eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Kursy gastronomiczne w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-18

Brzesko: Kursy gastronomiczne w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 58721 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36643 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kursy gastronomiczne w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursów zawodowych z branży gastronomicznej w szkołach ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Brzeski współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na następujące zadania: Zadanie 1: Kurs kelnerski dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 2: Kurs kuchnie świata dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 3: Kurs barmański dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 4: Kurs barmański dla uczniów ZSP w Czchowie. Zadanie 5: Kurs barista dla uczniów ZSP w Czchowie. Zadanie 6: Kurs zdobnictwa cukierniczego dla uczniów ZSP w Czchowie. Zadanie 7: Kurs barmański dla uczniów w ZSTiO w Łysej Górze. Zadanie 8: Kurs baristy dla uczniów ZSTiO w Łysej Górze. Szczegółową specyfikację każdego kursu zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji (Opis przedmiotu zamówienia). Kursy realizowane są w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na w/w Zadania. 2) Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 3) Na co najmniej 3 dni robocze przed rozpoczęciem kursu, Wykonawca będzie zobligowany przekazać do Zamawiającego planowany harmonogram spotkań zawierający daty i godziny prowadzonych zajęć wraz z tematami rozpisanymi zgodnie z tematyką kursu opisaną w zał. nr 1 do SIWZ. Szczegółowy harmonogram realizacji zadania musi być uzgodniony (zaparafowany) z liderem szkolnym projektu właściwym dla każdego zadania i właściwym Dyrektorem Szkoły. Harmonogram powinien być dostosowany do zajęć szkolnych uczniów oraz nie kolidować z innymi wydarzeniami jak uroczystości szkolne, akademie, wycieczki szkolne. 4) Zamawiający wymaga aby szkolenia planowane były zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. 5) Jeśli w załączniku nr 1 do określenia długości kursu użyto terminu -godzina- to należy przyjąć, iż jedna godzina jest równa 60 minutom, jeśli zaś długość opisano z użyciem - godziny lekcyjnej- to należy przyjąć iż jedna godzina jest równa 45 minut. 6) Sale i pracownie przewidziane na realizację kursu w danej szkole udostępnia się Wykonawcy nieodpłatnie jeśli w załączniku nr 1 do SIWZ określono, iż dany kurs odbywać się będzie na terenie tej właśnie szkoły. 7) Wykonawca może w trakcie przeprowadzania kursu korzystać z pomocy dydaktycznych będących własnością szkoły wyszczególnionych w specyfikacji kursu - w załączniku nr 1 do SIWZ, przy czym odpowiada on za wszelkie uszkodzenia powstałe na wskutek niewłaściwego ich użytkowania. Dyrektor lub osoba przez niego upoważniona udostępnia sprzęt oraz dokonuje sprawdzenia jego stanu w obecności Wykonawcy każdorazowo przed rozpoczęciem i po zakończeniu kursu. Pozostały sprzęt niezbędny do realizacji zadania Wykonawca musi zorganizować na swój koszt. 8) Jeżeli w SIWZ lub załączniku nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) wymaga się od Wykonawcy przekazania uczestnikom kursu materiałów szkoleniowych, dydaktycznych, biurowych oraz wszelkich innych produktów to wszystkie one muszą być nowe, nieużywane i oryginalnie zapakowane. Wykonawca w ramach realizacji kursu jest zobowiązany na swój koszt zabezpieczyć również materiał szkoleniowy tj. przede wszystkim wszelkie niezbędne produkty żywnościowe i napoje do realizacji kursu. 9) Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego faksem, e-mailem lub pisemnie (najpóźniej w drugim dniu roboczym po zajęciach) o każdej nieobecności uczestnika na danym kursie. 10) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci: dziennika kursu - w dzienniku tym Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności umieścić: imiona i nazwiska osób szkolonych, plan kursu(tematyka i odpowiedni wymiar godzin), realizacja planu kursu (data, liczba godzin zajęć, liczba osób obecnych, treść zajęć, podpis prowadzącego zajęcia), sprawozdanie ze szkolenia (liczba osób rozpoczynających i kończących szkolenie, liczba wydanych zaświadczeń), list przekazanych posiłków, materiałów biurowych, szkoleniowych/skryptów oraz wszelkich innych dokumentów i pomocy jeśli wymaga tego specyfikacja kursu określona szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ, a także listy odbioru wydanych zaświadczeń. Sporządzając listy przekazania uczniom wszelkich zaświadczeń, przedmiotów czy produktów (w tym wyżywienia) Wykonawca musi uzyskać podpis każdego ucznia potwierdzający jego faktyczny odbiór. Brak takiego podpisu jest dla Zamawiającego równoznaczny z nieprzekazaniem przedmiotu o którym mowa wyżej. 11) Wykonawca po zakończeniu kursu przeprowadzi wśród uczestników kursu ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu kursu na podstawie anonimowej ankiety oceniającej. 12) W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a) oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b) poinformowania w pierwszym dniu kursu uczestników o fakcie współfinansowania kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu brzeskiego, hasło promocyjne POKL. 13) CERTYFIKATY i ZAŚWIADCZENIA dla kursów: Każdy z uczestników kursu posiadający min 80% obecności otrzyma zaświadczenie lub/i certyfikat potwierdzające ukończenie kursu. Uczniowie, którzy uczestniczyli w kursie, ale mają poniżej 80 % obecności otrzymają zaświadczenie o uczestnictwie. Na zaświadczeniu o ukończeniu winny zostać umieszczone: szczegółowy zakres programowy kursu (wraz z podaniem ilości godzin poszczególnych tematów kursu), logo projektu - wg wzoru przekazanego przez Lidera szkolnego na etapie realizacji zamówienia oraz zapis właściwy dla nazwy kursu występujący w nazwie każdego zadania tj.: np. dla Zadanie 1: Kurs kelnerski dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku będzie to sentencja: ,,Kurs kelnerski dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce,,. Ponadto: Obok wyżej wymienionych zaświadczeń w przypadku realizacji: Zadania 3, Zadania 4, Zadania 7 Wykonawca wyda uczestnikom, także zaświadczenie (zawierające treści jak wyżej wymienione) na podstawie § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186). 