eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Bochenka w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2006-11-21

POZYCJA 59146

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Bochenka w Krakowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Małopolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "TBS-Małopolska" Sp. z o.o., do kontaktów: mgr inż. Krzysztof Pieniążek, Ul. Bujaka 4 kl. I, 30-611 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6599036, fax 012 6599035, e-mail: tbsmalopolska@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.tbs.malopolska.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Towarzystwo Budownictwa Społecznego; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Bochenka w Krakowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kraków, ul. Bochenka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa wielorodzinnego, 11-kondygnacyjnego budynku mieszkalnego (1 klatka schodowa z dwoma dźwigami osobowymi, 86 mieszkań), podpiwniczonego, z garażem podziemnym w poziomie piwnic, konstrukcja żelbetowa z wypełnieniem z pustaków ceramicznych. Powierzchnia użytkowa mieszkań: 4.149.90 m kw. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 11 200 000,00 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 18

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszeni do składania ofert będą obowiązani wnieść wadium w kwocie 150.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (rozpoczęcie i zakończenie w tym okresie) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości netto równej co najmniej 6.000.000 zł, oraz o wartości każdej pojedynczej roboty nie mniejszej niż 2.000.000 zł netto - znaczenie 50%; UWAGA: roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia to roboty budowlane polegające na wykonywaniu wielokondygnacyjnego budynku mieszkalnego wielorodzinnego, budynku hotelowego, budynku biurowego lub budynku usługowego, wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi; 2) dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 3) posiada średni roczny przychód netto ze sprzedaży z ostatnich dwóch lat obrotowych w wysokości co najmniej 4.000.000 zł - znaczenie 50%; 4) spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1133 z późn. zm.), w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad pkt 1 - ocena będzie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości każdej pojedynczej roboty nie mnieszej niż 2.000.000 zł netto oraz na podstawie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: z dokumentów powinno wynikać, że wykonawca wykonał należycie roboty budowlane zawarte w wykazie o łącznej wartości netto równej co najmniej 6.000.000 zł - z tytułu wykonania robót zawartych w wykazie, wykonanych należycie, na łączną kwotę 6.000.000 zł netto wykonawca otrzyma 50 pkt, wykonawca, który wykaże się wykonaniem robót o największej wartości spośród wszystkich wykonawców (którzy złożyli wnioski i nie zostali wykluczeni z postępowania), otrzyma 100 pkt, a pozostali wykonawcy otrzymają liczbę punków obliczoną w sposób liniowy (w granicach od 50 do 100 pkt), w zależności od łącznej kwoty netto wykonanych robót; ad pkt 3 - ocena będzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę rachunków zysków i strat albo - w przypadku gdy wykonawca nie jest zobowiązany do ich sporządzenia - innych dokumentów określających przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej wykonawcy jest krótszy, to za ten okres: z dokumentów powinno wynikać, że średnia arytmetyczna przychodu netto ze sprzedaży z ostatnich dwóch lat obrotowych jest co najmniej równa 4.000.000 zł, a jeżeli wykonawca prowadzi działalność przez okres krótszy niż dwa lata, przychód netto ze sprzedaży za ostatni rok obrotowy albo za okres prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli jest on krótszy niż jeden rok, jest co najmniej równa 4.000.000 zł - wykonawca, dla którego średnia przychodu netto ze sprzedaży (wyznaczona, jak wyżej) będzie równa 4.000.000 zł otrzyma 50 pkt, wykonawca, dla którego średnia przychodu netto ze sprzedaży będzie najwyższa, spośród wszystkich wykonawców (którzy złożyli wnioski i nie zostanli wykluczeni z postępowania), otrzyma 100 pkt, a pozostali wykonawcy otrzymają liczbę punków obliczoną w sposób liniowy (w granicach od 50 do 100 pkt), w zależności od wielkości średniej przychodu; ad pkt 2 i 4 - ocena będzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów formalnych (wskazanych poniżej), oraz na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. sporządzone według poniższego wzoru: "Oświadczam, że podmiot który reprezentuję: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia." 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (rozpoczętych i zakończonych w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości (netto) co najmniej 2.000.000 zł każda - wykaz powienien zawierać wartość robót (netto), daty i miejsce ich wykonania; 6) dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające należyte wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych zawartych w wykazie; 7) rachunki zysków i strat albo - w przypadku gdy Wykonawca nie jest zobowiązany do ich sporządzenia - inne dokumenty określające przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej Wykonawcy jest krótszy, to za ten okres; UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 - 7, mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem "za zgodność z oryginałem" oraz podpisane przez osoby podpisujące wniosek lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z wnioskiem. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, oraz wykaz, o którym mowa w pkt 5, powinny być podpisane przez osoby podpisujące wniosek. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania (lit. d), oraz dokumenty, o których mowa w pkt 2 - 4, powinien złożyć każdy z Wykonawców. UWAGA 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 - 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa wyżej, tiret 1. i 3., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w tiret 2., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. UWAGA 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w uwadze 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierający co najmniej: - nazwę i adres Wykonawcy, - oznaczenie przedmiotu zamówienia, powinien być sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, tj. własnoręcznie podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy (czytelny podpis lub podpis i czytelnie napisane imię i nazwisko, np. pieczęć imienna). Jeżeli wniosek będzie podpisany przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do wniosku pełnomocnictwa, z treści których wynika umocowanie do podpisania wniosku przez pełnomocników. Wszystkie pełnomocnictwa dołączone do wniosku powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, do wniosku powinno być dołączone pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena oferty (%) 95 2. okres gwarancji (%) 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2006 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Na mocy art. 27 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający do składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień i informacji wybiera formę pisemną. Postępowanie zostało wszczęte w dniu wysłania niniejszego ogłoszenia do Prezesa Urzędu 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.