eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Nr sprawy 05/U/DS/12 Opracowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej, której celem jest promocja Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku w Chorzowie i jego oferty w tym w szczególności Śląskiego Wesołego Miasteczka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-14

Chorzów: Nr sprawy 05/U/DS/12 Opracowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej, której celem jest promocja Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku w Chorzowie i jego oferty w tym w szczególności Śląskiego Wesołego Miasteczka
Numer ogłoszenia: 59191 - 2012; data zamieszczenia: 14.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28631 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka, Aleja Różana 2, 41-501 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3498361, faks 032 3498362.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna, w której ponad 50% akcji posiadają jednostki sektora finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy 05/U/DS/12 Opracowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej, której celem jest promocja Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku w Chorzowie i jego oferty w tym w szczególności Śląskiego Wesołego Miasteczka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentu strategii komunikacji marketingowej, której celem jest promocja Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku w Chorzowie i jego oferty w szczególności Śląskiego Wesołego Miasteczka w tym: 1.1 części koncepcyjnej: a. opracowanie zestawu kanałów i narzędzi komunikacyjnych, b. opracowanie zestawu instrumentów budowania wizerunku marki i submarek produktowych, 1.2 części realizacyjnej: c. realizacja kampanii promocyjnej wynikającej z założeń strategicznych przyjętych w dokumencie strategii, obejmującej w szczególności reklamę outdoorową w tym reklamę outdoorową mobilną w postaci grafiki reklamowej na i w autobusach i tramwajach - formaty: megatram, busboard i fullback, działania w Internecie, eventy na terenie Parku i w wybranych miastach, działania w mediach elektronicznych i tradycyjnych w tym na zasadzie barterowej UWAGA. Prace części realizacyjnej będą mogły być wykonywane po zatwierdzeniu przez Zamawiającego części koncepcyjnej. 2. Opracowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej powinno obejmować następujące etapy: 1) przeprowadzenie badań rynku i konsultacji społecznych (cel - analiza słabych i mocnych stron oraz szans i zagrożeń WPKiW); 2) dokonanie analizy w zakresie pozycjonowania WPKiW na tle innych obiektów regionu o podobnym charakterze; 3) określenie podstawowych problemów i sposobów ich rozwiązywania; 4) opracowanie strategii promocyjnej wraz z identyfikacja, adresatów działań promocyjnych - grup docelowych, wybór i opis przekazu promocyjnego skierowanego do określonych grup. Przekaz promocyjny w każdym przypadku powinien odwoływać się do przyjętej strategii WPKiW; 5) szczegółowe zaplanowanie działań promocyjnych uwzględniających reklamę outdoorową w tym reklamę outdoorową mobilną w postaci grafiki reklamowej na i w autobusach i tramwajach - formaty: megatram, busboard i fullback, działania w Internecie, eventy na terenie Parku i w wybranych miastach, działania w mediach elektronicznych i tradycyjnych w tym na zasadzie barterowej; 6) realizacja i kontrola działań/efektów (monitoring kampanii wraz z proponowanymi wskaźnikami oceny realizacji kampanii oraz określenie kosztów działań wchodzących w skład kampanii). 3. Zakres rzeczowy zamówienia wykonywany będzie w oparciu o harmonogram rzeczowo-finansowy dostarczony przez Wykonawcę i uzgodniony z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. 4. Przy opracowaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca odpowiadać będzie za merytoryczną stronę opracowania, wszelkie błędy, układ i zawartość materiałów promocyjnych. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów w opracowaniu Wykonawca uwzględni uwagi Zamawiającego. 5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do druku billboardów o wymiarach 5040 mm x 2380 mm, na standardowym papierze blueback w ilości niewiększej niż 300 szt. w seriach niewiększych niż 5 szt. wraz z ich wyklejeniem, a także druku plakatów o wymiarach 1200 mm x 1600 mm, na papierze kredowym o gramaturze 130 g, jednostronny 4+0 w ilości niewiększej niż 600 szt. w seriach niewiększych niż 10 szt. wraz z ich wyklejeniem. Projekty billbordów oraz plakatów zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. Billboardy i plakaty, o których mowa w tym punkcie, wyklejane będą na nośnikach własnych WPKiW S.A. 6. W odniesieniu do dzieł stworzonych w ramach wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia, w ramach otrzymanego wynagrodzenia, Wykonawca przeniesie na Zamawiającego prawo wykonywania prawa zależnego oraz autorskie prawa majątkowe na następujących polach eksploatacji: 1) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania przedmiotu umowy - wytwarzanie określoną technika, egzemplarzy opracowania, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, techniką zapisu komputerowego; 2) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utrwalono przedmiot umowy - wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy; 3) w zakresie rozpowszechniania przedmiotu umowy w sposób inny niż wyżej określony - publiczne wystawienie, ponowna publikacja, a także publiczne udostępnianie przedmiotu umowy, w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym; 4) ich wypożyczanie, najem, dzierżawa lub wymiana nośników, na których utrwalono przedmiot umowy; 5) sporządzanie wersji obcojęzycznych; 6) wprowadzenie do pamięci komputera i sieci multimedialnych - w nieograniczonej ilości. 7. Okres rękojmi wynosi 1 rok od dnia odbioru przedmiotu umowy. UWAGA: Zamawiający załącza planowany wykaz imprez w WPKiW S.A. w 2012 r. stanowiący załącznik nr 5, który Wykonawcy będą mogli wykorzystać/uwzględnić do sporządzenia koncepcji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUSINESS CONSULTING Sp. z o.o., ul. 1 Maja 88, 40-240 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 737907,75

  • Oferta z najniższą ceną: 737907,75 / Oferta z najwyższą ceną: 737907,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.