14) W przypadku śmierci uczestnika lub jego rezygnacji Wykonawca zamiast zaświadczeń o ukończeniu / uczestnictwie w kursie o których mowa punkcie 13 przekaże Zamawiającemu oświadczenie ze wskazaniem powodu przerwania kursu danego uczestnika. 15) Zamawiający wymaga by Wykonawca na swój koszt zapewnił podczas prowadzenia kursu (na każdym spotkaniu) każdemu uczestnikowi posiłek w postaci: a) drożdżówki o masie min 85g. i napoju lub soku owocowego, niegazowanego o pojemności min. 200 ml. jeśli spotkanie w danym dniu trwa do 4 godzin. b) obiadu w skład którego wejdzie ciepłe danie (nie dopuszcza się posiłków przygotowanych na zasadzie zalewania wodą produktów sproszkowanych) o min. 250 kcal oraz kompotu lub soku w ilości min. 200 ml. jeśli spotkanie w danym dniu trwa 4 i więcej godzin. c) dla Zadania 3, Zadania 4 i Zadania 7 tj. kursów wyjazdowych Wykonawca zapewni każdego dnia uczestnikom kursu wyżywienie w postaci śniadania, obiadu (dwudaniowego) i kolacji ( wszystkie posiłki, serwowane, wyporcjowane). W ostatnim dniu kursu dopuszcza się zapewnienie w ramach kolacji suchego prowiantu na czas trwania transportu przekazanego uczestnikom przed rozpoczęciem wyjazdu powrotnego. Posiłki muszą być świeże i przygotowane zgodnie z zachowaniem obowiązujących przepisów dot. higieny żywienia i żywności. 16) Zamawiający wymaga by Wykonawca na swój koszt zapewnił dla kursów wyjazdowych tj. Zadania 3, Zadania 4 i Zadania 7 co najmniej jednego opiekuna odpowiedzialnego za kontrolę, nadzór, opiekę nad uczestnikami kursu. Wymaga się aby opiekunem takim była osoba posiadająca przygotowanie pedagogiczne. Opiekun musi przejąć kontrolę, nadzór i opiekę nad uczestnikami od momentu rozpoczęcia wyjazdu (z parkingu szkoły dla której realizowany jest kurs), aż do momentu powrotu (na parking tej właśnie szkoły). O przypadkach szczególnie istotnych i nadzwyczajnych jak wypadki, choroby, zatrucia zaginięcia itp. opiekun powiadomi telefonicznie, e-mailem lub faksem Biuro Projektu. 17) Wykonawca zapewni ubezpieczenie wszystkich uczestników kursów od następstw nieszczęśliwych wypadków (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania kursu). Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. 18) W salach i pracowniach, podczas prowadzenia kursu bez zgody koordynatora powiatowego nie mogą przebywać inne osoby niż uczestnicy kursu oraz osoby szkolące (instruktorzy, wykładowcy). 19) Wykonawca po zakończeniu kursu jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń / certyfikatów, o których mowa w rozdziale II ustęp 2 punkt 13 oraz oryginałów dokumentów o których mowa w punktach 10 , 11 i 14 SIWZ 20) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił na własność każdemu uczestnikowi zajęć: a) materiały szkoleniowe / skrypty potrzebne do realizacji zajęć b) materiały biurowe w postaci: zeszyt w formacie A4 w kratkę, min.96 kartek twarda oprawa, ołówek automatyczny z gumką, komplet czterech długopisów z zatyczką w 4 różnych kolorach oraz teczkę w twardej oprawie o grubości grzbietu min. 2 centymetrów. 21) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych kursów, w tym także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt: Modernizacja kształcenia w Małopolsce. Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.2, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1: Kurs kelnerski dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krakowski Ośrodek Szkoleniowo-Doradczy ,,SEMEKS,, Barbara Leśkiewicz-Rzeszutek, ul. Wadowicka 12, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2: Kurs kuchnie świata dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • X-DRINK Kacper Bogacz, ul. Sobieskiego 42, 32-400 Myślenice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie 3: Kurs barmański dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • C.M.T. Spółka z o.o., Aleja Pokoju 78, 31-564 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10950,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7898,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7898,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28177,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie 4: Kurs barmański dla uczniów ZSP w Czchowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • C.M.T. Spółka z o.o., Aleja Pokoju 78, 31-564 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10950,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7654,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7654,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27115,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie 5: Kurs barista dla uczniów ZSP w Czchowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krakowska Szkoła Restauratorów Szymon Kohut, ul. Kobierzyńska 101/18, 30-348 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3850,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2637,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2637,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie 8: Kurs baristy dla uczniów ZSTiO w Łysej Górze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krakowska Szkoła Restauratorów Szymon Kohut, ul. Kobierzyńska 101/18, 30-348 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2636,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2636,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie 6: Kurs zdobnictwa cukierniczego dla uczniów ZSP w Czchowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krakowski Ośrodek Szkoleniowo-Doradczy ,,SEMEKS,, Barbara Leśkiewicz-Rzeszutek, ul. Wadowicka 12, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4890,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.