Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-17
Dębica: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym: Kompleks rekreacyjno- turystyczny w Pustkowie- Osiedlu , Obiekt nr 2 : Budynek Klubu Sportowego.
Numer ogłoszenia: 58787 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy w Dębicy , ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6803339, 6803310, faks 014 6803336.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym: Kompleks rekreacyjno- turystyczny w Pustkowie- Osiedlu , Obiekt nr 2 : Budynek Klubu Sportowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym: Kompleks rekreacyjno- turystyczny w Pustkowie- Osiedlu , Obiekt nr 2 : Budynek Klubu Sportowego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ilości 3 Część 1 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym: Kompleks rekreacyjno- turystyczny w Pustkowie- Osiedlu , Obiekt nr 2 : Budynek Klubu Sportowego - branża konstrukcyjno-budowlana Część 2 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym: Kompleks rekreacyjno- turystyczny w Pustkowie- Osiedlu , Obiekt nr 2 : Budynek Klubu Sportowego - w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i wodno- kanalizacyjnych, Część 3 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym: Kompleks rekreacyjno- turystyczny w Pustkowie- Osiedlu , Obiekt nr 2 : Budynek Klubu Sportowego - w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych. Zakres zadania inwestycyjnego przewidzianego do nadzoru opisana jest w Załącznikach do SIWZ : - Załącznik nr 7 - Dokumentacja projektowa dla zadania : Kompleks rekreacyjno- turystyczny w Pustkowie- Osiedlu , Obiekt nr 2 : Budynek Klubu Sportowego, załączona w odrębnym pliku na stronie internetowej Gminy Dębica -Załącznik nr 8 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla zadania : Kompleks rekreacyjno- turystyczny w Pustkowie- Osiedlu , Obiekt nr 2 : Budynek Klubu Sportowego, załączona w odrębnym pliku na stronie internetowej Gminy Dębica.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał lub wykonuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. co najmniej 2 usługi polegające na nadzorze robót budowlanych o wartości minimum 2 500,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w wykonywaniu zamówienia będzie uczestniczyć minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych w odpowiedniej części zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian. 2. Wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy możliwa jest zmiana umowy dotycząca : 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia w uzgodnieniu z Wykonawcą w następujących przypadkach: a) wystąpienia robót dodatkowych, określonych w art.67 ust.1 pkt.5 litera b)ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w przypadkach określonych w pkt.2) b) wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę robót budowlanych, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp. c) wystąpienia siły wyższej np. trąby powietrznej, pożaru, powodzi, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych w nadzorowanej inwestycji d) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, potwierdzonych przez IMiGW, uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych i technologicznych przy prowadzonych robotach budowlanych tj. : - temperatury otoczenia poniżej - 10 ° C utrzymującej się przez minimum 3 dni, - ciągłych opadów, trwających minimum 3 dni ,przekraczających średnie opady na danym terenie . e) wystąpienia osuwisk gruntu nie ustalonych w oparciu o dokonane badania geologiczne lub występujące ponad normy, dotyczy również wystąpienia innych, nie dających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrologicznych pojawiających się w trakcie budowy, 2) zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w uzgodnieniu z Wykonawcą w przypadku : a) zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresie przewidzianym w dokumentacji projektowej nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. b) zmiany przepisów powodujących konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych poszczególnych elementów obiektu niż przewidzianych w dokumentacji projektowej, c) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3) Innych postanowień umowy w przypadkach: a) zmiany stawek podatku od towarów i usług, b) zmiany nazwy zadania, 4) Warunkiem dokonania zmian określonych w ust.2 pkt.1 jest wpływ ich przyczyn, na dochowanie terminu wykonania robót budowlanych w nadzorowanej inwestycji. 