eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › świadczenie usług w zakresie ochrony mienia oraz prowadzenie dozoru budynków mieszkalnych i obiektów do nich przynależnych zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków działającą przez Zarząd Budynków Komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-23

POZYCJA 59401

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kraków: świadczenie usług w zakresie ochrony mienia oraz prowadzenie dozoru budynków mieszkalnych i obiektów do nich przynależnych zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków działającą przez Zarząd Budynków Komunalnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Budynków Komunalnych, do kontaktów: Barbara Batko, Andrzej Permus-616-61-48, Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6166184, fax 0126166186, e-mail: barbara.batko@zbk.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zbk.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych, Punkt Obsługi Mieszkańców, parter, Barbara Batko, os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 616-61-84, fax 012 616-61-86, www.zbk.krakow.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zarząd Budynków Komunalnych, Punkt Obsługi Mieszkańców, parter, Barbara Batko, os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 616-61-84, fax 012 616-61-86. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie ochrony mienia oraz prowadzenie dozoru budynków mieszkalnych i obiektów do nich przynależnych zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków działającą przez Zarząd Budynków Komunalnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: Kraków, ul. Rzepakowa, ul. Cieślewskiego 1, 3, 11, os. Kościuszkowskie 1, ul. Lipowa 4. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia oraz prowadzenie dozoru budynków mieszkalnych i obiektów do nich przynależnych zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków działającą przez Zarząd Budynków Komunalnych. Usługi w zakresie ochrony mienia oraz prowadzenie dozoru w budynkach i ich zapleczu Wykonawca wykonywał będzie we wszystkie dni tygodnia - całodobowo. Podstawą funkcjonowania służby ochrony w obiekcie są instrukcje i przepisy normujące organizację ochrony obiektu Zamawiającego, w tym między innymi: - sprawdzanie tożsamości osób i pojazdów, ich uprawnienia do wejścia i przebywania na terenie obiektu, - kontrolowanie osób wychodzących z terenu obiektu /przegląd podręcznego bagażu/, - prowadzenie obserwacji ruchu osobowego, towarowego i transportowego na terenie obiektu - uniemożliwianie wstępu /wjazdu/ na teren obiektu osobom i pojazdom nieupoważnionym, - kontrolowanie zabezpieczenia pomieszczeń w chronionych obiektach, - przyjmowanie kluczy od pomieszczeń do depozytu i wydawanie ich osobom upoważnionym W odniesieniu do nieruchomości przy ul. Lipowej 4 ww. zakres organizacji ochrony obiektu zostaje poszerzony o czynność oprowadzania turystów po wskazanych budynkach Przewidywana maksymalna ilość obiektów do ochrony w okresie umownym - około 15 nieruchomości. Przewiduje się zawarcie umowy na 6 nieruchomości - wykaz stanowi Załącznik Nr do wzoru umowy. Przewidywany okres sprawowania ochrony na 1 budynku - około 3 miesiące. Budynki przeznaczone do ochrony są niezasiedlone lub częściowo zasiedlone. Zamawiający zapewnia, na czas realizacji umowy, pomieszczenie dla pracowników ochrony z dostępem do wody i wc. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przewidywana maksymalna ilość obiektów do ochrony w okresie umownym - około 15 nieruchomości. Przewiduje się zawarcie umowy na 6 nieruchomości - wykaz stanowi Załącznik Nr do wzoru umowy. Przewidywany okres sprawowania ochrony na 1 budynku - około 3 miesiące. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 11800 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: -posiadają koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia zgodnie z Ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) osoby przewidziane do wykonania zamówienia mają posiadać licencję pracownika ochrony I stopnia, b) udokumentują że wykonali lub wykonują nadal w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług w zakresie zamówień z zakresu ochrony mienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - posiadają aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej ( deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia, co najmniej 200.000,00 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 i ust.2 pkt 1-4 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty przedłożone w ofercie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 3. Zaświadczenie właściwego dla siedziby Wykonawcy naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami, opłatami, lub właściwe zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji tego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. Koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. 8. Licencje pracownika ochrony I stopnia osób wykonujących bezpośrednio ochronę. 9.Podpisany przez osoby uprawnione wykaz wykonanych lub nadal wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - sporządzony wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl. Opłata: 6 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatne za zaliczeniem pocztowym lub w kasie zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2006 godzina 12:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.12.2006, godzina 13:00, ZBK, Kraków, os. Złotej Jesieni 14, IIIp., Sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.