eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zblewo › Budowa podłogi sportowej w hali sportowo - widowiskowej przy Zespole Szkół Publicznych w Zblewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-27

Zblewo: Budowa podłogi sportowej w hali sportowo - widowiskowej przy Zespole Szkół Publicznych w Zblewie
Numer ogłoszenia: 59305 - 2016; data zamieszczenia: 27.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 45725 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zblewo, ul. Główna 40, 83-210 Zblewo, woj. pomorskie, tel. 058 5884381, faks 058 5884569.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa podłogi sportowej w hali sportowo - widowiskowej przy Zespole Szkół Publicznych w Zblewie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z budową podłogi sportowej powierzchniowo-elastycznej w budowanej hali widowiskowo-sportowej przy Zespole Szkół Publicznych w Zblewie. Zakres robót do wykonania obejmuje schemat graficzny umieszczony niżej zamawianej podłogi i tak: - Podłoga sportowa naturalna Linoleum o grubości 3,2mm. Wykładzina posiadająca certyfikat zgodności z normą EN 14904 Przekrój konstrukcji podłogi sali widowiskowo sportowej w Zblewie zgodnie z wymogami zamawiającego. Dane techniczne: Należy dostosować wykonywaną podłogę sportową do istniejącej posadzki przy trybunach. Różnica poziomów ca. 11,5 cm. Posadzka betonowa i zamawiana posadzka sportowa musi się licować. - konstrukcja podłogi musi posiadać ruszt podwójny. Legary i podkładki z drewna suszonego. Drewno iglaste (z wyłączeniem sosny). Wilgotność max 12% - 15%. Po dostarczeniu legarów na budowę wykonawca poinformuje Inwestora o tym fakcie i wspólnie dokonają pomiaru wilgotności oraz sporządzą właściwy protokół. - montaż gniazd (tulejek) z regulacją do urządzeń sportowych - wykonuje Generalny Wykonawca, - malowanie linii boiskowych farbą poliuretanową. - zamontowanie listew z drewna naturalnego (bukowego) przypodłogowych wentylowanych wys. min. 70mm. (kolor listwy wykonawca powinien ustalić z zamawiającym). - listwa dylatacyjna między podłogą systemową a istniejącą posadzką betonową z blachy nierdzewnej z mocowaniem ukrytym. Listwa wentylowana. Projekt listwy ze stali nierdzewnej wykonawca przedstawi do akceptacji zamawiającemu przed wykonaniem. - wykonanie wentylacji podpodłogowej mechanicznej (instalacja elektryczna istniejąca) - wykonanie nawierzchni sportowej z zastosowaniem wykładziny syntetycznej homogenicznej np. typu LINOSPORT, MARMOLEUM, MARMORETTE gr. 3,2 mm (lub wykładziny o co najmniej równoważnych podobnych parametrach technicznych) zgodnie z wymaganą kolorystyką (odcienie piaskowe, beżowe oraz czarne np. NCS S 2010-Y, NCS S 8500-N), wraz ze spawaniem połączeń. Powierzchnia wykładziny po ułożeniu i wykonaniu linii winna być zabezpieczona środkiem zabezpieczającym przed zabrudzeniami. Odkształcenie pionowe <3,5mm, absorpcja uderzeń <38%, - Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w obiekcie. - Dobór kolorystyki wykładzin ustalany indywidualnie po podpisaniu umowy. Inwestor założył wariant dwóch lub trzech kolorów. Wykonawca w ciągu 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy przedstawi wizualizację kolorystyki podłogi oraz linii boiskowych w trzech wariantach. Wizualizację przedstawi w profesjonalnym programie w grafice 3D. Po wyborze ostatecznej wersji Wykonawca zobowiązany będzie do wydruku w formie papierowej A2. Wymagane linie do poszczególnych dyscyplin sportu: - piłka siatkowa - piłka koszykowa - piłka nożna - piłka ręczna - tenis ziemny - linie poprzeczne (do uzgodnienia z zamawiającym) Przedmiotem zamówienia jest także dostarczenie środków czystości dla utrzymania nawierzchni podłogi w ilości wystarczającej do zużycia w ciągu min. 12 miesięcy od daty odbioru oraz dostarczenia środka zabezpieczającego przed zabrudzeniem (zabezpieczenie nawierzchni po okresie jednego roku). Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia wybranych pracowników Inwestora w zakresie utrzymania nawierzchni podłogi wraz z praktycznym instruktarzem. Nawierzchnia podłogi Wykładzina np. typu LINOSPORT, MARMOLEUM, MARMORETTE - jej warstwa ścieralna powinna wynosić 3,2 mm. Ma być wykładziną wielofunkcyjną, na której bez żadnych ograniczeń można organizować spotkania poza-sportowe typu akademie, bale, dyskoteki, które to imprezy nie powodują żadnych ujemnych skutków dla wykładziny. Wykładzina powinna być układana systemowo zgodnie z wytycznymi producenta. Materiały muszą być certyfikowane przez producenta wykładzin. Dla oferowanej wykładziny sportowej wymagana jest Deklaracja Właściwości Użytkowych oraz deklaracja zgodności CE. Od wykonawcy wymaga się zastosowania sprawdzonego i certyfikowanego systemu oferowanej podłogi sportowej zgodny z normą EN 14904 z 2009 Nawierzchnie terenów sportowych - halowe nawierzchnie sportowe przeznaczone do uprawiania wielu dyscyplin sportowych. 1) Postęp robót będzie ewidencjonowany w Dzienniku budowy, który jest obecnie wykorzystywany i uzupełniany przez Wykonawcę obiektu hali sportowo - widowiskowej w Zblewie. 2) Roboty budowlane prowadzone będą pod nadzorem Kierownika budowy Generalnego Wykonawcy hali sportowo - widowiskowej w Zblewie. Przyszły Wykonawca powinien oszacować koszty związane z ochroną placu budowy, dojazdu na teren budowy oraz dostępu do punktu poboru wody i energii elektrycznej. Wykonawca siłowni po uzgodnieniu z Generalnym Wykonawcą będzie mógł korzystać z mediów udostępnionych przez Generalnego Wykonawcę hali: a) Roboty budowlane należy prowadzić ściśle według Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego sporządzonego przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz Generalnym Wykonawcą przed podpisaniem Umowy, a następnie ponownie uzgodnionego z Generalnym Wykonawcą i Zamawiającym bezpośrednio przed rozpoczęciem realizacji Robót. b) Poszczególne terminy pośrednie wykonania Robót będą ściśle uzależnione od terminów udostępnienia frontu Robót przez Generalnego Wykonawcę. (front będzie udostępniony jednorazowo). c) Przedmiot umowy będzie realizowany w obiekcie, w którym trwać będą roboty budowlane realizowane przez Generalnego Wykonawcę. W związku z tym ustala się zasadę, iż Wykonawca będzie podlegał zasadom koordynacji prac narzuconym przez Generalnego Wykonawcę. Zasady wprowadzenia Wykonawcy i koordynacji na budowie określa Załącznik nr 1 do SIWZ. d) Wykonawca winien przewidzieć w ofercie, że zapisy Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego Robót, o którym mowa w ust. a będą ponownie uzgodnione przed rozpoczęciem realizacji Robót i mogą być jednostronnie modyfikowane w trakcie realizacji Umowy przez Zamawiającego (w granicach terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia określonego w pkt 6 do Rozdziału I na uzasadniony wniosek Generalnego Wykonawcy, w zależności od postępu robót budowlanych wykonywanych przez Generalnego Wykonawcę). e) Wykonawca obowiązany jest dostosować sposób realizacji Przedmiotu Zamówienia do zasad koordynacji z robotami budowlanymi ustalanymi na bieżąco przez Generalnego Wykonawcę, przy uwzględnieniu możliwości zmian Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego Robót, o których mowa w ust. d powyżej. W szczególności Wykonawca obowiązany jest do odpowiednio wczesnego, dla terminowej realizacji Robót zamawiania i przechowywania na własny koszt i własnym staraniem zakupionych i materiałów w odpowiednich, zgodnych z zaleceniami producenta warunkach do czasu ich montażu. 3) Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa winien każdorazowo uzgodnić wejście na teren budowy z Generalnym Wykonawcą. Po zawarciu umowy pomiędzy Inwestorem a Wykonawcą teren budowy zostanie przekazany pomiędzy Generalnym Wykonawcą a Wykonawcą wybranym w postępowaniu przetargowym w terminie 7 dniu kalendarzowych przy udziale inwestora. 4) Zaleca się aby w celu dokładnego oszacowania kosztów przedmiotu zamówienia Wykonawca zapoznał się z terenem budowy. 5) Termin wykonania robót do 31.05.2016 r. 6) Przed zawarciem umowy Wykonawca winien przedstawić Inwestorowi harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót budowlanych. 7) Rozliczenie zadania nastąpi do 14 dni po dokonaniu odbioru robót. 8) Przy odbiorze robót winien uczestniczyć Kierownik Budowy. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.10 - 45.23.21.10 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INVEST-BIURO Sp. z o.o., ul. Lwowska 6, 35-301 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148104,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 178800,18

  • Oferta z najniższą ceną: 178800,18 / Oferta z najwyższą ceną: 178881,36

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.