eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedynia › rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych oraz budowa przepompowni ścieków w Cedyni



Ogłoszenie z dnia 2005-11-09

POZYCJA 59354

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Cedynia: rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych oraz budowa przepompowni ścieków w Cedyni

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Cedynia, do kontaktów: S. Portkowski, Ewa Wójcik, pl. Wolności 1, 74-520 Cedynia, tel. 091 4317806, 4317826, fax 091 4144162, e-mail: info@cedynia.pl, www.cedynia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych oraz budowa przepompowni ścieków w Cedyni 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków komunalnych wraz z budową przepompowni ścieków i rurociągu tłocznego w Cedyni, pow. Gryfino, woj. zachodniopomorskie. Inwestycja składa się z trzech głównych części składowych: - Budowy przepompowni głównej Zakres budowy obejmuje roboty do wykonania w granicach ogrodzenia istniejącej przepompowni, tj.: budowa nowej przepompowni ścieków z zasileniem elektroenergetycznym; przebudowa istniejącej przepompowni ścieków na zbiornik retencyjny; budowa odcinka rurociągu tłocznego w wykopie otwartym o długości 16,5 m.b. o średnicy 160 mm PE Charakterystyka techniczna studni przepompowni głównej: - średnica studni - 2000 mm - wysokość studni - 4,4 m - zagłębienie dna studni ppt - 4,2 m - średnica i materiał kanału doprowadzającego ścieki - 315 mm PVC - średnica rurociągu tłocznego - 160 mm PE Charakterystyka techniczna dobranych pomp: - ilość pomp - 2 szt. - praca pomp - równoległa - wymagana wydajność zespołu pomp - 72 m sześc./h - wymagana wysokość podnoszenia zespołu pomp - 17,7 m - Budowy rurociągu tłocznego Renowacja bezwykopowa przez wprowadzenie do istniejącego rurociągu żeliwnego nowego rurociągu ściśle pasowanego z tworzyw sztucznych. Całkowita długość rurociągu wynosi 820 m. Średnica rurociągu po renowacji: DN 150 mm Przebudowy oczyszczalni ścieków wraz z remontem istniejącego budynku obsługowo-technicznego Przepustowość oczyszczalni odpowiada liczbie mieszkańców równoważnych RLM wynoszącej: 5000 RLM. Zakres przebudowy: a) adaptacja istniejących Biobloków 400 na dwa ciągi bloku biologicznego oczyszczania ścieków o przepustowości hydraulicznej Q = 750 m sześc./d. b) modernizacja komory pomiarowej ilości ścieków c) adaptacja komory kontaktowej na komorę stabilizacji tlenowej osadu d) modernizacja przepompowni technologicznej na przepompownię ścieków dowożonych e) adaptacja poletka składowego osadów na poletko składowe osadów odwodnionych f) budowa studzienki do pomiaru ilości ścieków dowożonych g) budowa stacji mechanicznego oczyszczania ścieków z zanieczyszczeń stałych i piasku h) budowa stacji mechanicznego odwadniania osadów i) budowa punktu zlewnego ścieków dowożonych ze zbiornikiem retencyjnym i podjazdem j) budowa przewodów międzyobiektowych k) budowa elektroenergetycznych kabli zasilających i sygnalizacyjnych l) modernizacja trafostacji m) AKP n) nasadzenia zieleni izolacyjnej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: lokalizacja - Cedynia. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.99.00 - Modernizacja zakładów Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.99.00 - Modernizacja zakładów 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 2 570 232,62 zł : 4,0468 zł = 635 127,17 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 6; okres w dniach: 180; data rozpoczęcia: 01.03.2006; data zakończenia: 31.08.2006.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Wadium wynosi 75 000,00 zł i będzie wymagane od wykonawców zaproszonych do składania ofert. Termin, sposób i miejsce złożenia wadium zostanie określone na podstawie art. 45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177) w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przygotowanej przez zamawiającego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Prowadzą działalność gospodarczą od minimum 5 lat. 4. Posiadają certyfikat Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO. 5. W okresie ostatnich 5 lat byli wykonawcą: - najmniej 2 robót budowlanych związanych z budową, rozbudową lub modernizacją oczyszczalni ścieków. Zakres robót winien obejmować w szczególności montaż urządzeń i wyposażenia technologicznego oraz rozruch technologiczny 2 oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż Qśr. = 800 m sześc./d. i o wartości minimalnej każdego zadania wynoszącej co najmniej 3,0 mln zł, - rozruchu technologicznego (wstępnej eksploatacji). - co najmniej 2 oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 800 m sześc./d. 6. Posiadają odpowiedni potencjał techniczny do wykonania przedmiotu zamówienia, tzn. zatrudniają minimum 50 pracowników na stałej umowie o pracę w wymiarze pełnym, w tym minimum 5 posiadających uprawnienia budowlane. 7. Posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 2 000 000,00 zł. 8. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - każdy wykonawca musi się wykazać dobrą i stabilną sytuacją finansową wyrażającą się następującymi wskaźnikami za lata obrotowe 2002-2004: - średni przychód netto z wymienionych lat obrotowych nie mniejszy niż 20 000 000,00 zł, - dodatni wynik finansowy, - wskaźnik bieżącej płynności finansowej w 2004 r. nie mniejszy niż 1,00 (aktywa obrotowe/zobowiązania krótkoterminowe), - wskaźnik płynności szybkiej w 2004 r. nie mniejszy niż 1,0 (aktywa obrotowe - zapasy/zobowiązania krótkoterminowe). 9. Roboty związane z montażem wyposażenia technologicznego i rozruchem oczyszczalni ścieków wykonawca wykona wyłącznie siłami własnymi. 2.2) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w przetargu. Jeżeli liczba wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177) oraz spełniają warunki udziału w przetargu, będzie większa niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy w toku oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu otrzymali najwyższą ocenę spełnienia warunków podlegających ocenie stopniowalnej. Ocena spełniania ww. warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy złożonych przez nich dokumentów i oświadczeń. Oznacza to, iż wystarczającym powodem do odrzucenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być brak wykazania we wniosku spełniania któregokolwiek z wymaganych warunków lub któregokolwiek z dokumentów wymaganych do załącznika. 2.3) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wszelkie dokumenty i oświadczenia powinny być sporządzone w języku polskim i złożone w oryginale lub jako kserokopie, poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, przy zachowaniu obowiązujących go zasad reprezentacji. W sytuacjach wątpliwości co do złożonych dokumentów znajdują zastosowanie przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 71 poz. 645). 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Spełnianie tego warunku zostanie ocenione wyłącznie metodą "zero-jedynkową". 2. Dane osób (imię i nazwisko, posiadane uprawnienia budowlane, przewidziana funkcja przy realizacji przedmiotu zamówienia) przewidzianych do pełnienia (w przypadku otrzymania zamówienia) funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż wraz z dokumentami poświadczającymi posiadanie przez te osoby uprawnień budowlanych i dokumentami poświadczającymi ich przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego w myśl uregulowań art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 roku (Dz. U. Nr 207 z 2003 roku z późn. zm.) i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5 z 2001 roku poz. 42 z późn. zm). Spełnianie tego warunku zostanie ocenione wyłącznie metodą "zero-jedynkową". 3. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Spełnianie tego warunku zostanie ocenione wyłącznie metodą "zero-jedynkową". 4. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spełnianie tego warunku zostanie ocenione wyłącznie metodą "zero-jedynkową". 5. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem obowiązkowych składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spełnianie tego warunku zostanie ocenione wyłącznie metodą "zero-jedynkową". 6. Informacja dotycząca obecnego stanu zatrudnienia w firmie wykonawcy z podaniem informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, liczebności personelu kierowniczego oraz kadry technicznej posiadającej uprawnienia budowlane. Wykonawca powinien posiadać minimum 50 pracowników zatrudnionych na stałej umowie o pracą w wymiarze pełnego etatu, w tym co najmniej 5 pracowników posiadających uprawnienia budowlane. Wykonawcy, którzy w złożonych informacjach wykażą: - zatrudnienie pracowników w przedziale od 50 do 70 - otrzymają 5 pkt, - zatrudnienie pracowników powyżej 70 - otrzymają 10 pkt, - zatrudnienie powyżej 5 pracowników posiadających uprawnienia budowlane - otrzymają 10 pkt. 7. Wykaz wszystkich zrealizowanych robót z ostatnich pięciu lat związanych z budową, rozbudową i modernizacją oczyszczalni ścieków oraz budowa kanalizacji sanitarnej wraz z podaniem wartości robót (za które był odpowiedzialny wykonawca), daty i miejsca ich wykonania oraz nazwy klienta. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające wartość, termin, zakres rzeczowy oraz że wymienione roboty zostały wykonane z należytą starannością, np. referencje. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi wykazać się: 7.1. doświadczeniem w realizacji robót związanych z montażem urządzeń i wyposażenia technologicznego minimum 2 oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 800 m sześc./d., 7.2. doświadczeniem w przeprowadzaniu rozruchu technologicznego minimum 3 oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 800 m sześc./d., za każdą następną wykazaną inwestycję w ramach wyspecjalizowanych wymogów, potwierdzoną pozytywnymi referencjami, wykonawcy zostanie przyznanych 5 pkt przy ocenie (nie więcej jednak niż 20 pkt dla każdej z wymienionych kategorii). 8. Informacja na temat wyniku bilansowego (kopia bilansu i rachunku zysków i strat z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu) lub, dla firm nie zobowiązanych do sporządzenia bilansu - informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem za lata 2002 - 2004. Wykonawca musi się wykazać dobrą i stabilną sytuacją finansową wyrażającą się następującymi wskaźnikami za lata obrotowe 2002-2004: - średni przychód netto z wymienionych lat obrotowych nie mniejszy niż 20 000 000,00 zł, - dodatni wynik finansowy, - wskaźnik bieżącej płynności finansowej w 2004 r. nie mniejszy niż 1,00 (aktywa obrotowe/zobowiązania krótkoterminowe), - wskaźnik płynności szybkiej w 2004 r. nie mniejszy niż 1,00 (aktywa obrotowe - zapasy/zobowiązania krótkoterminowe). Spełnianie tego warunku zostanie ocenione wyłącznie metodą "zero-jedynkową". 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 2 000 000,00 zł. Spełnianie tego warunku zostanie ocenione wyłącznie metodą "zero-jedynkową". 10. Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO. Spełnianie tego warunku zostanie ocenione wyłącznie metodą "zero-jedynkową". 11. Oświadczenie w trybie artykułu 22 ust. 1 oraz artykułu 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Wykaz osób upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli nie wynika to z dokumentu dopuszczającego do obrotu prawnego) wraz z dokumentem ustanawiającym pełnomocnictwo, podpisanym przez osoby upoważnione o reprezentowania firmy. 13. W przypadku konsorcjum: 13.1. Podmioty współpracujące ze sobą winny dołączyć podstawę prawną współpracy, tj. umową konsorcjum bezwzględnie zawierającą: 1) upoważnienie jednego z członków konsorcjum (lider) do reprezentowania każdego z pozostałych partnerów we wszystkich sprawach związanych z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia, 2) wskazanie podmiotów tworzących konsorcjum (pełna nazwa i adres siedziby), 3) określenie celu wspólnych działań jako: złożenie oferty wspólnej oraz wspólne zrealizowanie przedmiotu zamówienia, 4) wskazanie zakresu obowiązków i działań każdego z uczestników konsorcjum przy realizacji zamówienia, 5) stwierdzenie, że partnerzy solidarnie odpowiadają za całość przyjętych na siebie zobowiązań w ramach realizacji zadania, 6) oznaczenie czasu trwania konsorcjum na okres nie krótszy niż okres realizacji przedmiotu zamówienia. 13.2. Umowa konsorcjum winna zawierać podpisy wszystkich partnerów konsorcjum. 13.3. Podmioty występujące jako spółka cywilna winni przedstawić wraz z wnioskiem aktualną umowę spółki cywilnej wraz z ustanowionym pełnomocnictwem do reprezentowania spółki w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 13.4. Każdy z wykonawców tworzących konsorcjum lub będący spółką cywilną winien z osobna przedłożyć dokumenty, o których mowa w ust. 2.3 pkt 1, 2, 3,4, 5, 8, 9, 10, 11 i 12. 13.5. W zakresie warunku określonego w ust. 2.3 pkt 6 i 7 wszyscy wykonawcy tworzący konsorcjum lub spółkę cywilną muszą wspólnie wykazać ich spełnienie poprzez łączne złożenie wymaganych dokumentów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z kompletem wymaganych dokumentów należy składać w siedzibie zamawiającego. Wniosek wraz z dołączonymi do niego dokumentami winien być umieszczony w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres zamawiającego i zawierającym oznaczenie: "Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu ograniczonego na zadanie p.n.: "Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych oraz budowa przepompowni i rurociągu tłocznego ścieków w Cedyni" oraz "Nie otwierać przed 2 grudnia 2005 r. przed godz. 10:00".

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.11.2005, cena - 100,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.12.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.12.2005, godzina 10:00, Urząd Miejski w Cedyni, pl. Wolności 1, 74-520 Cedynia, sala posiedzeń.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak. Inwestycja realizowana w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, Priorytet 3 - Rozwój lokalny, Działanie 3.1 - Obszary wiejskie w ramach środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego . 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.