eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › dostawa sterylizatora plazmowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz dostawa rękojeści do shavera wraz z ostrzami oraz serwis urządzeń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-19

Świebodzin: dostawa sterylizatora plazmowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz dostawa rękojeści do shavera wraz z ostrzami oraz serwis urządzeń
Numer ogłoszenia: 58586 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Ośrodek Rehabilitacyjno -Ortopedyczny im. dr L. Wierusza SP ZOZ w Śwebodzinie , ul. Zamkowa 1, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4750600, faks 068 4750603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.loro.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sterylizatora plazmowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz dostawa rękojeści do shavera wraz z ostrzami oraz serwis urządzeń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sterylizatora plazmowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz dostawę rękojeści do shavera wraz z ostrzami. Sprzęt musi być nowy, nierekondycjonowany, nie powystawowy i nieużywany. Sprzęt po dostawie musi być gotowy do uruchomienia bez żadnych dodatkowych zakupów. Wymagane parametry minimalne: Zadanie 1. sterylizator plazmowy wraz z materiałami eksploatacyjnymi a) sterylizator plazmowy: Specyfikacja: - urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji 2013-14 - zasilanie elektryczne 220-240v; - standardowe podłączenie za pomocą wtyczki prądu jednofazowego; - nie wymaga innych podłączeń (instalacji wodnej, ściekowej, wentylacyjnej); - waga sterylizatora do 160kg - możliwość zmiany miejsca pracy sterylizatora przez jedną osobę; - dotykowy ekran - menu w j. polskim; - komora sterylizacyjna prostokątna, o pojemności użytkowej 30 litrów; - możliwość mycia i odkażania za pomocą ogólnie dostępnych środków; - czynnik stosowany do sterylizacji - nadtlenek wodoru oraz plazma gazu; - minimalnie dwa cykle sterylizacji: krótki max 35 min, długi max 45 min; - możliwość natychmiastowego użycia wysterylizowanego sprzętu, brak procesu aeracji; - temperatura cyklu sterylizacyjnego max 59o C; - automatyczna kontrola procesu sterylizacji (temperatury, ciśnienia, fazy cyklu); - sterowanie mikroprocesorowe; - rejestracja i wydruk - całego procesu sterylizacji oraz ewentualnych sytuacji alarmowych; - możliwość zapisywania na innych nośnikach procesu sterylizacji; - blokada drzwi uniemożliwiająca ich otwieranie w trakcie cyklu roboczego; - sterylizator posiada potwierdzenie deklaracji CE przez jednostkę notyfikowaną w krajach UE. Producent posiada wdrożony i utrzymany system jakości ISO 9001 lub równoważny; - posiada możliwość podłączenia do sieci komputerowej i współpracy z czytnikiem kodów paskowych; - szkolenie personelu w zakresie obsługi sterylizatora plazmowego - bezpłatne; - dołączona instrukcja w j. polskim; - mobilna podstawa - wózek; - warunki gwarancji: gwarancja min. 24 miesiące, czas reakcji na zgłoszenie awarii max. 24godz., czas oczekiwania na usunięcie awarii max. 3 dni; max czas naprawy w przypadku konieczności ściągnięcia części z innych krajów do 14 dni; gwarancja przedłużona automatycznie o czas usuwania awarii; gwarantowany okres dostępności części min. 10 lat; b) materiały eksploatacyjne: - Czynnik sterylizujący kompatybiliny z oferowanym sterylizatorem plazmowym na przeprowadzenie min 650 cykli - Ampułkowy wskaźnik biologiczny do monitorowania skuteczności cyklu sterylizacyjnego w ilości min 360 szt. - Chemiczny wskaźnik paskowy do monitorowania przebiegu procesu w sterylizatorze plazmowym min 6000 szt. - Rękaw bezcelulozowy do sterylizacji plazmowej z naniesionym wskaźnikiem chemicznym o rozmiarach: - 12 rolek o szerokości 10cm(+/-2cm), dł. min 70 m - 24 rolek o szerokości 25cm(+/-2 cm), dł. min 70 m - 12 rolek o szerokości 35cm(+/-2cm), dł. min 70 m Zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą być zwalidowane w zaoferowanym urządzeniu zgodnie z obowiązującymi normami. Dostawy materiałów eksploatacyjnych realizowane będą cyklicznie w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, na podstawie zamówień złożonych telefonicznie, e-mailem lub faksem w ciągu 72 godzin od daty złożenia zamówienia. Zadanie 2. rękojeść do shavera wraz z ostrzami a) rękojeść do shavera - urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji 2013-14 - rękojeść do shavera kompatybilna z konsolami: TPS, TPS+ oraz CORE - Możliwość uruchamiania przełącznikiem nożnym i z uchwytu napędu - Automatycznie rozpoznawany przez konsolę, która dobiera optymalne nastawy pracy - Zakres obrotów maksymalnych do 12000 obr/min - Oscylacje do 3000 cykli/min - Trzy przyciski sterujące na uchwycie - Programowalne przyciski na uchwycie - Zatrzaskowe mocowanie ostrzy - Regulacja ssania 0-100% - Obrotowy króciec kanału ssania - Shaver wodoodporny, zabezpieczenie wtyku elektrycznego dołączonym zamknięciem - Napęd bezobsługowy - nie wymaga smarowania - Wyposażony w silnik bezszczotkowy - Sterylizacja w autoklawie b) Ostrza do shavera: jednorazowe, sterylne , kodowane kolorem - Ostrza do tkanek miękkich typu Aggressive Plus lub równoważne, kompatybilne z rękojeścią( shaverem) - 4.0 mm - 60 szt. - Ostrza do tkanek miękkich typu Aggressive Plus lub równoważne, kompatybilne z rękojeścią( shaverem) - 5.5 mm - 60 szt. - Ostrza do tkanek twardych (6 krawędzi skrawających) typu Barrel Burs lub równoważne, kompatybilne z rękojeścią( shaverem) - 5.5 mm - 5 szt. - Ostrza do tkanek twardych (6 krawędzi skrawających) typu Barrel Burs lub równoważne, kompatybilne z rękojeścią( shaverem) - 4,0 mm - 5 szt. Dostawy ostrzy realizowane będą cyklicznie w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, na podstawie zamówień złożonych telefonicznie, e-mailem lub faksem w ciągu 72 godzin od daty złożenia zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia oferowany przez Wykonawcę musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i do używania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia i w jego cenie Wykonawca: a) dostarczy, zamontuje, uruchomi oraz przeszkoli osoby wskazane przez Zamawiającego do obsługi oferowanego sprzętu medycznego. b) udzieli zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia. c) przez okres 24 miesięcy będzie świadczył bezpłatnie gwarancyjne usługi serwisowe w ilościach wynikających z potrzeb oraz obowiązkowe przeglądy okresowe w ilościach wynikających z zaleceń producenta urządzeń oraz obowiązujących przepisów prawa. Koszty materiałów wynikające z awarii urządzeń będących następstwem niewłaściwego użytkowania, ponosi Zamawiający. d) przez okres kolejnych 24 miesięcy będzie świadczył pogwarancyjne usługi serwisowe w ilościach wynikających z potrzeb oraz obowiązkowe przeglądy okresowe w ilościach wynikających z zaleceń producenta urządzeń oraz obowiązujących przepisów prawa. Kalkulowana cena za pogwarancyjne przeglądy okresowe zawierająca się w cenie składanej oferty musi zawierać koszty robocizny i dojazdu oraz koszt części wymaganych do wymiany przez producenta przy obowiązkowych przeglądach okresowych. Zamawiający wymaga załączenia do oferty harmonogramu obowiązkowych przeglądów okresowych w okresie 48 miesięcy od daty podpisania umowy. Harmonogram musi zawierać zakresy czynności obowiązkowych do wykonania w trakcie przeglądów oraz wykaz podzespołów wymagających wymiany wynikających z wymagań określonych przez producenta urządzeń oraz aktualnych przepisów prawa. Zamawiający wymaga podania w załączonym harmonogramie cen jednostkowych podzespołów podlegających obowiązkowej wymianie w trakcie przeglądu okresowego, obowiązujących na dzień składania ofert.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i ocena braku podstaw do wykluczenia zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i ocena braku podstaw do wykluczenia zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i ocena braku podstaw do wykluczenia zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i ocena braku podstaw do wykluczenia zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i ocena braku podstaw do wykluczenia zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1. Wykonawca wraz z ofertą przedłoży katalog zawierający informacje wskazujące, ze oferowane towary spełniają wymagane parametry. Dopuszcza się załączenia dodatkowych zdjęć i innych dokumentów oferowanych towarów w celu jednoznacznej weryfikacji oferowanego asortymentu z wymaganymi parametrami przedmiotu zamówienia. 2. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności z przepisami ustawy o wyrobach medycznych i innymi obowiązującymi przepisami. Na tą okoliczność konieczne jest załączenie do oferty certyfikatu CE lub deklaracji zgodności ze znakiem CE; 3. instrukcja obsługi sprzętu w języku polskim; 4. autoryzacja producenta na sprzedaż i serwis sprzętu na terenie Polski(Zadanie 1a i Zadanie 2a); 5. Wykonawca wraz z ofertą przedłoży oświadczenie, ze producent oferowanego sprzętu posiada wdrożony i utrzymany system jakości ISO 9001 lub równoważny ( dotyczy zadania 1a).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z prawa lub innych dokumentów (jeżeli dotyczy). 2. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców 3. wykaz elementów składowych oferowanego sprzętu z podaniem wszystkich cen jednostkowych, 4. wykaz materiałów eksploatacyjnych/ostrzy z podaniem ich nazw handlowych, nr katalogowych oraz cen jednostkowych, 5. harmonogram obowiązkowych przeglądów okresowych w okresie 48 miesięcy( zgodnie z zapisami SIWZ w punkcie III. 2.2. d)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

w przypadku zmian ustawowych stawek podatku od towarów i usług, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.loro.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Ośrodek Rehabilitacyjno-Ortopedyczny im. Dr Lecha Wierusza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 66-200 Świebodzin, ul. Zamkowa 1, dział zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Lubuski Ośrodek Rehabilitacyjno-Ortopedyczny im. Dr Lecha Wierusza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 66-200 Świebodzin, ul. Zamkowa 1 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.