eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › wykonanie usług pralniczych wraz z naprawą bielizny i odzieży medycznej oraz transportem do placówek PZZOZ w Będzinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-20

POZYCJA 58756

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Będzin: wykonanie usług pralniczych wraz z naprawą bielizny i odzieży medycznej oraz transportem do placówek PZZOZ w Będzinie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Grażyna Pacak, mgr Agnieszka Barska, ul. Małachowskiego 12, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. (032) 7637636, fax (032) 2651430, e-mail: przetargi@pzzoz.bedzin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pzzoz.bedzin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Będzinie, Grażyna Pacak, mgr Agnieszka Barska, ul. Szpitalna 40, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. (0 32) 265 16 44 wew. 207, fax (0 32)265 14 30, e-mail: przetargi@pzzoz.bedzin.pl, www.pzzoz.bedzin.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług pralniczych wraz z naprawą bielizny i odzieży medycznej oraz transportem do placówek PZZOZ w Będzinie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 93. Główne miejsce świadczenia usług: Szpital w Czeladzi, Szpital w Będzinie, Zakład Rehabilitacji Leczniczej w Będzinie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pralniczych w pralni Wykonawcy obejmujących: - odbiór od Zamawiającego brudnej bielizny szpitalnej (w tym koce, kocyki, poduszki), odzieży medycznej, operacyjnej i ochronnej oraz materacy wraz z pokrowcami, żaluzji i innego asortymentu (firany, zasłony, obrusy); - dezynfekcję chemiczno - termiczną, moczenie, pranie wodne, krochmalenie, suszenie, prasowanie, maglowanie; - naprawy bielizny, odzieży medycznej, operacyjnej i ochronnej w ilościach wynikających z potrzeb placówek; - czyszczenie chemiczne asortymentu nienadającego się do prania wodnego; oraz dostarczenie - transport czystej bielizny do placówek Powiatowego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Będzinie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Opis technologii prania i dezynfekcji bielizny pochodzącej z oddziałów: operacyjnego i położniczego, dziecięcego i noworodkowego oraz ogólnoszpitalnego, w tym moduły prania i dezynfekcji bielizny oraz wykaz środków piorących i dezynfekcyjnych jakich Wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia, z także oświadczenie o posiadaniu kart charakterystyk dla wszystkich środków jakie będą używane w procesie prania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Oryginalny kod CPV: 93.11.00.00 - Usługi odbierania prania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania Oryginalny kod CPV: 93.15.00.00 - Usługi prasowania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.50.00 - Usługi prasowania Oryginalny kod CPV: 60.12.30.00 - Usługi transportu specjalistycznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa średnia ilość suchego prania w okresie wykonania zamówienia wynosi ogółem około 316.000 kg. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 14 800 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy; - złożą wymagane oświadczenia i dokumenty określone w części VIII SIWZ; - wniosą wadium; - dysponują pralnią spełniającą wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 22 czerwca 2005 r. (Dz. U. Nr 116, poz. 985) oraz wymagania Zamawiającego; - zapewnią transport bielizny i odzieży zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000 r. - Dz. U. Nr 40 z dnia 19.05.2000 r., poz. 469) i wymaganiami Zamawiającego; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji usług tożsamych z przedmiotem zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 900.000,00 złotych brutto; - przedstawią co najmniej 3 dokumenty potwierdzające, że wymienione powyżej usługi zostały wykonane należycie; oraz spełniają dodatkowe warunki: - wykonają usługę pralniczą stanowiącą przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali oraz wymogami SIWZ; - zaoferują termin płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia nie krótszy niż 30 dni; - zapewnią niezmienność cen przedmiotu zamówienia - stałość cen przez czas trwania zamówienia (okres obowiązywania umowy), tj. 24. miesiące. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, które dostarczy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty, oświadczenia i załączniki wyszczególnione w części VIII SIWZ: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy sporządzone na załączniku nr 3 do SIWZ; - wypełnione załączniki do SIWZ; - dokumenty / oświadczenia, o których mowa części VIII SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualną opinię sanitarną wydaną przez Państwowy Inspektorat Sanitarny w oparciu o przeprowadzone kontrole sanitarno - epidemiologiczne pomieszczeń pralniczych, w których będzie realizowane zamówienie, wyrażającą pozytywną opinię na świadczenie usług pralniczych w zakresie prania i dezynfekcji bielizny, środków transportu oraz przyjmowania bielizny z jednostek służby zdrowia lecznictwa zamkniętego i otwartego łącznie z wpisem o posiadaniu bariery higienicznej oraz protokół z ostatniej kontroli Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej; - dowód wpłacenia / wniesienia wadium. 3. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; - dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie wykonanych usług zostały wykonane należycie; - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - potwierdzający wykonanie przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem maszyn i urządzeń pralniczych - podaniem wydajności (w kg prania) w okresie 8 godz. - oraz transportem samochodowym - (ilość samochodów, rodzaj /marka/, ładowność) stosownych do wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzzoz.bedzin.pl. Opłata: 48,8 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub zapłata gotówką w kasie Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.11.2006, godzina 10:00, Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Będzinie, Szpital w Czeladzi, ul. Szpitalna 40, 41-250 Czeladź - świetlica.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.