eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dubienka › Dostawa mieszanki kruszywa drogowego oraz usługa wyrównania nawierzchni dróg równiarką drogową

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-20

Dubienka: Dostawa mieszanki kruszywa drogowego oraz usługa wyrównania nawierzchni dróg równiarką drogową
Numer ogłoszenia: 59445 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dubienka , ul. 3 Maja 6, 22-145 Dubienka, woj. lubelskie, tel. 82 5668002, faks 82 5668002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubienka.eurzad.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mieszanki kruszywa drogowego oraz usługa wyrównania nawierzchni dróg równiarką drogową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Dostawa mieszanki kruszywa sortowanego o uziarnieniu 0 31,5 mm grubości, odpowiadającej normie PN-EN 13242, w ilości do 2.000 ton, wraz z rozładunkiem na wskazane przez Zamawiającego odcinki dróg w miejscowościach: 1) Dubienka - nr działki 317, 327 i 351, 2) Janostrów - nr działki 28 i 113, 3) Jasienica - nr działki 95 i 126, 4) Józefów - nr działki 21 i 54, 5) Kajetanówka - nr działki 143, 6) Krynica - nr działki 40 i 58, 7) Nowokajetanówka - nr działki 78, 8) Radziejów - nr działki 30, 71, 72, 106, 147, 150/1, 9) Siedliszcze - nr działki 1, 42, 316 i 326, 10) Skryhiczyn - nr działki 106, 193, 203, 213, 218, 11) Stanisławówka - nr działki 27 i 67, 12) Starosiele - nr działki 62, 13) Tuchanie - nr działki 104, 14) Uchańka - nr działki 154 i 289, 15) Zagórnik - nr działki 48. Dostawa obejmuje: załadunek, ważenie, transport i rozładunek kruszywa. Dostawy będą realizowane w dni robocze ( od poniedziałku do piątku ), w ilości do 100 ton dziennie, zgodnie z bieżącymi potrzebami określanymi przez Zamawiającego i przekazywanymi Wykonawcy drogą telefoniczną lub faksem. Transport kruszywa powinien odbywać się samochodami ciężarowymi samowyładowczymi. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska ( np. azbest, popioły, metale ). Wyrównanie kruszywa Zamawiający wykona we własnym zakresie. Część II: Usługa wyrównania równiarką drogową nawierzchni dróg na terenie gminy. Usługa będzie realizowana w dni robocze ( od poniedziałku do piątku ), zgodnie z bieżącymi potrzebami określanymi przez Zamawiającego i przekazywanymi Wykonawcy drogą telefoniczną lub faksem. Łączny czas pracy równiarki: do 200 godzin..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2, 45.50.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegające na: a) zmianie stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto, b) zmianie terminu wykonania umowy w sytuacji zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających dostawę mieszanki kruszywa lub pracę równiarki drogowej, bądź działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. Zmiany umowy przewidziane w pkt 17.2 dopuszczalne będą w następujących warunkach: a) stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzającego zmianę, b) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia: - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, - o czas działania siły wyższej oraz potrzeby do usunięcia skutków tego działania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdubienka.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dubienka ul. 3 Maja 6, 22-145 Dubienka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Dubienka 22-145 Dubienka, ul. 3 Maja 6 pok. Nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mieszanki kruszywa sortowanego o uziarnieniu 0 31,5 mm grubości, odpowiadającej normie PN-EN 13242, w ilości do 2.000 ton, wraz z rozładunkiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mieszanki kruszywa sortowanego o uziarnieniu 0 31,5 mm grubości, odpowiadającej normie PN-EN 13242, w ilości do 2.000 ton, wraz z rozładunkiem na wskazane przez Zamawiającego odcinki dróg w miejscowościach: 1) Dubienka - nr działki 317, 327 i 351, 2) Janostrów - nr działki 28 i 113, 3) Jasienica - nr działki 95 i 126, 4) Józefów - nr działki 21 i 54, 5) Kajetanówka - nr działki 143, 6) Krynica - nr działki 40 i 58, 7) Nowokajetanówka - nr działki 78, 8) Radziejów - nr działki 30, 71, 72, 106, 147, 150/1, 9) Siedliszcze - nr działki 1, 42, 316 i 326, 10) Skryhiczyn - nr działki 106, 193, 203, 213, 218, 11) Stanisławówka - nr działki 27 i 67, 12) Starosiele - nr działki 62, 13) Tuchanie - nr działki 104, 14) Uchańka - nr działki 154 i 289, 15) Zagórnik - nr działki 48. Dostawa obejmuje: załadunek, ważenie, transport i rozładunek kruszywa. Dostawy będą realizowane w dni robocze ( od poniedziałku do piątku ), w ilości do 100 ton dziennie, zgodnie z bieżącymi potrzebami określanymi przez Zamawiającego i przekazywanymi Wykonawcy drogą telefoniczną lub faksem. Transport kruszywa powinien odbywać się samochodami ciężarowymi samowyładowczymi. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska ( np. azbest, popioły, metale ). Wyrównanie kruszywa Zamawiający wykona we własnym zakresie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa wyrównania równiarką drogową nawierzchni dróg na terenie gminy. Usługa będzie realizowana w dni robocze ( od poniedziałku do piątku ), zgodnie z bieżącymi potrzebami określanymi przez Zamawiającego i przekazywanymi Wykonawcy drogą telefoniczną lub faksem. Łączny czas pracy równiarki: do 200 godzin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wyrównania równiarką drogową nawierzchni dróg na terenie gminy. Usługa będzie realizowana w dni robocze ( od poniedziałku do piątku ), zgodnie z bieżącymi potrzebami określanymi przez Zamawiającego i przekazywanymi Wykonawcy drogą telefoniczną lub faksem. Łączny czas pracy równiarki: do 200 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.