eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › adaptacja budynków nr 76 i 95 zlokalizowanych w Grudziądzu przy ul. Waryńskiego 32-36 w Grudziądzu, dla celów prowadzenia działalności gospodarczej



Ogłoszenie z dnia 2006-11-20

POZYCJA 58707

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Grudziądz: adaptacja budynków nr 76 i 95 zlokalizowanych w Grudziądzu przy ul. Waryńskiego 32-36 w Grudziądzu, dla celów prowadzenia działalności gospodarczej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Grudziądzki Park Przemysłowy sp. z o.o., do kontaktów: Marek Kuliński, ul. Budowlanych 7, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4506177, 056 4506113, fax 056 4621629, e-mail: gpp@opec.grudziadz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gpp.grudziadz.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.gpp.grudziadz.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Sprawy gospodarcze i finansowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja budynków nr 76 i 95 zlokalizowanych w Grudziądzu przy ul. Waryńskiego 32-36 w Grudziądzu, dla celów prowadzenia działalności gospodarczej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Grudziądz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w obiektach zlokalizowanych w Grudziądzu przy ul. Waryńskiego 32-36, a w tym: 1. w budynku nr 76 wraz z łącznikiem w zakresach określonych w przedmiarach robót, polegających na: 1) wykonaniu robót w branży budowlanej, a w szczególności: a. remont dachu wraz z jego odwodnieniem i obróbkami blacharskimi, b. naprawa elementów konstrukcyjnych budynku, c. wymiana stolarki okiennej istniejącej na stolarkę PCV, d. docieplenie ścian budynku (termorenowacja), e. robót rozbiórkowych; 2) wykonaniu robót w branży sanitarnej, a w szczególności: a. wewnętrznej instalacji wodociągowej, b. wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, c. instalacji c.o. 3) wykonaniu robót w branży elektrycznej, a w szczególności: a. montaż tablic rozdzielczych, b. wewnętrznych linii zasilających wraz z korytkami, c. instalacji odgromowej, d. instalacji połączeń wyrównawczych; 2. w budynku nr 95 w zakresach określonych w przedmiarach robót, polegających na: 1) wykonaniu robót w branży budowlanej, a w szczególności: a. remont dachu wraz z jego odwodnieniem i obróbkami blacharskimi, b. naprawa elementów konstrukcyjnych budynku, c. wymiana stolarki okiennej istniejącej na stolarkę PC V, d. docieplenie ścian budynku (termorenowacja), e. robót rozbiórkowych; 2) wykonaniu robót w branży sanitarnej, a w szczególności: a. wewnętrznej instalacji wodociągowej, b. wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, c. instalacji c.o. raz instalacji ciepła technologicznego; 3) wykonaniu robót w branży elektrycznej, a w szczególności: a. montaż tablic rozdzielczych, b. wewnętrznych linii zasilających wraz z korytkami, c. instalacji odgromowej oraz instalacji połączeń wyrównawczych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca dostarczy zamawiającemu wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach robót budowlanych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (co najmniej 2 500 000 PLN każda) oraz daty i miejsca ich wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, zamawiający uważa roboty, w których wartość robót w branży budowlanej (montaż okien PCV, roboty dekarskie oraz docieplenie ścian) stanowi co najmniej 70% z kwoty 2 500 000 PLN, pozostałe 30% wartości mogą stanowić roboty w innych branżach. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowity zakres zamówienia został określony w Rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.04.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składający ofertę winien spełniać niżej wymienione warunki: I) Warunki ogólne: 1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia, 2. posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w punktach 1 - 4 na podstawie podpisanego oświadczenia nr 1 załączonego do specyfikacji. 5. udzieli gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego, Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego załączonego do specyfikacji (załącznik nr 2). 6. zrealizuje przedmiot zamówienia opisany w nieprzekraczalnym terminie do 30 kwietnia 2007 roku. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego załączonego do specyfikacji (załącznik nr 2). II) Warunki szczegółowe: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie wykonywania robót budowlanych i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej trzy zamówienia na roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 2 500 000 PLN każda. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dostarczonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów wymienionych w w informacji o świadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych w warunkach ogólnych, wykonawca dostarczy: 1) W celu spełnienia warunków ogólnych dostarczy zamawiającemu podpisane oświadczenie nr 1 załączone do specyfikacji. 2) Wykonawca spełni warunki w zakresie udzielenia gwarancji, terminu wykonania, opisanych w warunkach ogólnych na podstawie podpisanego oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego (załącznik nr 2). 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych w warunkach szczegółowych, wykonawca dostarczy: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) kserokopię dokumentów stwierdzających, że osoba, które będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadauprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie ogólnobudowlanym - bez ograniczeń, a jeżeli z ograniczeniem to z decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie winno wynikać, że osoba jest upoważniona co najmniej do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót, kierowania i kontrolowania wytwarzania konstrukcyjnych elementów budowlanych oraz kontrolowania stanu technicznego w zakresie wszelkich budynków i innych budowli o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych, - zgodne z ustawą z dnia 07 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2003 r., Nr 207, z poz. 2016 z późn. zm.) wraz z kserokopiami zaświadczeń, że osoby te są członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności; b) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości (co najmniej 2 500 000 PLN każda) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, zamawiający uważa roboty budowlane, w których wartość robót w branży budowlanej (montaż okien PC V, roboty dekarskie oraz docieplenie ścian) stanowi co najmniej 70%z kwoty 2 500 000 PLN, pozostałe 30% wartości stanowią roboty w branży elektrycznej i sanitarnej. 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (obejmującej przedmiot zamówienia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpp.grudziadz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2006 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.12.2006, godzina 13:30, siedziba Grudziądzkiego Parku Przemysłowego - Grudziądz, ul. Budowlanych 7 - biurowiec (parter) pokój nr 005.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; SPO-WKP 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.