eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-24

Gdańsk: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 58465 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych przeznaczonych do drukarek komputerowych dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku oraz odbiór i utylizacja pustych wkładów po zużytych materiałach eksploatacyjnych (odpady). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry oraz szacunkowe ilości materiałów eksploatacyjnych, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, przedstawiony został we wzorze Formularza cenowego stanowiącego załącznik do SIWZ.
2. Dostawa dotyczy oryginalnych i/lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń marki: CANON, Epson, HEWLETT PACKARD, KONICA-MINOLTA, KYOCERA, ROLAND, OKI, Lexmark, Zebra, Olivetti.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy tonerów do drukarek komputerowych, a wartość zrealizowanych dostaw wynosi nie mniej niż 100 000 złotych brutto.
      Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi dotyczące wartości określone powyżej przez Zamawiającego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego - w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca składa wraz z ofertą:
a) certyfikat z przeprowadzonych badań wydajności zgodnie z normami np.: STMC, ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798, wystawiony przez uprawniony podmiot - dla każdego oferowanego produktu równoważnego - załącznik nr 5a do oferty;
b) wypełniony opis materiałów eksploatacyjnych równoważnych - załącznik nr 5b do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin uwzględnienia reklamacji od daty jej zgłoszenia w pełnych dniach - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy będą wymagały pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem postanowień § 7 ust. 2.
2. Zmiany umowy mogą dotyczyć:
1) terminu realizacji umowy;
2) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić:
1) w przypadku wystąpienia siły wyższej np.: katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło;
2) gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
3) w przypadku zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy;
4) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
4. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku, pok. 127.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH pokój 129 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin i miejsce otwarcia ofert: 06.05.2015 r. godz. 12:30, siedziba Zamawiającego, sala 132 A.
2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.
3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wypełniony formularz cenowy.
4. W przypadku przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą następujące dokumenty i materiały pomocnicze:
1) szczegółowy opis asortymentu równoważnego, z którego winno wynikać, że asortyment ten posiada taką samą lub lepszą pojemność lub wydajność w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego we wzorze formularza cenowego. Opis produktów równoważnych winien być sporządzony według wzoru przedstawionego w Rozdziale 15 SIWZ (Załącznik nr 5b do oferty: Opis materiałów eksploatacyjnych równoważnych);
2) certyfikat z przeprowadzonych badań wydajności zgodnie z normami np.: STMC, ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798, wystawiony przez uprawniony podmiot - dla każdego oferowanego produktu równoważnego;
5. Za termin uwzględnienia reklamacji, stanowiący kryterium 2 w niniejszym postępowaniu, przyjmuje się termin wykonania zobowiązania określony w § 8 ust. 1 zdanie pierwsze wzoru umowy.
6. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku - Monika Wilczyńska, pok. 127, tel. (58) 32-36-127, faks (58) 32-36-529, e-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl, w dniach: pon., wt., czw. - w godzinach od 8:00 do 16:00; w śr. - w godzinach od 8:00 do 17:00, w pt. - w godzinach od 8.00 do 15.00.
7. Sygnatura postępowania: BZP-271-026/BI/15/MW.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.