Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-18
Suwałki: Wymiana pokrycia dachu na budynku mieszkalnym w m Bryzgiel i budynku stodoły w m. Krzywe tzw. Dziupla
Numer ogłoszenia: 59169 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wigierski Park Narodowy , Krzywe 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666322, faks 87 5632541.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wigry.win.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochrona Środowiska.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachu na budynku mieszkalnym w m Bryzgiel i budynku stodoły w m. Krzywe tzw. Dziupla.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek mieszkalny Bryzgiel - dach kopertowy czterospadowy. Demontaż istniejącego pokrycia z wiórów osikowych, wywiezienie i utylizacja wiórów. Prostowanie połaci dachowej celem likwidacji załamania dachu istniejące załamanie jest elementem konstrukcji, nie powstało w wyniku zarwania się więźby dachowej. Uzupełnienie i pogrubienie izolacji cieplnej pomieszczeń poddasza wełna mineralna 15 cm, ułożenie folii wstępnego krycia wysokoparoprzepuszcalnej nie mniej niż 700 g na m2 na dobę. Wykonanie nowego pokrycia dachu z blachy stalowej powlekanej na rąbek stojący pow. 172,8 m2 plus 33,6 m2 na dachu węzła sanitarnego. Minimalne parametry blachy grubość rdzenia blachy 0,5 mm obustronnie ocynkowana o gramaturze cynku 275 g na m2. Gatunek stali nie gorszy niż S280GD + Z275 wg normy PNEN 10346 o granicy plastyczności fy 280 MPa, powlekana powłoką organiczną metodą coil coating wg normy PNEN 10169. Wysokość rąbka nie mniejsza niż 30 mm i nie większa niż 35 mm. Łączenie arkuszy pomiędzy sobą na systemowe zamki zatrzaskowe. Przy układaniu blachy stosować się ściśle do instrukcji montażowej producenta. Wycena tego elementu musi obejmować wszystkie zalecane przez producenta czynności i materiały. Wykonanie orynnowania z blachy powlekanej, przeniesienie okien dachowych wraz z ich obróbką na zewnątrz dostawa kołnierzy i wewnątrz budynku z płyt gipsowo kartonowych. Budynek obsługi ruchu turystycznego w miejscowości Krzywe Dziupla Rozbiórka istniejącego poszycia dachowego z wiórów osikowych i przekazanie ich do utylizacji. Wykonanie pełnego deskowania dachu. Ułożenie papy podkładowej Wykonanie pokrycia dachu gontu bitumicznego- papa samoprzylepna na osnowie poliestrowej modyfikowana SBS wzór OGON BOBRA kolor zielony 179,86 m2. Wykonanie obróbek blacharskich, wymiana rynien. ze względu na konieczność zachowania jednolitego wyglądu obiektu nowo układane gontu dachowe muszą być identyczne lub maksymalnie zbliżone wzorem i kolorem do istniejącego pokrycia dachu na przylegającym, do stodoły zadaszeniu miejsca ogniskowego. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum trzech lat..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu udokumentowania spełniania warunku wymienionego w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP tj. posiadania wiedzy i doświadczenia tj. zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia, zamawiający żąda aby Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował, dwa zadania polegające na wykonaniu pokrycia dachowego z blachy powlekanej -panel dachowy łączony na rąbek stojący o powierzchni nie mniejszej niż 150 m2. dwa zadania polegające na wykonaniu pokrycia dachowego z gontów bitumicznych o powierzchni nie mniejszej niż 150 m2.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu udokumentowania spełniania warunku wymienionego w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP tj. sytuacji ekonomicznej i finansowej. W tym celu należy udokumentować dysponowanie kwotą nie mniejszą niż 50 000zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
dwa zadania polegające na wykonaniu pokrycia dachowego z blachy powlekanej -panel dachowy łączony na rąbek stojący o powierzchni nie mniejszej niż 150 m2. dwa zadania polegające na wykonaniu pokrycia dachowego z gontów bitumicznych o powierzchni nie mniejszej niż 150 m2.; - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Kartę katalogową lub inne dokumenty potwierdzające, że planowana do instalacji blacha i gonty bitumiczne odpowiadają wymogom zamawiającego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wigry.win.pl/bip/index.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wigierski Park Narodowy; Krzywe 82; 16-402 Suwałki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Wigierski Park Narodowy; Krzywe 82; 16-402 Suwałki sekretariat Dyrektora Parku.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Dostawa narybku węgorza europejskiego, siei, troci jeziorowej, pstrąga potokowego oraz lina"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 1 w Suwałkach
- Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, parkowego oraz iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Suwałk
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Suwałkach - dostawa ryb
- Zakup i dostawa warzyw i owoców oraz jaj na III kwartał 2024 dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 7 w budynku przy ul. Sejneńskiej 39 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 4 o budynek sali gimnastycznej wraz z łącznikiem, przebudowa wiatrołapu w istniejącym budynku oraz budowa rozbiegu do skoku w dal.
- Termomodernizacja budynku Żuromin
- Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II przy ul. Gimnazjalnej 20 w Bobowie w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj"
- Renowacja budynku dawnej szkoły benedyktyńskiej w Nowej Słupi
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Strzyżów
- "Modernizacja oraz poprawa efektywności energetycznej obiektów mienia gminnego z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii"
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.