eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów › Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 8 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo w ramach projektu Aktywizacja społeczna i zawodowa osób korzystających z pomocy społecznej w gminie Sędziszów.



Ogłoszenie z dnia 2015-04-27

Sędziszów: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 8 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo w ramach projektu Aktywizacja społeczna i zawodowa osób korzystających z pomocy społecznej w gminie Sędziszów.
Numer ogłoszenia: 59055 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kardynała Wyszyńskiego 4, 28-340 Sędziszów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3812169, faks 41 3811184.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 8 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo w ramach projektu Aktywizacja społeczna i zawodowa osób korzystających z pomocy społecznej w gminie Sędziszów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 8 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo w ramach projektu Aktywizacja społeczna i zawodowa osób korzystających z pomocy społecznej w gminie Sędziszów.Szkolenia będą przeprowadzone od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2015 roku. Po dokonaniu wyboru oferty i przed podpisaniem umowy Zamawiający i Wykonawca ustalą termin rozpoczęcia zajęć szkoleniowych. 2. Zamówienie będzie realizowane poprzez następujące zadania:I.Warsztaty grupowe i indywidualne z psychologiem-48 godz..II.Warsztaty grupowe i indywidualne z doradcą zawodowym-48 godz..III.Warsztat kompetencji rodzicielskich - 8 godz., wyjazd-dla uczestników projektu wraz z rodzinami i pracowników socjalnych - jednodniowy.IV.Szkolenie: Kucharz małej gastronomii-min. 100 godz..V.Szkolenie: Nowoczesny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i minimum sanitarnym -min. 100 godz..VI.Warsztat z prawa rodzinnego i prawa pracy-16 godz.. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia szczegółowego zestawienia kosztów realizacji poszczególnych zadań składających się na przedmiot niniejszej umowy.Wykonywania przedmiotu umowy z należytą starannością i czuwania nad właściwą i prawidłową realizacją zawartej umowy.Realizacji poszczególnych zadań zgodnie ze szczegółowym ich opisem w SIWZ. Realizacji harmonogramu i programu poszczególnych zadań. Ubezpieczenia na czas trwania szkolenia, osób skierowanych na szkolenie, od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z udziałem w projekcie, oraz ubezpieczenia w odpowiednim zakresie zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa uczestników warsztatu wyjazdowego.Wyposażenia każdego uczestnika/uczestniczki w harmonogram przebiegu zajęć przed jego rozpoczęciem, materiały szkoleniowe związane z określonym zadaniem oraz materiały biurowe opatrzone logo POKL i EFS, oraz informacją o współfinansowaniu projektu przez Unie Europejską oraz odzież ochronną. Prowadzenia listy obecności na zajęciach, listy odbioru materiałów szkoleniowych i biurowych, listy odbioru poczęstunku, listy odbioru certyfikatów, zaświadczeń uczestników/uczestniczek, dziennika zajęć, ankiet ewaluacyjnych przed i po wykonaniu zadania, dokumentacji zdjęciowej, 1 kompletu materiałów szkoleniowych i dostarczenia Zamawiającemu kserokopii tych dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem nie później niż 7 dni roboczych od daty zakończenia realizacji danego zadania.Niezwłocznego informowania Zamawiającego o każdej nieobecności uczestnika/uczestniczki na zajęciach lub rezygnacji uczestnika/uczestniczki z zajęć. Nadzoru i kontroli merytorycznej nad przebiegiem szkolenia.Wystawienia certyfikatów/zaświadczeń potwierdzających udział uczestników w warsztatach, szkoleniach. Oznaczenia harmonogramu przebiegu zajęć dla każdego uczestnika/uczestniczki, materiałów szkoleniowych, biurowych, wszystkich list obecności, dziennika zajęć, ankiet ewaluacyjnych, sal wykładowych logo EFS i POKL, oraz informacją o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie ŚBRR). Przeprowadzenie badań sanitarno-epidemiologicznych (wyrobienie książeczek sanepidowskich tam gdzie są one wymagane).Przeprowadzenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, badań lekarskich w celu uzyskania przez uczestników szkolenia zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia szkolenia. Wykonawca zobowiązuje się do zwrotu uczestnikom szkolenia kosztów przejazdu w celu odbycia szkolenia na podstawie biletów dokumentujących dojazd na trasie z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i powrót na trasie z miejsca szkolenia do miejsca zamieszkania wystawionych przez przewoźnika oraz listy obecności. Przetwarzania danych dotyczących osób skierowanych na szkolenia, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Termin realizacji zamówienia: Zadanie I: od kwietnia do 30 czerwca 2015 r.Zadanie II: od kwietnia do 30 czerwca 2015 r.Zadanie III: od 01 do 30 czerwca 2015 r. Zadanie IV: od 01 maja do 31 sierpnia 2015 r.Zadanie V: od 01 maja do 31 sierpnia 2015 r.Zadanie VI: od 01 maja do 30 czerwca 2015 r. Szczegółowy opis realizacji poszczególnych zadań określa SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Aktywizacja społeczna i zawodowa osób korzystających z pomocy społecznej Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o.o., os. Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26993,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26993,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26993,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33300,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych (usługi szkoleniowe), a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest cena. W związku z powyższym zastosowano tryb udzielenia zamówienia - zapytanie o cenę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.