5) W przypadku zmniejszenia zakresu robót budowlanych objętych nadzorem, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmniejszone proporcjonalnie do wartości zrealizowanych robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdebica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dębica, 39-200 Dębica, ul. Batorego 13 - pokój 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dębica, 39-200 Dębica, ul. Batorego 13 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym: Kompleks rekreacyjno- turystyczny w Pustkowie- Osiedlu , Obiekt nr 2 : Budynek Klubu Sportowego - branża konstrukcyjno-budowlana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania inwestycyjnego przewidzianego do nadzoru opisana jest w Załącznikach do SIWZ : - Załącznik nr 7 - Dokumentacja projektowa dla zadania : Kompleks rekreacyjno- turystyczny w Pustkowie- Osiedlu , Obiekt nr 2 : Budynek Klubu Sportowego, załączona w odrębnym pliku na stronie internetowej Gminy Dębica -Załącznik nr 8 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla zadania : Kompleks rekreacyjno- turystyczny w Pustkowie- Osiedlu , Obiekt nr 2 : Budynek Klubu Sportowego, załączona w odrębnym pliku na stronie internetowej Gminy Dębica.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym: Kompleks rekreacyjno- turystyczny w Pustkowie- Osiedlu , Obiekt nr 2 : Budynek Klubu Sportowego - w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i wodno- kanalizacyjnych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania inwestycyjnego przewidzianego do nadzoru opisana jest w Załącznikach do SIWZ : - Załącznik nr 7 - Dokumentacja projektowa dla zadania : Kompleks rekreacyjno- turystyczny w Pustkowie- Osiedlu , Obiekt nr 2 : Budynek Klubu Sportowego, załączona w odrębnym pliku na stronie internetowej Gminy Dębica -Załącznik nr 8 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla zadania : Kompleks rekreacyjno- turystyczny w Pustkowie- Osiedlu , Obiekt nr 2 : Budynek Klubu Sportowego, załączona w odrębnym pliku na stronie internetowej Gminy Dębica.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym: Kompleks rekreacyjno- turystyczny w Pustkowie- Osiedlu , Obiekt nr 2 : Budynek Klubu Sportowego - w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania inwestycyjnego przewidzianego do nadzoru opisana jest w Załącznikach do SIWZ : - Załącznik nr 7 - Dokumentacja projektowa dla zadania : Kompleks rekreacyjno- turystyczny w Pustkowie- Osiedlu , Obiekt nr 2 : Budynek Klubu Sportowego, załączona w odrębnym pliku na stronie internetowej Gminy Dębica -Załącznik nr 8 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla zadania : Kompleks rekreacyjno- turystyczny w Pustkowie- Osiedlu , Obiekt nr 2 : Budynek Klubu Sportowego, załączona w odrębnym pliku na stronie internetowej Gminy Dębica.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Przebudowa i modernizacja Bloku Porodowego w Szpitalu Powiatowym w Dębicy.Przebudowa pomieszczeń szpitala na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy
- Przebudowa i modernizacja Bloku Porodowego w Szpitalu Powiatowym wDębicy i Przebudowa pomieszczeń szpitala na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Zespole Opieki Zdrowotnej wDębicy
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Przebudowa ulic na osiedlu za nadleśnictwem"
- Przebudowa i modernizacja Szpitala Powiatowego w Dębicy
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Dębicy w okresie od 1 lipca do 31 grudnia 2024 r.
- Remont pomieszczeń sypialń i korytarza pawilonu nr 1 oraz schodów zewnętrznych, budynku gospodarczego, nawierzchni chodnika w Domu Pomocy Społecznej w Dębicy
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa żłobka miejskiego w Oleśnicy przy ul. Kazimierza Wielkiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2144E
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego z kontrolą rozliczenia budowy dla zadania pn.: Budowa i remont dróg gminnych w ramach projektu "przebudowa dróg śródpolnych wsi Królewo i Krasnołęka ...
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania "Budowa boiska piłkarskiego z zapleczem - Zespół Obiektów Sportowych Górne w Pile
- Wykonanie kompleksowej usługi inspektora nadzoru dla zadania pn: "Budowa Centrum Aktywizacji Sportowej "Mszczonowianka"
- Inspektor prac wykonawczych zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym Adamów, Barki, Biesiadki, Nowy Stręczyn, Stary Stręczyn i Zosin, gm. Cyców"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.