eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby gmachu Ministerstwa Edukacji Narodowej



Ogłoszenie z dnia 2006-11-20

POZYCJA 58754

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby gmachu Ministerstwa Edukacji Narodowej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ministerstwo Edukacji Narodowej, do kontaktów: Joanna Jaskulska, al. Jana Chrystiana Szucha 25, 00-918 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5224100, fax 022 6223704, e-mail: Malgorzata.Jaszczur-Alvarez@mein.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.men.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Edukacji Narodowej, Joanna Jaskulska, Al. Szucha 25, 00-918 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 52-24-350, fax (022) 622-37-04, e-mail: Joanna.Jaskulska@men.gov.pl, www.men.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Edukacji Narodowej, Joanna Jaskulska, Al. Szucha 25, 00-918 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 52-24-350, fax (022) 622-37-04, e-mail: Joanna.Jaskulska@men.gov.pl, www.men.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Ministerstwo Edukacji Narodowej, Joanna Jaskulska, Al. Szucha 25, 00-918 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 52-24-350, fax (022) 622-37-04, e-mail: Joanna.Jaskulska@men.gov.pl, www.men.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby gmachu Ministerstwa Edukacji Narodowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Ministerstwo Edukacji Narodowej. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego spełniającego wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wymagania techniczne łącznie z wniesieniem tego sprzętu do siedziby Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz prowadzenie serwisu gwarancyjnego dostarczonego sprzętu. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch Części: Część I - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Ministerstwa Edukacji Narodowej (komputery (jednostki centralne z monitorami LCD), monitory LCD 17 cali, serwery, drukarki sieciowe laserowe A3 monochromatyczne, drukarka sieciowa laserowa A3 kolor, drukarki jednostanowiskowe laserowe mono, drukarki jednostanowiskowe laserowe kolor, kopiarko-drukarki A3/A4 mono oraz materiały eksploatacyjne na 60 000 kopii, laserowe urządzenia wielofunkcyjne, komputery przenośne (laptopy)), Część II - Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego dla BWE EFS (komputery przenośne (laptopy), systemy operacyjne, oprogramowanie biurowe do laptopów, aparaty cyfrowe wraz z futerałami, dodatkowe pamięci do aparatu cyfrowego, urządzenia wielofunkcyjne kolor-drukarka/kopiarka/skaner oraz materiały ekspoloatacyjne do urządzenia wielofunkcyjnego, dyktafony cyfrowe, skanery USB, płyty CD-R, dyskietki, torby do laptopa, talefax, pamięć Flash 1 GB, niszczarki dokumentów i płyt CD) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wraz z ofertą Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie, że dostarczony sprzęt będzie oznakowany znakiem CE i dołączy do oferty deklaracje zgodności wystawione przez producentów sprzętu do każdego oferowanego modelu sprzętu. 2. Oferowany w ofercie sprzęt komputerowy i elektroniczny winien być wytwarzany w przedsiębiorstwach posiadających certyfikat PN ISO 9001 lub PN ISO 9002 (w przypadku producentów zagranicznych: ISO 9001 lub ISO 9002) lub winien być wytwarzany w przedsiębiorstwach posiadających inne dokumenty potwierdzające stosowanie równoważnych środków zapewnienia jakości. 3. Zamawiający będzie wymagał wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wysokość zabezpieczenia będzie ustalona w stosunku procentowym do ceny całkowitej zamówienia podanej w ofercie. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie musiał wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej zamówienia podanej w ofercie (dla Części I i Części II osobno). 4. Dla Części II Zamawiający będzie wymagał, aby każdy dostarczony element zamówienia był oznaczony naklejką EFS, w widocznym miejscu zgodnie z opisem znajdującym się w SIWZ. 5. Wykonawca, który będzie realizował Część II zamówienia będzie musiał poddać się kontroli na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 11.8.2004 r. w sprawie przyjęcia Uzupełnienia Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006 (Dz.U. Nr 197 poz. 2024 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 11.8.2004 r. w sprawie trybu składania i wzoru wniosku o dofinansowanie realizacji projektu oraz wzoru umowy o dofinansowanie projektu w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006 (Dz.U. Nr 234 poz. 2348 z późn. zm.). 6. Wykonawca, który będzie realizował Część II zamówienia będzie miał obowiązek przechowywania i udostępniania dokumentacji z zakresu realizacji zamówienia co najmniej do dnia 31.12.2013 r. 7. Zamawiający będzie wymagał udzielenia gwarancji i prowadzenia serwisu gwarancyjnego: dla Części I: na sprzęt - minimum 36 miesięcy, dla Części II: komputer przenośny (laptop) - minimum 24 miesiące, system operacyjny, oprogramowanie biurowe do laptopów, aparat cyfrowy wraz z futerałem - minimum 12 miesięcy, dodatkowa pamięć do aparatu cyfrowego - minimum 12 miesięcy, urządzenie wielofunkcyjne kolor-drukarka/kopiarka/skaner - minimum 12 miesięcy, materiały ekspoloatacyjne do urządzenia wielofunkcyjnego - minimum 12 miesięcy, dyktafon cyfrowy - minimum 12 miesięcy, skaner USB - minimum 12 miesięcy, płyty CD-R, dyskietki, torba do laptopa, talefax - minimum 12 miesięcy, pamięć Flash 1 GB - minimum 12 miesięcy; niszczarka dokumentów i płyt CD - minimum 24 miesiące, na noże minimum 84 miesiące (7 lat). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli Oryginalny kod CPV: 32.33.21.00 - Dyktafony Kod CPV wg słownika 2008: 32.33.21.00 - Dyktafony 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Poniżej 137.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 10

