eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wleń › Ratownicze prace konstrukcyjne Zamku we Wleniu - rehabilitacja murów kamiennych, odwodnienie zamku, likwidacja zagrożeń dalszymi awariami oraz zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania obiektu - etap I.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Wleń: Ratownicze prace konstrukcyjne Zamku we Wleniu - rehabilitacja murów kamiennych, odwodnienie zamku, likwidacja zagrożeń dalszymi awariami oraz zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania obiektu - etap I.
Numer ogłoszenia: 59298 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Wleń , pl. Bohaterów Nysy 7, 59-610 Wleń, woj. dolnośląskie, tel. 075 7136438, faks 075 7137050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wlen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ratownicze prace konstrukcyjne Zamku we Wleniu - rehabilitacja murów kamiennych, odwodnienie zamku, likwidacja zagrożeń dalszymi awariami oraz zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania obiektu - etap I..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: IV. Przedmiot zamówienia: Ratownicze prace konstrukcyjne Zamku we Wleniu - rehabilitacja murów kamiennych, odwodnienie zamku, likwidacja zagrożeń dalszymi awariami oraz zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania obiektu - etap I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji załączonej do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.22.00 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: XIV. Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wymaga się aby gwarancja bankowa była udzielona wyłącznie na zasadach polskiego prawa bankowego. Treść gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wskazywać sposób reprezentowania Gwaranta i Wykonawcy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana(e) przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne, uzasadnione żądanie, zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie wadium w innej formie niż wyżej wymienione. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, Bank: BS Lwówek Śląski O Wleń nr konta 79 8384 1019 0000 0228 2000 0019 z dopiskiem Wadium ZAMEK WE WLENIU. Prosimy o podanie w ofercie nr-u konta, na które zostanie zwrócone wadium. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, sekretariat, lub załączyć oryginał do oferty, pod warunkiem jej złożenia przed upływem terminu składania ofert. Obowiązują przepisy dotyczące wadium określone w art. 46 ustawy - Pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie robót budowlanych, tzn., robotami będzie kierowała osoba, która posiada odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej określone przepisami Prawa budowlanego, a także aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa. Kierownik budowy musi spełniać wymogi §8.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) min. 2 zamówienia o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Jako zamówienie odpowiadające przedmiotowemu zamówieniu Zamawiający uzna realizację we wskazanym wyżej okresie roboty budowlanej o wartości przewyższającej kwotę 2,0 miliony zł brutto, polegającej na: remoncie obiektu wpisanego do rejestru zabytków, naprawie, remoncie murów średniowiecznych, wykonaniu robót obejmujących zagospodarowanie terenu, roboty konstrukcyjno-inżynieryjne zewnętrzne, małą architekturę przynajmniej jedna w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min. 2,0 miliony zł, oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności, w szczególności obejmującą odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez podwykonawców oraz odpowiedzialność za szkody w rzeczach (ruchomych i nieruchomych) stanowiących przedmiot obróbki, naprawy lub innych czynności w ramach wykonywanych usług, na kwotę min. 2,0 miliony zł, b) Wykażą się przychodami ze sprzedaży (obrotami) firmy za trzy ostatnie lata obrotowe (tj. za lata 2006, 2007 i 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wykazanymi w sprawozdaniu finansowym albo jego części, w wysokości min. 10 milionów złotych. 4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 5. (Dotyczy podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu) Ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium zostaną wykluczeni z postępowania. W celu spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych dokumentów pod względem zgodności z postanowieniami ustawy i Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadach: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IX. Wymagane oświadczenia i dokumenty 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 3. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (dotyczy podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5 i nr 6. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (potwierdzający spełnianie wymagań p. VII.2), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, ze wskazaniem szczegółowego zakresu wykonywanych prac. Każda realizacja musi być poparta referencjami od Zamawiających, potwierdzających należytą staranność wykonania. Referencje powinny być wystawione przez kierownika jednostki, dla której wykonawca realizował zamówienie - od Inwestora (a nie od Generalnego Wykonawcy) - załącznik nr 7. 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową (potwierdzająca spełnianie wymagań p.VII.3.a), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 8. 8. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (potwierdzająca spełnianie wymagań p. VII.3.a) - załącznik nr 9. 9. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (potwierdzające spełnianie wymagań p. VII.3.b) - załącznik nr 10. 10. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (m.in. kierownik budowy), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz załączeniem dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów określonych przepisami Prawa budowlanego (zgodnie z wymogami p. VII.1) - załącznik nr 11. 11. Wykaz podwykonawców, przewidzianych do wykonania zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu robót i kwalifikacji osób odpowiadających za ich realizację - załącznik nr 12. 12. Oświadczenie wykonawcy o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - załącznik nr 13. 13. Dokument potwierdzający złożenie wadium - załącznik nr 14. 14. Harmonogram rzeczowo-finansowy oraz tabela elementów rozliczeniowych zgodne w swym zakresie rzeczowym z zakresem rzeczowym przedmiotu zamówienia, w wartościach zgodnych z ceną ofertową - załącznik nr 15. 15. Kosztorys ofertowy winien zawierać książkę przedmiarów, tabelę elementów scalonych oraz szczegółową kalkulację zastosowanych cen jednostkowych, także w przypadku stosowania analizy własnej - załącznik nr 16. 16. Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (wypełnia wykonawca według własnego uznania) - załącznik nr 17. Dokumenty i oświadczenia muszą potwierdzać spełnianie wymogów, o których mowa w pkt. VII. Ponadto - zamawiający przed podpisaniem umowy może żądać kopii umowy podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu. Należy uwzględnić wszystkie postanowienia SIWZ do przygotowania i złożenia oferty. Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, zobowiązany jest załączyć do oferty zastrzeżenie oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania skutkuje jawnością całej oferty. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy - Pzp. Tajemnicę przedsiębiorstwa stanowią wyłącznie informacje w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty można złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez jedną z osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy z dopiskiem: za zgodność z oryginałem. Wzory dokumentów, na których można składać ofertę zawarto w SIWZ. Zastosowanie znajdują przepisy art. 23 usta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wlen.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Wleń, Plac Bohaterów Nysy 7, 59-610 Wleń, pok. nr 3..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Wleń, Plac Bohaterów Nysy 7, 59-610 Wleń, sekretariat - I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.