To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-16
Kościan: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zabezpieczenie ratownicze oraz świadczenie usługi pierwszej pomocy przedlekarskiej w obiekcie krytej pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kościanie, przy ul. Nacławskiej 84, w skład którego wchodzi: basen pływacki o wymiarach 25m x 12,5 o głębokości od 120 do 180 cm, basen rekreacyjny, zjeżdżalnia, jacuzzi, basen dla małych dzieci z brodzikiem i zjeżdżalnią, zewnętrzna zjeżdżalnia rurowa
Numer ogłoszenia: 59114 - 2016; data zamieszczenia: 16.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23348 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kościanie, ul. Nacławska 84, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 65 512 17 94, faks 65 512 01 14.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zabezpieczenie ratownicze oraz świadczenie usługi pierwszej pomocy przedlekarskiej w obiekcie krytej pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kościanie, przy ul. Nacławskiej 84, w skład którego wchodzi: basen pływacki o wymiarach 25m x 12,5 o głębokości od 120 do 180 cm, basen rekreacyjny, zjeżdżalnia, jacuzzi, basen dla małych dzieci z brodzikiem i zjeżdżalnią, zewnętrzna zjeżdżalnia rurowa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zabezpieczenie ratownicze oraz świadczenie usługi pierwszej pomocy przedlekarskiej w obiekcie krytej pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kościanie, przy ul. Nacławskiej 84, w skład którego wchodzi: basen pływacki o wymiarach 25m x 12,5 o głębokości od 120 do 180 cm, basen rekreacyjny, zjeżdżalnia, jacuzzi, basen dla małych dzieci z brodzikiem i zjeżdżalnią, zewnętrzna zjeżdżalnia rurowa. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z basenu zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych. (Dz. U. Nr 208, poz. 1240) i rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego z dnia 23 stycznia 2012 r. (Dz. U. z 2012 r., poz.108). 3. Realizacja zamówienia będzie polegała na: a) zapewnieniu porządku i bezpieczeństwa osobom przebywającym w obrębie hali basenowej, saun, a w szczególnych przypadkach zagrożenia na terenie całego basenu, b) prowadzeniu nadzoru w zakresie przestrzegania przez osoby korzystające z basenu obowiązującego regulaminu pływalni, przepisów BHP i ppoż., pouczania grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych, korzystających z basenu o obowiązujących przepisach, c) kontroli nad przestrzeganiem postanowień regulaminu obiektu oraz ogólnych przepisów prawa, d) zapewnieniu ciągłości obsady stanowisk ratowniczych w godzinach pracy basenu od 6.00 do 22.00 - 2 stanowiska, z wyłączeniem dni wolnych oraz przerwy technologicznej lub przerwy w wyniku awarii. 4. Szacunkowa ilość godzin świadczenia przez Wykonawcę usług w okresie realizacji umowy wynosi 11 500. 5. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż wskazana w ust. 4 ilość godzin jest jedynie ilością szacunkową i może ulec zmianie, w szczególności w przypadku przerwy w funkcjonowaniu basenu, spowodowanej m.in. wymaganiami technologicznymi lub awarią a także zmianą godzin pracy basenu. 6. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie osoby odpowiedzialnej za kontrolę i nadzór prawidłowości realizacji powierzonego zadania. 7. Zamawiający oświadcza, że przekaże Wykonawcy sprzęt ratunkowy oraz środki medyczne do realizacji zamówienia, zgodne z obowiązującymi przepisami. 8. Zamawiający zobowiązuje się do uzupełniania niezbędnego bieżącego sprzętu ratunkowego oraz środków medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, po uprzednim pisemnym zgłoszeniu zapotrzebowania przez Wykonawcę. 9. Wykonawca zobowiązany jest do: a) bieżącego wyposażenia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP, b) dbania o stanowisko ratownicze oraz konserwację powierzonego sprzętu, c) prowadzenia podstawowej dokumentacji i systemu raportowania, d) przestrzegania procedur: obejmowania, przekazywania i zakończenia dyżuru; alarmowych, przy wypadkach w różnych miejscach obiektu; d) udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej, e) określenia i przestrzegania zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach, 10. Zamawiający wymaga, aby osoba odpowiedzialna ze strony Wykonawcy za kontrolę i nadzór prawidłowości realizacji powierzonych zadań przebywała na obiekcie minimum 1 godzinę 6 dni w tygodniu. 4. Warunki realizacji zamówienia przez Wykonawcę określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Zamawiający udostępni Wykonawcy do wglądu projekt budowlany obiektu oraz audyt bezpieczeństwa obiektu. 6. Zamawiający zaleca dokonanie wizji obiektu przed złożeniem oferty.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.72.00 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa 92.62.00.00 - Usługi w zakresie sportu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE REKREACYJNO-SPORTOWE DELPHINUS SPORT PROMOTION
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE REKREACYJNO-SPORTOWE DELPHINUS SPORT PROMOTION
- Stowarzyszenie Rekracyjno Sportowe Delphinus Sport Promotion, ul. Macedońska 7, 51-113 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 201250,00
Oferta z najniższą ceną: 201250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 225020,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wycieczek szkolnych dla placówek oświatowych gminy Księżpol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 "Włączająca wysokiej jakości edukacji na terenie Gminy Księżpol"
- ,.Kompleksowa organizacja wydarzenia kulturalnego na terenie Strefy Carnall Sztolni Królowa Luiza w Zabrzu, w ramach Carnall Festiwal 2024''.
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA OBIEKCIE "LEŚNY POTOK" W OKRESIE OD 17.06.2024 - 31.08.2024
więcej: Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.