eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Przebudowa obiektu mostowego nad linią kolejową w ciągu ul. Zubrzyckiego w Ustce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-05

Ogłoszenie nr 58727 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.

Ustka: Przebudowa obiektu mostowego nad linią kolejową w ciągu ul. Zubrzyckiego w Ustce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 18819-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ustka, krajowy numer identyfikacyjny 52387300000, ul. ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego  3, 76270   Ustka, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 598 154 300, faks 598 152 900, e-mail zamowienia.publiczne@um.ustka.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ustka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa obiektu mostowego nad linią kolejową w ciągu ul. Zubrzyckiego w Ustce

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa obiektu mostowego nad linią kolejową w ciągu drogi gminnej nr 100051G na działce nr 888 w ciągu ul. Zubrzyckiego w Ustce. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. wykonanie robót obejmujących: a) roboty przygotowawcze, b) wycinka drzew, c) prace rozbiórkowe, d) roboty ziemne i fundamentowanie, e) układanie prefabrykatów, f) prace zbrojarskie, g) betonowanie, h) wykonanie murów oporowych, i) wykonanie nawierzchni, j) wykonanie odwodnienia, k) wykonanie elementów wyposażenia, l) próbne obciążenie obiektu, m) prace porządkowe; 2.2. wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz jego wprowadzenie: a) projekt musi uwzględniać objazd do Lędowa przez Uroczysko oraz musi być wprowadzony przed rozpoczęciem robót budowlanych (obejmuje organizację ruchu na drogach: krajowej, wojewódzkiej i gminnych), b) tymczasowa organizacja ruchu musi być uzgodniona i wprowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami; 2.3. wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej (wraz z powykonawczą dokumentacją geodezyjną); 2.4. założenie książki obiektu mostowego wraz z dokonaniem wpisów; 2.5. uzyskanie na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego. 3. Podstawowe parametry obiektu: 3.1. szerokość pasów ruchu: 2x3,0 m, 3.2. szerokość chodnika: 2,00 m, 3.3. całkowita szerokość 10,65 m, 3.4. długość w świetle pomiędzy ścianami 9,50 m, 3.5.długość całkowita konstrukcji obiektu 31,0 m. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki nr 8 i 9 do SIWZ. 5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 6. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące prace: 7.1. przygotowawcze, 7.2. wycinkę drzew, 7.3. rozbiórkowe, 7.4. ziemne i fundamentowe, 7.5. układanie prefabrykatów, 7.6. zbrojarskie, 7.7. związane z betonowaniem, 7.8. związane z wykonaniem murów oporowych, 7.9. związane z wykonaniem nawierzchni, 7.10. związane z wykonaniem odwodnienia, 7.11. związane z wykonaniem elementów wyposażenia, 7.12. próbne obciążenie obiektu, 7.13. prace porządkowe, 7.14. wykonanie tymczasowej organizacji ruchu, 7.15. związane wykonaniem dokumentacji powykonawczej, 7.16. związane z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie oraz wszelkie czynności towarzyszące powyższym pracom wskazane w STWIORB stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". 8. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ - wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45221120-9
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45233220-7, 45100000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1206921.21
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
WANT Sp. z o.o.,  biuro@.want.com.pl,  ul. Korczaka 12,  83-110,  Tczew,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 956666.6
Oferta z najniższą ceną/kosztem 956666.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1717884.86
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.