eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciężkowice › Wydanie drukowanego przewodnika po Rezerwacie Skamieniałe Miasto i Muzeum Przyrodniczym w Ciężkowicach oraz przewodnika w formatach MP3 i MP4 do odtwarzania w odtwarzaczach cyfrowych w ramach projektu Kreowanie markowego produktu turystycznego na terenie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-18

Ciężkowice: Wydanie drukowanego przewodnika po Rezerwacie Skamieniałe Miasto i Muzeum Przyrodniczym w Ciężkowicach oraz przewodnika w formatach MP3 i MP4 do odtwarzania w odtwarzaczach cyfrowych w ramach projektu Kreowanie markowego produktu turystycznego na terenie Pogórza Ciężkowickiego - Wokół Rezerwatu Skamieniałe Miasto
Numer ogłoszenia: 59693 - 2010; data zamieszczenia: 18.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ciężkowicach , ul. Tysiąclecia 19, 33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie, tel. 14 6510051, faks 14 6510944.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug@ciezkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydanie drukowanego przewodnika po Rezerwacie Skamieniałe Miasto i Muzeum Przyrodniczym w Ciężkowicach oraz przewodnika w formatach MP3 i MP4 do odtwarzania w odtwarzaczach cyfrowych w ramach projektu Kreowanie markowego produktu turystycznego na terenie Pogórza Ciężkowickiego - Wokół Rezerwatu Skamieniałe Miasto.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie merytoryczne treści i materiałów graficznych 2. Projekt graficzny i jego realizacja - przygotowanie do druku 3. Druk i oprawa 4. Tłumaczenia na język angielski i niemiecki 5. Zakup odtwarzaczy MP4 - 100 szt. 6. Powielenie 5000 szt. płyt CD z nadrukiem. Przewodnik drukowany po Rezerwacie Skamieniałe Miasto oraz Muzeum Przyrodniczym w Ciężkowicach w ilości 10 000 egzemplarze z tego 8000 w wersji polskiej oraz po 1000 egzemplarzy w mutacjach językowych angielskiej i niemieckiej. 1. Założenia techniczne: a. format: 123x175mm b. kolor 4+4 c. środki: kreda mat 135g/m2 d. okładka: kreda mat, kolor 4+4 + miejscowo lakier UV+ folia matowa jednostronnie na okł. e. Nakład: 8 000 tys. egzemplarzy- wersja Polska, 1000 wersja angielska, 1000 wersja niemiecka f. Przed drukiem: proof i ozalid do zatwierdzenia przez Zamawiającego, naświetlanie CTP, cięcie, oprawa zszywana i klejona g. Ilość stron 128 + okładka . Inne: kieszeń na płytę CD/DVD na 3. stronie okładki, kieszeń na 5000 egzemplarzy w wersji polskiej. . Płytę CD/DVD należy powielić w 5000 egzemplarzy i załaczyć do przewodnika w wersji drukowanej. Płytę należy zadrukować informacją o projekcji oraz współfinansowaniu. Grafikę uzgodnić z Zamawiającym. Przewodnik będzie miał mapę rozkładaną z okładki. Mapa powinna zawierać zakres określony granicami administracyjnymi Gminy Ciężkowice. Mapa ma być malowana z wyróżnionymi atrakcjami turystycznymi gminy. Wykonawca przekaże wszystkie prawa do zdjęć i tekstów zawartych w publikacji. Teksty i zdjęcia w rozdzielczości co najmniej 300 dpi i rozmiarze 10x15 cm przekaże na płytach CD lub DVD Zamawiającemu. Zleceniobiorca zakupi 100 szt odtwarzaczy MP4 Przewodnika w formie cyfrowej w formacie MP3 i MP4 do odtwarzania w przenośnych odtwarzaczach cyfrowych oraz możliwości umieszczenia w Internecie do samodzielnego ściągnięcia, wersja językowa polska oraz angielska i niemiecka. Tekst ma być odtwarzany przez lektora. Przewodnik należy wgrać do zakupionych odtwarzaczy MP3/MP4 z możliwością wybory wersji językowej oraz umieścić na nim informację o współfinansowaniu: Projekt współfinansowany ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 3.1. Rozwój infrastruktury turystycznej, schemat C - Rozwój produktów i oferty turystycznej regionu Prezentacja ma być zilustrowana zdjęciami podczas odtwarzania - ilość zdjęć 200. Teksty powinny być opracowane i zmontowane w taki sposób aby uwzględniały czasy przejść pomiędzy poszczególnymi punktami: Czas przejścia powinien być wypełniony informacją o kolejnym punkcie lub atrakcjach regionu. Wszystkie teksty muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. Zakup odtwarzaczy: W ramach Zamówienia należy zakupić 100 szt. odtwarzaczy MP3/MP4, o pojemności co najmniej 8 GB, z kolorowym wyświetlaczem, możliwością odtwarzania Wideo i tekstu, obudową o podwyższonej odporności, polskim, angielskim i niemieckim menu do wyboru. Odtwarzacze w zestawie z słuchawkami o wymiennych gąbkach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.00.00.00 - 78.00.00.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zasady wnoszenia wadium Wadium w wysokości 5 000,00 zł ( pięc tysięcy złotych 00/100) powinno być wniesione w terminie do dnia 26.03.2010 r. do godz. 9:00. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie oferty, zgodnie z Prawem zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: Krakowski Bank Spółdzielczy O/Ciężkowice Nr 09 8591 0007 0290 0000 2118 0020 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: G-341-7/2010. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 1. w pieniądzu 2. poręczeniach lub w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu PARP (Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz. 275)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca oświadczy, ze spełnienia warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się co najmniej: Wykonaniem 2 usług odpowiadających swym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w okresie trzech ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności oferenta jest krótszy to w okresie prowadzenia działalności. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże że wykonał: - 1 zamówienie w postaci druku i dystrybucji o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto; - 1 zamówienie na realizację projektu i druku dla odbiorcy publicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż kwota brutto składanej oferty. Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o: opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - uzyskał za ostatni rok obrotowy - 2009: - dodatni wynik finansowy, - wskaźnik płynności szybkiej WPS większy lub równy 1,1. - zaświadczenie banku finansującego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym (której) Wykonawca posiada rachunek, potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych w wysokości co najmniej 100 % ceny (brutto) podanej w ofercie lub zdolność kredytową Wykonawcy do wysokości tej kwoty. Zaświadczenie to winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP/ciezkowice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Cieżkowice Urząd Gminy Ciężkowice ul. Tysiąclecia 19 33-190 Ciężkowice pok. nr 30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Ciężkowice ul. Tysiąclecia 19 33-190 Ciężkowice pok. nr 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 3.1 Rozwój infrastruktury turystycznej, schemat C - Rozwój produktów i oferty turystycznej regionu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.