eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg gminnych masą mineralno-bitumiczną z recyklera lub grysem twardym i emulsją asfaltową na rzecz UMiG Nakło nad Notecią

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-19

Nakło nad Notecią: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg gminnych masą mineralno-bitumiczną z recyklera lub grysem twardym i emulsją asfaltową na rzecz UMiG Nakło nad Notecią
Numer ogłoszenia: 5888 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią , ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867987, 3867984, faks 052 3867981.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg gminnych masą mineralno-bitumiczną z recyklera lub grysem twardym i emulsją asfaltową na rzecz UMiG Nakło nad Notecią.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg gminnych masą mineralno-bitumiczną z recyklera lub grysem twardym i emulsją asfaltową na rzecz UMiG Nakło nad Notecią.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. spełniają warunki art. 22 ustawy Pzp 1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp 1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. posiadają doświadczenie z wykonania przynajmniej dwóch zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem Przedstawią krótki opis wykonywanych zadań wraz z potwierdzeniem i referencjami wydanymi przez poprzednich Zamawiających- iż zamówienie to zostało wykonane z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to za ten okres. 1.4. posiadają niezbędny potencjał techniczny zgodny ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót tym tj. dysponują lub będą dysponować niezbędnym sprzętem:zad.1 recykler, zad. 2 paczer (własnym lub dzierżawionym) 1.5. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. przy wykonywanych pracach zatrudnią pracowników posiadających niezbędne kwalifikacje, a do nadzoru nad nimi osoby należące do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadających uprawnienia budowlane w zakresie drogownictwa, 1.6. udzielą minimum 12 miesięcy gwarancji na roboty remontowe nawierzchni, 1.7. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 pzp, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załączniki nr 2 do niniejszej SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej aniżeli 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. kserokopię polisy ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. wykaz osób,którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynność. (załącznik nr 4 formularza oferty), pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 4 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował 5. dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą Prawo budowlane ,kierownik budowy- uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi z aktualnym wpisem do właściwej izby Samorządu Zawodowego 6. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5 do formularza oferty) 7. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załącznik nr 6 do formularza oferty). W przypadku udostępnienia przez inne podmioty urządzeń i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia, Wykonawca musi złożyć pisemne zobowiązania podmiotu, że udostępnia mu narzędzia i urządzenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, 89-100 Nakło nad Notecią ul. Ks. P. Skargi 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, 89-100 Nakło nad Notecią ul. Ks. P. Skargi 7, pok. 9,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.