potencjał kadrowy\), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2. 2.2. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). 5.3. wykaz niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń , jakimi dysponuje wykonawca (\Potencjał techniczny\) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2. 2.3. 5.4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (\Doświadczenie zawodowe\), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2 2.4. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 5.5. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość wskazaną w pkt III.2. 2.1. a). 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24.05.2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt III.2 4 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt III.2 5 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.busko.com.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Busku-Zdroju, Wełecz 146, 28-100 Busko-Zdrój płatne bezpośrednio do kasy P.Z.D. w Busku-Zdroju lub drogą pocztową przelewem na konto nr 97 1500 1458 1214 5001 9119 0000. Pobranie SIWZ ze strony internetowej - bezpłatne. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.12.2006, godzina 10:00, Powiatowy Zarząd Dróg w Busku-Zdroju, Wełecz 146, 28-100 Busko-Zdrój, pokój nr 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego 2) Informacje dodatkowe: W przypadku nie przyznania środków finansowych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) na niniejsze zamówienie Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.