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część I: 8.400,00 zł, Część II: 400,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwaną dalej ustawą) i którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy . 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, b) warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidenacji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. 1, 2 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzającego odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, UWAGA: Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. UWAGA: Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w ust. 1 pkt. 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 5 i 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA: Powyższe dokumenty muszą być wystawione z zachowaniem terminów, o których mowa w ust. 1 pkt 5 i 6. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt. 1 potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 3.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć do oferty następujące oświadczenia: 1)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, na podstawie art. 24 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z tych wykonawców musi oddzielnie złożyć powyższe oświadczenie. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie to składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy złożą oświadczenia lub wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają te warunki. 4.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.men.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.11.2006, godzina 09:15, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Al. Szucha 25, 00-918 Warszawa, pok. 101.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Część I - nie dotyczy. Część II - Działanie 3.3 Pomoc Techniczna Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006. 2) Informacje dodatkowe: Z uwagi na konieczność wydatkowania środków budżetowych do końca 2006 r. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zrealizował zamówienie w terminie określonym w Sekcji II pkt II.3 ogłoszenia jednak nie później niż do dnia 27.12.2006r. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Ministerstwa Edukacji Narodowej. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego spełniającego wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wymagania techniczne łącznie z wniesieniem tego sprzętu do siedziby Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz prowadzenie serwisu gwarancyjnego dostarczonego sprzętu. Część I - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Ministerstwa Edukacji Narodowej (komputery (jednostki centralne z monitorami LCD), monitory LCD 17 cali, serwery, drukarki sieciowe laserowe A3 monochromatyczne, drukarka sieciowa laserowa A3 kolor, drukarki jednostanowiskowe laserowe mono, drukarki jednostanowiskowe laserowe kolor, kopiarko-drukarki A3/A4 mono oraz materiały eksploatacyjne na 60 000 kopii, laserowe urządzenia wielofunkcyjne, komputery przenośne (laptopy)). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00, 30.23.32.31. 3) Wielkość lub zakres: Pomiędzy 60.000 euro a 137.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 10 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego dla BWE EFS. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego spełniającego wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wymagania techniczne łącznie z wniesieniem tego sprzętu do siedziby Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz prowadzenie serwisu gwarancyjnego dostarczonego sprzętu. Część II - Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego dla BWE EFS(komputery przenośne (laptopy), systemy operacyjne, oprogramowanie biurowe do laptopów, aparaty cyfrowe wraz z futerałami, dodatkowe pamięci do aparatów cyfrowych, urządzenia wielofunkcyjne kolor-drukarka/kopiarka/skaner oraz materiały ekspoloatacyjne do urządzenia wielofunkcyjnego, dyktafony cyfrowe, skanery USB, płyty CD-R, dyskietki, torby do laptopa, talefax, pamięć Flash 1 GB, niszczarki dokumentów i płyt CD). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00, 30.24.00.00, 30.19.10.00, 32.33.21.00. 3) Wielkość lub zakres: Pomiędzy 6.000 euro a 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 10 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.