To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-19
Częstochowa: świadczenie usług księgowych spółce Hala Sportowa Częstochowa Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 59070 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 534952 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Hala Sportowa Częstochowa Sp. z o.o., Ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 368 82 78, faks 34 368 82 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego 100% udziałów stanowi własność gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług księgowych spółce Hala Sportowa Częstochowa Sp. z o.o..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia było: 1. prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki Zamawiającego powierzonych umową na podstawie art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 29.09.1994r. o rachunkowości (Dz. U. nr 121, poz. 591 z późn. zm.),2. dokonywanie wyceny składników aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 29.09.1994r. o rachunkowości (Dz. U. nr 121, poz. 591 z późn. zm.),3. dokonywanie klasyfikacji środków trwałych, prowadzenia ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,4. dokonywania odpisów amortyzacyjnych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych oraz ustawie o rachunkowości, 5. wystawianie faktur sprzedaży i przesyłanie ich odbiorcom, 6. prowadzenie ewidencji zakupów i sprzedaży w zakresie podatku od towarów i usług (VAT) oraz księgowanie dokumentów spółki, 7. opracowanie, sporządzanie zeznań, deklaracji, sprawozdań, raportów, wniosków i innych tego typu dokumentów w zakresie rachunkowości, podatków, sprawozdawczości GUS - wymaganych w działalności spółki, 8. generowanie i drukowanie informacji (zestawień) na potrzeby sprawozdawcze Zamawiającego oraz udziałowca spółki, 9. wykonywanie czynności koniecznych do zamknięcia ksiąg rachunkowych za dany rok obrotowy. Comiesięczne sporządzenie sprawozdań finansowych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 29.09.1994r. o rachunkowości (Dz. U. nr 121, poz. 591 z późn. zm.) za dany miesiąc oraz kwartał, półrocze lub inny okres wymagany przez udziałowca wraz ze sporządzeniem deklaracji podatkowej, 10. sporządzanie zestawień obrotów i sald (miesięczne, kwartalne, za pełny rok kalendarzowy), 11. przygotowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia windykacji należności, 12. sporządzanie deklaracji dla jednostki - spółki Zamawiającego i osób zatrudnionych na umowę o pracę i zlecenie oraz przesyłanie do ZUS (do 20 osób miesięcznie), 13. obsługa pracowników Zamawiającego w zakresie spaw finansowo-księgowych i kadrowych związanych ze stosunkiem pracy , w szczególności: prowadzenie dokumentacji wynagrodzeń, przygotowanie umów o pracę i cywilno-prawnych, rachunków, list płac dla zatrudnionych u Zamawiającego pracowników i członków Rady Nadzorczej, nadzór nad terminową wypłatą wynagrodzeń i innych świadczeń należnych pracownikom i członkom Rady Nadzorczej, naliczanie świadczeń urlopowych i przygotowywanie list płac wypłaty świadczeń, wystawianie zaświadczeń stwierdzających zatrudnienie pracownika i wysokość jego wynagrodzenia, przygotowanie wniosków emerytalno-rentowych, prowadzenie kartotek wynagrodzeń i zasiłkowych, rozliczanie pracowników z podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym, sporządzenie przelewów bankowych dot. wynagrodzeń, 14. rozliczanie z budżetem w obowiązujących terminach i zgodnie z obowiązującymi przepisami na podstawie sporządzonych w terminie przez Wykonawcę deklaracji podatkowych bądź innych informacji pisemnych z tytułu: podatku dochodowego od osób fizycznych, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, składek na Fundusz Pracy, podatku dochodowego od osób prawnych, podatku od towarów i usług (VAT), wpłat na Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, podatku od czynności cywilnoprawnych i opłat skarbowych, dokonywanie opłat podatków lokalnych (rozliczanie i odprowadzenie), 15. ewidencjonowanie i rozliczanie wszystkich kosztów ponoszonych przez Zamawiającego z uwzględnieniem rodzajów kosztów do dnia 15 następnego miesiąca, 16. wprowadzanie i księgowanie raportów kasowych i bankowych, 17. sporządzanie informacji wymaganych do przedłożenia podmiotowi, który udzielił Zamawiającemu pomocy publicznej, 18. przygotowywanie przelewów bankowych dotyczących wszystkich płatności Zamawiającego, 19. przygotowywanie danych do sporządzenia kwartalnych informacji o działalności spółek z udziałem gminy, 20. wykonywanie analiz kontrolno-finansowych dla potrzeb Rady Nadzorczej oraz Prezesa Zarządu, 21. prowadzenie korespondencji związanej tematycznie z zakresem wykonywanych obowiązków wynikających z umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, 22. prawidłowe organizowanie obiegu, kontroli, archiwizowania i zabezpieczania dokumentów księgowych, tworzenie wewnętrznych aktów prawnych w tym zakresie, 23. nadzór nad prowadzoną dokumentacją i obrotem kasowym, 24. opracowywanie rocznego planu finansowego i zmian w ciągu roku kalendarzowego, 25. opracowywanie bieżących informacji o sytuacji finansowej Zamawiającego, w tym sporządzanie raportów wg wytycznych i na każde żądanie udziałowca, 26. przygotowywanie zarządzeń dot. sporządzenia inwentaryzacji i udział 1 pracownika Wykonawcy w inwentaryzacji rocznej, 27. udzielanie na bieżąco odpowiedzi na zadawane drogą telefoniczną lub e-mail pytania dotyczące zakresu wynikającego z umowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, w tym spraw pracowniczych, 28. przygotowywanie umów cywilnych (np. pożyczek) związanych z prowadzoną działalnością Zamawiającego z wyłączeniem umów handlowych i wynajmu, 29. współpraca z organami kontrolującymi Zamawiającego oraz przygotowywanie dokumentów dla potrzeb przeprowadzanej kontroli. Wykonywanie zaleceń pokontrolnych dotyczących zakresu umowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, 30. sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych potwierdzających wykorzystanie środków finansowych na realizację zadań celowych, w tym dotacji, 31. rozliczanie delegacji pracowniczych, 32. sporządzanie po zakończeniu i rozliczeniu każdego miesiąca wydruków ewidencji analitycznej i syntetycznej prowadzonych ksiąg rachunkowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.10.00 - Usługi księgowe 79.21.11.00 - Usługi księgowania 79.21.11.10 - Usługi zarządzania listami płac 79.21.11.20 - Usługi rejestracji sprzedaży i nabycia 79.21.12.00 - Usługi kompilacji deklaracji finansowych 79.22.00.00 - Usługi podatkowe 79.22.20.00 - Usługi przygotowawcze do zwrotu podatku .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Usług Księgowych "BETA" ANETA DOBROWOLSKA
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Usług Księgowych "BETA" ANETA DOBROWOLSKA
- Biuro Usług Księgowych BETA Aneta Dobrowolska, ul. Dekabrystów 68/76, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 350000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 420000,00
Oferta z najniższą ceną: 420000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 420000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Sukcesywne, kompleksowe świadczenie usług cateringowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Przebudowa nawierzchni ulicy Torowej w Częstochowie III etap - BO (Podniesienie parametrów technicznych poprzez wzmocnienie konstrukcji nawierzchni ul. Torowej)
- Zakup wraz z dostawą dwóch samochodów osobowych typu SUV na potrzeby Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Częstochowie
- Sukcesywne dostawy konserw mięsnych do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 907 od km 6+990-7+840 w miejscowości Leśniaki, gmina Konopiska
- Wymiana instalacji centralnego ogrzewania i kotła gazowego w budynku Miejskiego Przedszkola nr 25 przy ul. Wittiga 1 w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.