eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Realizacja szkoleń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Starachowicach w ramach projektu Profesjonalne zarządzanie największym potencjałem Urzędu Miejskiego w Starachowicach Etap III Część I - Nowa Instrukcja Kancelaryjna Część II - Ochrona danych osobowych Część III - Kodeks Postępowania Administracyjnego Część IV - Wydawanie decyzji administracyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-21

Starachowice: Realizacja szkoleń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Starachowicach w ramach projektu Profesjonalne zarządzanie największym potencjałem Urzędu Miejskiego w Starachowicach Etap III Część I - Nowa Instrukcja Kancelaryjna Część II - Ochrona danych osobowych Część III - Kodeks Postępowania Administracyjnego Część IV - Wydawanie decyzji administracyjnych
Numer ogłoszenia: 59401 - 2011; data zamieszczenia: 21.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice , ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 82 75, faks 41 273 82 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.starachowice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja szkoleń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Starachowicach w ramach projektu Profesjonalne zarządzanie największym potencjałem Urzędu Miejskiego w Starachowicach Etap III Część I - Nowa Instrukcja Kancelaryjna Część II - Ochrona danych osobowych Część III - Kodeks Postępowania Administracyjnego Część IV - Wydawanie decyzji administracyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Starachowicach w ramach projektu Profesjonalne zarządzanie największym potencjałem Urzędu Miejskiego w Starachowicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. usług w zakresie szkoleń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Starachowicach

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium dla części I w wysokości : 800,00 zł należy wnieść: 1)w pieniądzu - przelewem na konto nr 17102026740000210200033225 Bank PKO BP SA Oddział I w Ostrowcu Świętokrzyskim tytułem: WADIUM na przetarg Realizacja szkoleń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Starachowicach w ramach projektu Profesjonalne zarządzanie największym potencjałem Urzędu Miejskiego w Starachowicach Etap III Część I - Nowa Instrukcja Kancelaryjna - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2)w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Realizacja szkoleń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Starachowicach w ramach projektu Profesjonalne zarządzanie największym potencjałem Urzędu Miejskiego w Starachowicach Etap III Część I - Nowa Instrukcja Kancelaryjna, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Wadium dla części II w wysokości : 800,00 zł należy wnieść: 1)w pieniądzu - przelewem na konto nr 17102026740000210200033225 Bank PKO BP SA Oddział I w Ostrowcu Świętokrzyskim tytułem: WADIUM na przetarg Realizacja szkoleń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Starachowicach w ramach projektu Profesjonalne zarządzanie największym potencjałem Urzędu Miejskiego w Starachowicach Etap III Część II - Ochrona danych osobowych - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2)w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Realizacja szkoleń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Starachowicach w ramach projektu Profesjonalne zarządzanie największym potencjałem Urzędu Miejskiego w Starachowicach Etap III Część II - Ochrona danych osobowych, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Wadium dla części III w wysokości : 700,00 zł należy wnieść: 1)w pieniądzu - przelewem na konto nr 17102026740000210200033225 Bank PKO BP SA Oddział I w Ostrowcu Świętokrzyskim tytułem: WADIUM na przetarg Realizacja szkoleń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Starachowicach w ramach projektu Profesjonalne zarządzanie największym potencjałem Urzędu Miejskiego w Starachowicach Etap III Część III - Kodeks Postępowania Administracyjnego - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2)w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Realizacja szkoleń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Starachowicach w ramach projektu Profesjonalne zarządzanie największym potencjałem Urzędu Miejskiego w Starachowicach Etap III Część III - Kodeks Postępowania Administracyjnego, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Wadium dla części IV w wysokości : 150,00 zł należy wnieść: 1)w pieniądzu - przelewem na konto nr 17102026740000210200033225 Bank PKO BP SA Oddział I w Ostrowcu Świętokrzyskim tytułem: WADIUM na przetarg Realizacja szkoleń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Starachowicach w ramach projektu Profesjonalne zarządzanie największym potencjałem Urzędu Miejskiego w Starachowicach Etap III Część IV - Wydawanie decyzji administracyjnych - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2)w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Realizacja szkoleń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Starachowicach w ramach projektu Profesjonalne zarządzanie największym potencjałem Urzędu Miejskiego w Starachowicach Etap III Część IV - Wydawanie decyzji administracyjnych, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz kopie dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I - wymagane jest wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 2 usług szkoleniowych z zakresu instrukcji kancelaryjnej o łącznej wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł (brutto). w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie. Część II - wymagane jest wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 2 usług szkoleniowych z zakresu ochrony danych osobowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 18 000,00 zł (brutto). w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie. Część III - wymagane jest wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 2 usług szkoleniowych z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł (brutto). w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie. Część IV - wymagane jest wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 2 usług szkoleniowych z zakresu wydawania decyzji administracyjnych lub kodeksu postępowania administracyjnego o łącznej wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł (brutto). w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I - wymagane jest dysponowanie minimum 1 trenerem posiadającym wykształcenie wyższe oraz wiedzę i doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu instrukcji kancelaryjnej. w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie. Część II - wymagane jest dysponowanie minimum 1 trenerem posiadającym wykształcenie wyższe oraz wiedzę i doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych. w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie. Część III - wymagane jest dysponowanie minimum 1 trenerem posiadającym wykształcenie wyższe oraz wiedzę i doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego. w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie. Część IV - wymagane jest dysponowanie minimum 1 trenerem posiadającym wykształcenie wyższe oraz wiedzę i doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu wydawania decyzji administracyjnych lub kodeksu postępowania administracyjnego. w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie. Dopuszcza się łączenie funkcji trenerów w w/w zakresach jeśli wykazana osoba posiada doświadczenie w więcej niż jednym zakresie szkolenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz OFERTA z wyceną, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie 7 SIWZ, potwierdzenie wniesienia wadium (zgodnie z pkt 10 SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 w/w ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określając następujące warunki zmiany: zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych utrudnień, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, zmiana trenera, który na skutek okoliczności nie możliwych do przewidzenia (np. śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych) nie będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia, na trenera posiadającego co najmniej wykształcenie wyższe oraz wiedzę i doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń z wymaganego zakresu. Zmianę należy zgłosić Zamawiającemu na piśmie wraz z podaniem informacji na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia nowego trenera

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl/public/?id=98303
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Referat Zamówień Publicznych (pok. 111) ul. Radomska 45 27- 200 Starachowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski Biuro Obsługi Mieszkańców (parter) ul. Radomska 45 27- 200 Starachowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Profesjonalne zarządzanie największym potencjałem Urzędu Miejskiego w Starachowicach POKL Priorytet V, Działanie 5.2, Poddziałanie 5.2.1.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nowa Instrukcja Kancelaryjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Starachowicach w ramach projektu Profesjonalne zarządzanie największym potencjałem Urzędu Miejskiego w Starachowicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ochrona danych osobowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Starachowicach w ramach projektu Profesjonalne zarządzanie największym potencjałem Urzędu Miejskiego w Starachowicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kodeks Postępowania Administracyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Starachowicach w ramach projektu Profesjonalne zarządzanie największym potencjałem Urzędu Miejskiego w Starachowicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wydawanie decyzji administracyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Starachowicach w ramach projektu Profesjonalne zarządzanie największym potencjałem Urzędu Miejskiego w Starachowicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.