To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-05
Ogłoszenie nr 59291 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.
Włocławek: Dostawa warzyw i owoców przetworzonych oraz mrożonych, znak sprawy D.Kw.223.4.2017.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 35570-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zakład Karny w Inowrocławiu, ul. G. Narutowicza 46, 88-100 Inowrocław, NIP: 556-27-55-953, REGON: 341562768, kontakt: Pani Dorota Gościak
Areszt Śledczy w Toruniu ul. Piekary 53, 87-100 Toruń, NIP: 965-14-30-547, REGON: 000319693, kontakt: Pani Małgorzata Serkowska
Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, NIP: 888-10-26-818, REGON: 000319687, kontakt: Pan Marcin Lewandowski, Pan Maciej Węgielewski
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny we Włocławku, krajowy numer identyfikacyjny
31968700000, ul.
ul. Bartnicka
10,
87809
Włocławek, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
542 355 055, faks
542 354 063, e-mail
dkw_wloclawek@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zakład Karny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz innych zamawiających tj. Zakładu Karnego w Inowrocławiu i Aresztu Śledczego w Toruniu - oraz indywidualne Zakład Karny we Włocławku-zamawiający zawierający umowę.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa warzyw i owoców przetworzonych oraz mrożonych, znak sprawy D.Kw.223.4.2017.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):D.Kw.223.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:A. Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców przetworzonych oraz mrożonych (kod CPV -15330000-0), których szczegółowy opis zawarto poniżej: 1. Grupa I 1) kalafior mrożony - pakowany w worki max po 25 kg. Nomenklatura CPV: 15331170-9, Polska Norma: PN-A-78602:1996. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 3 000 kg Zakład Karny we Włocławku - 3 000 kg Zakład Karny w Inowrocławiu - 0 Areszt Śledczy w Toruniu - 0 RAZEM - 3 000 kg 2) mieszanka warzywna 7 składnikowa mrożona - pakowana w worki max po 25 kg.; zawartość podstawowych rodzajów warzyw: marchew, pietruszka, seler, kalafior, fasolka szparagowa, groszek zielony, por. Nomenklatura CPV: 15331170-9, Polska Norma: PN-A-78608: 1997. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 14 500 kg. Zakład Karny we Włocławku - 14 500 kg. Zakład Karny w Inowrocławiu - 0 Areszt Śledczy w Toruniu - 0 RAZEM - 14 500 kg. 3) truskawki mrożone - całe, bez szypułek, pakowane w worki max po 25 kg. Nomenklatura CPV: 15332100-5, Polska Norma: PN-A-78652:1997/A z 1:2002. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 3 500 kg Zakład Karny we Włocławku - 3 500 kg Zakład Karny w Inowrocławiu - 0 Areszt Śledczy w Toruniu - 0 RAZEM - 3 500 kg 2. Grupa II 1) kapusta kiszona - z dodatkiem marchwi, drobno szatkowana, o swoistym smaku i zapachu, pakowana w beczki max po 120kg. Nomenklatura CPV: 15331142-4, Polska Norma: PN-A-77700:2006. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 23 700 kg Zakład Karny we Włocławku - 17 000 kg Zakład Karny w Inowrocławiu - 5 000 kg Areszt Śledczy w Toruniu - 1 700 kg RAZEM - 23 700 kg 2) ogórki kiszone - o swoistym smaku i zapachu, pakowane w beczki max po 110 kg. Nomenklatura CPV: 15331000-7, Polska Norma: PN-A-77701:1997. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 19 700 kg Zakład Karny we Włocławku - 15 000 kg Zakład Karny w Inowrocławiu - 3 500 kg Areszt Śledczy w Toruniu - 1 200 kg RAZEM - 19 700 kg 3. Grupa III 1) chrzan tarty (bez dodatku kwasku cytrynowego) - w opakowaniach jednostkowych max po 3 kg. Nomenklatura CPV: 15331400-1, Polska Norma: PN-A-77806:1997. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 3 945 kg. Zakład Karny we Włocławku - 3 500 kg Zakład Karny w Inowrocławiu - 400 kg Areszt Śledczy w Toruniu -45 kg RAZEM - 3 945 kg 2) szczaw konserwowy - w opakowaniach jednostkowych max po 3 kg. Nomenklatura CPV: 15331400-1, Polska Norma: PN-A-77807: 1997/A z 1:2004. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 2 500 kg. Zakład Karny we Włocławku - 1 900 kg Zakład Karny w Inowrocławiu - 400 kg Areszt Śledczy w Toruniu - 200 kg RAZEM - 2 500 kg 3) koncentrat pomidorowy 30% - w opakowaniach jednostkowych max po 5kg. Nomenklatura CPV: 15331425-2, Polska Norma: PN- 75/A-77601. