eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › usługa na wymianę stolarki drzwiowej p.poż. w klatkach schodowych X Domu Studenta Łodzi, ul. Lumumby 12.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-21

Łódź: usługa na wymianę stolarki drzwiowej p.poż. w klatkach schodowych X Domu Studenta Łodzi, ul. Lumumby 12.
Numer ogłoszenia: 58350 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 39259 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6354354, fax 042 6354325, 042 6354326.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa na wymianę stolarki drzwiowej p.poż. w klatkach schodowych X Domu Studenta Łodzi, ul. Lumumby 12..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ślusarka aluminiowa ognioodporna, wewnętrzna w kolorze RAL 2000 (profile malowane proszkowo), zawiasy anodowane na kolor naturalnego aluminium, klamki ze stali nierdzewnej, samozamykacz srebrny.Jako wypełnienie szkło Pyrostop 30-10 dla stolarki o odporności EI 30 oraz Pyrostop 60-101 dla stolarki o odporności EI 60.Zestawienie ślusarki:1. Drzwi AL2 EI 30 o wym. zew. 1000x2000mm - 25 szt.2. drzwi AL3 EI 60 o wym. zew. 1000x2000mm - 2 szt.3. drzwi AL4 EI 30 o wym. zew. 1600x2000mm - 12 szt.4. drzwi AL4 EI 60 o wym. zew. 1600x2000mm - 4 szt.5. drzwi AL5 EI 60 0 wym. zew. 1000x2000mm - 2 szt.Opis prac:- demontaż i wywózka starej ślusarki- wykonanie i montaż nowej ślusarki

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.00 - Usługi budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.50.00 - Usługi budowlane .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 343410,71 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Remontowe Budrem, ul. Witosa 80, 25-561 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 226575.65
  • Oferta z najniższą ceną: 226575.65 / oferta z najwyższą ceną: 309094.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.