eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › przetarg nieograniczony na dostawę komputerów, oprogramowania i urządzeń biurowych do Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej, Centrów i Punktów informacji Turystycznej



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Kielce: przetarg nieograniczony na dostawę komputerów, oprogramowania i urządzeń biurowych do Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej, Centrów i Punktów informacji Turystycznej
Numer ogłoszenia: 58765 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego , ul. Ściegiennego 2/32, 25-125 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3618057, faks 041 3618057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rot.swietokrzyskie.travel

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek stowarzyszeń.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę komputerów, oprogramowania i urządzeń biurowych do Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej, Centrów i Punktów informacji Turystycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest zamówienie na dostawę komputerów, oprogramowania i urządzeń biurowych do Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej, Centrów i Punktów Informacji Turystycznej, w zakresie określonym w pkt. 2 SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 48.51.10.00 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego do komputerów biurkowych 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu jest wymagane wadium. Wysokość wadium Zamawiający ustala na kwotę: a) dla części I zamówienia - 4.900 zł (słownie: cztery tysiące dziewięćset złotych); b) dla części II zamówienia - 1.190 zł (słownie: jeden tysiąc sto dziewięćdziesiąt złotych); c) dla części III zamówienia - 720 zł (słownie: siedemset dwadzieścia złotych). 2. Wadium winno być wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 57 1050 1416 1000 0022 6639 9803 w ING Banku Śląskim. W tytule przelewu Wykonawca wskazuje: wadium w przetargu na dostawę komputerów, oprogramowania i urządzeń biurowych oraz część-części zamówienia, na które wadium jest wnoszone. 3. Wykonawca jest obowiązany do wniesienia wadium przed terminem składania ofert tj. do dnia 20 kwietnia 2009 roku. 4. Przez wniesienie wadium należy rozumieć uznanie rachunku zamawiającego na kwotę, wskazaną w pkt. 9.1.1. 5. Dowód wniesienia wadium Wykonawca załącza do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie obrotu urządzeniami komputerowymi i biurowymi oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; 3.nie podlegają wykluczeniu z Postępowania. 4. w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w ramach danej części zamówienia i usługa ta została wykonana należycie. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli: 1.wykonawca zrealizował: a) w przypadku oferty na cz. I - zamówienie obejmujące dostawę komputerów, oprogramowania (aplikacji biurowych i narzędziowych) i monitorów; b) w przypadku oferty na cz. II - zamówienie obejmujące dostawę drukarek (lub urządzeń wielofunkcyjnych) monochromatycznych lub kolorowych albo kserokopiarek; c) w przypadku oferty na cz. III - zamówienie obejmujące dostawę urządzeń biurowych. 2. wartość zrealizowanej dostawy (wynagrodzenie wykonawcy brutto) wynosiła co najmniej: a) w przypadku oferty na cz. I - 200.000 zł; b) w przypadku oferty na cz. II - 50.000 zł; c) w przypadku oferty na cz. III - 30.000 zł, 3. wykonawca wykaże należyte wykonanie dostawy przedstawiając stosowny dokument wystawiony na tę dostawę przez Zamawiającego (referencje, zaświadczenia lub inne równoważne, z których wynikać będzie, że zamówienie określone w pkt. 1-2 zostało wykonane należycie). 4. UWAGA: dopuszcza się wykazanie, że wykonawca zrealizował minimum jedną dostawę obejmującą jeden rodzaj urządzenia objętego daną częścią zamówienia (np. tylko komputery, lub tylko monitory w I części zamówienia albo tylko drukarki w II części zamówienia) jeśli wartość dostawy mieści się w kwotach wskazanych w pkt. 2..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp - załącznik nr 3 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) umowę spółki cywilnej - jeżeli wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej; d) Wykaz wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w ramach danej części zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; e) referencje wystawione przez Zamawiających, stwierdzające należyte wykonanie dostaw. Wykonawca załącza do oferty oryginał, lub potwierdzoną przez siebie za zgodność kopię odpisów lub zaświadczeń, o których mowa wyżej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rot.swietokrzyskie.travel.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego 25 - 033 Kielce ul. Ściegiennego 2/32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego 25 - 033 Kielce ul. Ściegiennego 2/32.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Kampania Promocyjna Województwa Świętokrzyskiego współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: komputery stacjonarne, komputery przenośne, monitory, oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Stacja robocza do zastosowań biurowych Ilość: 43 sztuki 2 Stacja robocza do zastosowań profesjonalnych typu CAD/DTP Ilość: 1 3 Notebook do zastosowań biurowych Ilość: 12 sztuk 4 Monitor 19 cali LCD o proporcjach 16:10 (panoramiczny) Ilość: 44 sztuki 5 Aplikacje biurowe i narzędziowe 1 Microsoft Office Standard 2007 BOX PL Ilość: 4 sztuki 2 Microsoft Office Standard 2007 Small Business PL na licencji open Ilość: 42 sztuk 3 Open Office Professional 2008 PL Ilość: 10 sztuk 4 Total Commander v.7 z licencją PL Ilość: 44 sztuki 5. Corel DRAW Graphics Suite X3 SE BOX PL Ilość: 11 sztuk 6. Adobe Photo Shop CS4 BOX ENG Ilość: 1 sztuk 7. ESET NOD32 PL (licencja minimum 1 rok liczona od daty dostarczenia) Ilość: 56 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 48.51.10.00-3, 48.62.40.00-8, 30.23.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 26.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: drukarki, urządzenia wielofunkcyjne i kserokopiarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Drukarka atramentowa A3+ Ilość: 11 sztuk 2 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe (monochromatyczne) Ilość: 10 sztuk 3 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe (kolorowe) Ilość: 1 sztuka 4 Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe (kolorowe) Ilość: 20 sztuk 5 Kserokopiarka monochromatyczna do zastosowań profesjonalnych Ilość: 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 27.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: urządzenia biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Projektor multimedialny Ilość: 10 sztuk 2 Aparat telefoniczny przewodowy Ilość: 44 sztuki 3 Zasilacz awaryjny UPS Ilość: 4 sztuki 4 Listwa zasilająca Ilość: 44 sztuki 5 Router bezprzewodowy Ilość: 11 sztuk 6 Gilotyna Ilość: 1 sztuka 7 Niszczarka do dokumentów Ilość: 2 sztuki 8 Bindownica Ilość: 1 sztuka 2.3.9 Laminator Ilość:1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWIZ, szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 32.32.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 26.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.