eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usuwanie awarii i uszkodzeń kanałów oraz urządzeń kanalizacji deszczowej na terenie miasta Wrocławia w 2008 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-09

Wrocław: Usuwanie awarii i uszkodzeń kanałów oraz urządzeń kanalizacji deszczowej na terenie miasta Wrocławia w 2008 roku.
Numer ogłoszenia: 5926 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, fax 071 3286611/12.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie awarii i uszkodzeń kanałów oraz urządzeń kanalizacji deszczowej na terenie miasta Wrocławia w 2008 roku..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: 1) Wymianę rur betonowych i PVC o śr. od Ø 200 mm do Ø 800 mm ; 2) Studnie rewizyjne o śr. od Ø 1000 mm do Ø 1200 mm ; 3) Udrożnienie kanalizacji deszczowej - czyszczenie ręczne; 4) Odbudowę nawierzchni w zależności od rodzaju i typu; 5) Opracowanie projektu organizacji ruchu zastępczego i odbudowy nawierzchni; 6) Oznakowanie. 2. Przedmiar robót ma charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu robót. 3. Roboty będące przedmiotem zamówienia należy zrealizować na podstawie: 1) protokołów konieczności (awaryjnych); 2) indywidualnych zleceń wystawionych według potrzeb Zamawiającego, w których zostanie określone: -miejsce realizacji, -wielkość ( przedmiar prac do wykonania w ramach przewidywanego zadania), -orientacyjna wartość; 3) poleceń Inspektora nadzoru; 4) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4.Z uwagi na stan techniczny kanalizacji, Wykonawca zobowiązany jest zachować szczególną ostrożność przy czyszczeniu kanalizacji, a prace wykonywać ręcznie. 5. Oprócz wykonania zakresu robót określonych w zleceniu do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: 1) organizacja i zagospodarowanie miejsca wykonywania prac; 2) zabezpieczenie miejsca wykonywania prac przed dostępem osób trzecich; 3) zapewnienie dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie prowadzonych prac; 4) uzgodnienie z Zarządem Dróg i Komunikacji zajęcia pasa drogowego oraz wykonanie oznakowania zgodnie z ich zaleceniami (jeśli zajdzie konieczność); 5) zawiadomienie Inspektora nadzoru z 2 - dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu oraz terminie odbioru robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach przedstawiciela Zamawiającego, zobowiązany będzie, na jego żądanie odkryć te prace, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na swój koszt; 6) oznaczenie i zabezpieczenie instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót bądź urządzeń (np.istniejącego uzbrojenia) w toku realizacji robót, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego) na swój koszt; 7) przestrzegania przepisów ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (Dz.U. z 2007 r. nr 39 poz. 251 z późn. zm); 8) przestrzegania przepisów bhp oraz przepisów przeciwpożarowych.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 90.22.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów odpływowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 11.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości : 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł)..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie łączne doświadczenie): a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,wykonać roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia , o łącznej wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł. Za wykonane roboty uważa się te, które zostały rozpoczęte i zakończone w okresie wskazanym powyżej. Zakres rzeczowy tych wykonanych robót musi obejmować między innymi budowę lub remont sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o łącznej długości nie mniejszej niż 500 m. b) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia Kierownika budowy, który posiada wymagane prawem uprawnienia oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdza zaświadczenie wydane przez tę izbę, zgodnie z art.12 ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm) i art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) Kierownik budowy musi posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu podobnymi robotami budowlanymi, przez które należy rozumieć roboty budowlane w zakresie wykonywania sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. Przez doświadczenie zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie łączne spełnienie niniejszego warunku): - posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 50 000,00 zł. 2. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca, występujący jako podmiot spółka cywilna, musi złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie dla każdego wspólnika. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie jako konsorcjum, należy załączyć odpis z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie dla każdej z firm. 2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert; 3) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (między innymi budowę lub remont sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o łącznej długości nie mniejszej niż 500 m), o łącznej wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł; 7) dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. 8) dla Kierownika budowy: a) uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne tzn. odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) zaświadczenia (aktualnego na dzień składania ofert) o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 9)Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości minimum 50 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 11) Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa powyżej w pkt. 1,2,3,5 w składa dokumenty potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Zamiast dokumentów o których mowa w pkt 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław Opłata 20,00 zł: gotówką lub za zaliczeniem pocztowym..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.