eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › zakup części do układu hamulcowego do samochodów osobowych i furgonów, eksploatowanych przez KWP Katowice i jednostki terenowe



Ogłoszenie z dnia 2005-11-07

POZYCJA 58553

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: zakup części do układu hamulcowego do samochodów osobowych i furgonów, eksploatowanych przez KWP Katowice i jednostki terenowe Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, do kontaktów: Janina Motylska, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, tel. 032 2002055, fax 032 2002060, e-mail: zzpkwp@policja.katowice.pl, www.policja.katowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Agnieszka Gwóźdź, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, tel. 032 2002033, fax 032 2002060. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Magdalena Mucha, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, tel. 032 2002050, fax 032 2002060. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Magdalena Mucha, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, tel. 032 2002050, fax 032 2002060. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup części do układu hamulcowego do samochodów osobowych i furgonów, eksploatowanych przez KWP Katowice i jednostki terenowe. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup tarcz hamulcowych, bębnów hamulcowych, klocków hamulcowych i szczęk hamulcowych do samochodów osobowych i furgonów zgodnie z załącznikiem nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 do wniosku. Zakupowany asortyment powinien posiadać oznaczenie (oznaczenie OEQ od Orginal Equipment Quality) - części porównywalnej jakości w rozumieniu definicji zamieszczonej w art. 1 ust. 1 pkt. u rozporządzenia GVO 1400/2002, czyli elementy, których wytwórca, może zaświadczyć, że są tej samej jakości co części oryginalne albo że odpowiadają pod względem jakości częściom oryginalnym. Na dostarczony asortyment ma zostać udzielona gwarancja na okres minimum 12 miesięcy od dnia zamontowania części w pojeździe. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Realizacja umowy będzie następować w drodze sukcesywnych dostaw do SO KWP w Katowicach ul. Kilińskiego 25; SO KWP w Bielsko - Białej ul. Rychlińskiego 17; SO KWP w Częstochowie ul. Popiełuszki 5. Kod NUTS: 3.24.33.69. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.32.20.00 - Hamulce i części hamulców Kod CPV wg słownika 2008: 34.32.20.00 - Hamulce i części hamulców 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 701 496,34 PLN brutto. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości: na zadanie nr 1 - 2 500,00 złotych na zadanie nr 2 - 1000,00 złotych na zadanie nr 3 - 2 500,00 złotych na zadanie nr 4 - 500,00 złotych. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: nie podlegają wykluczeniu z art. 24. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki formalne określone w art. 24 ustawy pzp musi spełniać każdy z członków konsorcjum. Jeśli jeden z nich nie spełnia choćby jednego warunku, całe konsorcjum będzie wykluczone z ubiegania się o zamówienie. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia* osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj.dla podmiotu zbiorowego w myśl przepisów ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197 z 27.11.2002r. poz. 1661), wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP-575/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 21.12.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 21.12.2005, godzina 10:30, 40-219 Katowice, ul. Lompy 19.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: TARCZE HAMULCOWE -Zadanie obejmuje zakup tarcz hamulcowych do samochodów osobowych i furgonów eksploatowanych przez KWP Katowice i jednostki terenowe. 3) Zakres lub wartość: 226 942,00 PLN netto 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: BĘBNY HAMULCOWE Zadanie obejmuje zakup bębnów hamulcowych do samochodów osobowych i furgonów eksploatowanych przez KWP Katowice i jednostki terenowe. 3) Zakres lub wartość: 83 940,00 PLN netto 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: KLOCKI HAMULCOWE Zadanie obejmuje zakup klocków hamulcowych do samochodów osobowych i furgonów eksploatowanych przez KWP Katowice i jednostki terenowe. 3) Zakres lub wartość: 209 175,00 PLN netto 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: SZCZĘKI HAMULCOWE Zadanie obejmuje zakup szczęk hamulcowych do samochodów osobowych i furgonów eksploatowanych przez KWP Katowice i jednostki terenowe. 3) Zakres lub wartość: 54 940,00 PLN netto 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.