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 9 050 kg. Zakład Karny we Włocławku - 6 500 kg Zakład Karny w Inowrocławiu - 2 000 Areszt Śledczy w Toruniu -550 kg RAZEM - 9 050 kg 4) leczo pieczarkowo-paprykowo-pomidorowe - w opakowaniach jednostkowych max po 5kg.; papryka i pieczarki w kawałkach 3 x 3 cm. Nomenklatura CPV: 15331400-1, Polska Norma: PN-A-86951:2006. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 2 780 kg. Zakład Karny we Włocławku - 2 300 kg Zakład Karny w Inowrocławiu -300 kg Areszt Śledczy w Toruniu-180 kg RAZEM -2 780 kg 4. Grupa IV 1) dżem truskawkowy - 3 450 kg, w opakowaniach jednostkowych max po 14 kg. Nomenklatura CPV: 15332296-5, Polska Norma: PN -A-75100: 1994/A z 1: 2000. Zakład Karny we Włocławku-2 000 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-1 100 kg Areszt Śledczy w Toruniu-350 kg RAZEM-3 450 kg 2) dżem morelowy - 2 000 kg, w opakowaniach jednostkowych max po 14 kg Nomenklatura CPV: 15332291-0, Polska Norma: PN -A-75100: 1994/A z 1: 2000. Zakład Karny we Włocławku-2 000 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-0 kg Areszt Śledczy w Toruniu-0 kg RAZEM -2 000 kg 3) marmolada wieloowocowa - 5 250 kg, o konsystencji twardej, w opakowaniach jednostkowych max po 14kg. Nomenklatura CPV: 15332230-5, Polska Norma: PN-A-75103:1993 Zakład Karny we Włocławku -3 600 kg Zakład Karny w Inowrocławiu -1 200 kg Areszt Śledczy w Toruniu -450 kg RAZEM -5 250 kg B. Realizacja dostaw ww. artykułów odbywać się będzie sukcesywnie, nie częściej niż raz w tygodniu, do magazynu poszczególnych jednostek: 1) Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, 2) Zakładu Karnego w Inowrocławiu, ul. G. Narutowicza 46, 88-100 Inowrocław, 3) Areszt Śledczy w Toruniu, ul. Piekary 53, 87-100 Toruń, transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostarczony produkt musi spełniać ustalone normy jakościowe. C. Należności za dostawy będą regulowane przelewami z rachunków bankowych poszczególnych Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej - na rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie 30 dni od daty wpływu do ich siedzib prawidłowo wystawionych faktur VAT. Dane do faktur: - Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, NIP: 888-10-26-818, numer rachunku bankowego: 12 1010 1078 0011 9522 3000 0000; - Zakład Karny w Inowrocławiu, ul. G. Narutowicza 46, 88-100 Inowrocław, NIP: 556-27-55-953, numer rachunku bankowego: 68 1010 1078 0089 7622 3000 0000; - Areszt Śledczy w Toruniu ul. Piekary 53, 87-100 Toruń, NIP: 965-14-30-547, numer rachunku bankowego: 68 1010 1078 0034 4722 3000 0000. D. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są postanowienia zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15330000-0
Dodatkowe kody CPV:
15331170-9,
15331425-2,
15331142-4,
15331400-1,
15331000-7,
15332100-5,
15332230-5,
15332296-5,
15332291-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Grupa I |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT102900.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 71925.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Grupa 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT67070.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 43488.36 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Grupa III |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT69949.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 57193.95 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Grupa 4 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT39610.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 27272.16 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych na terenie miasta Włocławek z podziałem na 2 zadania
- "Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)"
- "Dostawa pojazdu elektrycznego z zabudową do przewożenia osób konwojowanych" - III postępowanie.
- Budowa ogrodzenia zewnętrznego, bram i furtek przy budynku żłobka ul. Wieniecka 34A we Włocławku.
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych
- Rewitalizacja Skweru przy Placu Staszica - etap II
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.