eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › dostawę sprzętu i aparatury medycznej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-22

POZYCJA 59229

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łowicz: dostawę sprzętu i aparatury medycznej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Łowicki, do kontaktów: Magdalena Żurawska, ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8300756, fax 046 8303043, e-mail: rip@powiatlowiecki.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat.lowicz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łowiczu, Magdalena Żurawska, ul. 3 Maja 7, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8300756, fax 046 8303043, e-mail: rip@powiatlowiecki.pl, www.powiat.lowicz.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łowiczu, Magdalena Żurawska, ul. 3 Maja 7, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8300756, fax 046 8303043, e-mail: rip@powiatlowiecki.pl, www.powiat.lowicz.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Starostwo Powiatowe w Łowiczu, Magdalena Żurawska, ul. 3 Maja 7, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8300756, fax 046 8303043, e-mail: rip@powiatlowiecki.pl, www.powiat.lowicz.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę sprzętu i aparatury medycznej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : a) Szpital Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu ul. Ułańska 28, 99-400 Łowicz dla pakietów od nr 1 do 14, b) Oddział Fizjoterapii i Rehabilitacji ZOZ w Łowiczu z siedzibą w Stanisławowie 99-423 Bielawy - część pakietu nr 15, c) gabinet Fizjoterapii ZOZ w Łowiczu ul. Kaliska 6, 99-400 Łowicz - część pakietu 15. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawę sprzętu i aparatury medycznej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu z podziałem na 15 pakietów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Ważne dopuszczenia do odbioru i do używania - zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) - dla każdego wyrobu medycznego zawartego w ofercie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 14 dni od daty zawarcia umowy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 13 190 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 ze zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów wymienionych w SIWZ z użyciem formuły spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: 1) oświadczenie zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) ważne dopuszczenia do obrotu i do używania - zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) dla każdego wyrobu medycznego zawartego w ofercie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.lowicz.pl. Opłata: 36 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne w kasie Starostwa Powiatowego w Łowiczu, ul. Stanisławskiego 30 lub za zaliczeniem pocztowym (cena specyfikacji + koszty wysyłki). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.12.2006, godzina 10:00, Oferty zostaną otwarte w dniu, w którym upływa termin składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 16, ul. 3 Maja 7, 99-400 Łowicz.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Kardiotokografy. 1) Krótki opis: dostawa Kardiotokografów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.12.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa kardiotokografów - 1 kardiotokograf - 1 kardiotokograf z analizą komputerową. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 (od udzielenia zamówienia). 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Rektoskop. 1) Krótki opis: dostawa Rektoskopu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.16.81.00. 3) Wielkość lub zakres: Rektoskop - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14(od udzielenia zamówienia). 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Narzędzia chirurgiczne. 1) Krótki opis: dostawa Narzędzi chirurgicznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 31.69.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Narzędzia chirurgiczne: nożyczki preparacyjne - 5 szt., pinceta chirurgiczna - 2 szt, kleszcze naczyniowe - 10szt., imadło chirurgiczne - 4 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 (od udzielenia zamówienia) 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Vacuum ekstraktor. 1) Krótki opis: dostawa Vacuum ekstraktora. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: dostawa Vacuum ekstraktora - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14(od udzielenia zamówienia). 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Inkubator. 1) Krótki opis: dostawa Inkubatora. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.15.20.00. 3) Wielkość lub zakres: dostawa Inkubatora - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14(od udzielenia zamówienia). 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Aparat CPAP dla noworodków. 1) Krótki opis: dostawa Aparatu CPAP dla noworodków. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.15.72.00. 3) Wielkość lub zakres: dostawa Aparatu CPAP dla noworodków - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14(od udzielenia zamówienia). 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Respirator. 1) Krótki opis: dostawa Respiratora. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.17.00.00. 3) Wielkość lub zakres: dostawa Respiratora - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 (od udzielenia zamówienia). 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Łóżko do intensywnej terapii. 1) Krótki opis: dostawa Łóżka do intensywnej terapii. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.19.21.50. 3) Wielkość lub zakres: dostawa Łóżka do intensywnej terapii - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14(od udzielenia zamówienia). 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Lampa operacyjna sufitowa. 1) Krótki opis: dostawa Lampy operacyjnej sufitowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.16.70.00. 3) Wielkość lub zakres: dostawa Lampy operacyjnej sufitowej - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14(od udzielenia zamówienia). 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Aparat ultrasonograficzny z wyposażeniem. 1) Krótki opis: dostawa Aparatu ultrasonograficznego z wyposażeniem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.11.22.00. 3) Wielkość lub zakres: dostawa Aparatu ultrasonograficznego z wyposażeniem - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14(od udzielenia zamówienia). 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Pompy strzykawkowe. 1) Krótki opis: dostawa Pompy strzykawkowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.19.41.10. 3) Wielkość lub zakres: dostawa Pompy strzykawkowej - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14(od udzielenia zamówienia). 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Pulsoksymetry. 1) Krótki opis: dostawa Pulsoksymetrów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.12.00.00, 33.19.50.00. 3) Wielkość lub zakres: dostawa Pulsoksymetrów - 2 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 (od udzielenia zamówienia). 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Monitory funkcji życiowych, kapnografy, kardiomonitor neonatologiczny. 1) Krótki opis: dostawa monitorów funkcji życiowych, kapnografów, kardiomonitor neonatologiczny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.19.51.00. 3) Wielkość lub zakres: dostawa monitorów funkcji życiowych - 3 szt., kapnografów - 2 szt., kardiomonitor neonatologiczny. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 (od udzielenia zamówienia). 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: Defibrylator przenośny. 1) Krótki opis: dostawa Defibrylatora przenośnego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.18.21.00. 3) Wielkość lub zakres: dostawa Defibrylatora przenośnego - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 (od udzielenia zamówienia). 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: sprzęt rehabilitacyjny. 1) Krótki opis: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 30.21.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w następującym asortymencie: - rotor do pasywnej terapii kończyn górnych i dolnych z biofeedbackiem i terningiem symetrii - aparat do usciskowego masażu senkwencyjnego - aparat do elektroterapii typu interdynamik - aparat do elektroterapii typu galwatronik - stacjonarny aparat do elektroterapii typu diatronic - aparat do terapii ultradźwiękowej z głowicą dwuczęściową - aparat do magnoterapii typu magnetronic - wanna do kąpieli wirowych - wanna do masażu podwodnego - aparat do eletroterapii typu pulsotronik - urządzenie dolaseroterapii typu lasertonik - leżanka drewniana do fizykoterapii - urządzenie do krioterapii - przenośny stół do masażu - przenośny aparat do eletroterapii - urządzenie elektryczne od ćwiczeń biernych kończyny dolnej typu artromot - urzadzenie do ćwieczeń biernych stawu barkowego typu artromot - aparat do ultradźwięków - bieżnia rehabilitacyjna elektryczna - zestaw programów komputerowych wspomagających rehabilitacyję chorych z afazją - laser ze skanerem - lampa kwarcowa + IR statywowa - Tor do nauki chodzenia - zestaw komputerowy - dorbny sprzęt rehabilitacyjny - zestaw do trakcji kręgosłupa szyjnego i lędźwiowego wraz z leżanką i akcesoriami - aparat do terapii wysokotonowej. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 (od udzielenia zamówienia). 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.