Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-18
Ostróda: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miejskiej Ostróda, jednostek organizacyjnych Gminy oraz Miejskiej Administracji Budynków Komunalnych Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 58825 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, faks 089 6429401 , strona internetowa www.ostroda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miejskiej Ostróda, jednostek organizacyjnych Gminy oraz Miejskiej Administracji Budynków Komunalnych Sp. z o.o..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: a) sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego (zał. nr 1), zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy (zał. nr 4); b) zapewnienia Zamawiającemu dostępu do informacji o danych pomiarowo-rozliczeniowych energii elektrycznej pobranej przez Zamawiającego w poszczególnych punktach poboru, c) bilansowania handlowego w zakresie sprzedaży energii elektrycznej; d) zgłoszenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej. Zapotrzebowanie: Strefa całodobowa- 196.041 kWh; Strefa dzienna- 69.694 kWh; Strefa nocna- 127.855 kWh..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
W dniu 11 marca 2013r. wpłynęło pismo od dotychczasowego dostawcy energii elektrycznej, wyłonionego w trybie przetargu nieograniczonego, dotyczące braku możliwości zapewnienia prawidłowego wykonania zawartej umowy. W dniu 12.03.2013r. Gmina, zgodnie z § 8 ust. 3 zawartej umowy wezwała wykonawcę do dalszego świadczenia dostawy. W dniu 03.04.2013r. dotychczasowy wykonawca opublikował komunikat o złożeniu wniosku o ogłoszenie upadłości z możliwością zawarcia układu, następnie (11.04.2013r.) telefonicznie poinformował, iż nie może świadczyć dostawy będącej przedmiotem zamówienia i drogą elektroniczną przekazał propozycję porozumienia rozwiązującego zawartą umowę. Wobec powyższego do czasu wyboru, w trybie przetargu nieograniczonego, kolejnego wykonawcy, Gmina zamierza zawrzeć umowę w trybie zamówienia z wolnej ręki z PKP ENERGETYKA S.A.- Pion Sprzedaży Biuro Obsługi w Białymstoku ul. Hetmańska 103 15-757 Białystok. Zaistniała sytuacja wynika z przyczyn za które wyłączną odpowiedzialność ponosi dotychczasowy wykonawca, których Gmina nie mogła wcześniej przewidzieć.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
PKP Energetyk S.A.- Pion Sprzedaży Biuro Obsługi w Białymstoku, ul. Hetmańska 103, 15-727 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Usługa kompleksowego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu w Ostródzie S. A.
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1183 N w miejscowości Gulbity"
- Renowacja budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 15 w Ostródzie
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (dostawa i usługa dystrybucji) dla Gminy Rejowiec
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
- Budowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Dębnica Kaszubska
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.