To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-17
Dąbrowa Górnicza: Zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 58321 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85588 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów/artykułów biurowych: materiałów papierniczych, przyborów i materiałów piśmienniczych, kreślarskich do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza. Rodzaje zamawianych materiałów/artykułów i ich ilości szacunkowe oraz ich minimalne parametry określone zostały w Formularzu cenowym - zał. nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówień cząstkowych w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od momentu złożenia telefonicznego (faksem) zapotrzebowania przez Zamawiającego. 3. Zamówione materiały/artykuły Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza własnym transportem. 4. Dostarczane materiały/artykuły winny być wyłącznie fabrycznie nowe, zapakowane w oryginalnych fabrycznych opakowaniach lub przepakowane do fabrycznych opakowań i odpowiednio zabezpieczone (np. taśmą klejącą) przed zniszczeniem lub zdekompletowaniem. 5. Termin ważności dostarczanych materiałów/artykułów (przydatności do użycia), dla których producent przewidział datę ważności (przydatności), musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty poszczególnych dostaw do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza. 6. Wykonawca na dostarczane materiały/artykuły udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od dnia wystawienia poszczególnych faktur na zamówione materiały/artykuły, chyba że producent udziela dłuższej gwarancji, wówczas gwarancja obowiązuje na okres ustalony przez producenta. 7. W razie stwierdzenia wad dostarczonych materiałów/artykułów, bądź w razie stwierdzenia dostawy materiałów/artykułów niezgodnych z zamówionymi, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy lub wymiany materiałów/artykułów w ciągu 24 godzin od powiadomienia telefonicznego (faksem) przez Zamawiającego. 8. Określone przez Zamawiającego w Formularzu cenowym (zał. nr 2 do SIWZ) ilości szacunkowe materiałów/artykułów ustalone zostały na podstawie faktycznie zamówionych materiałów/artykułów w okresie obowiązywania poprzedniej umowy. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w tabeli Formularza cenowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zakupu poszczególnych pozycji lub zmian ilości poszczególnych pozycji wymienionych w zał. nr 2 do SIWZ, bez konieczności zmiany umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych artykułów/materiałów, jednak nie więcej niż o 20 % wartości umowy (brutto), bez konieczności zmiany umowy. 9. Wskazane w SIWZ nazwy własne są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do artykułów/materiałów, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta (Formularz cenowy - zał. nr 2 do SIWZ). 9.1. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych (wymiary, gramatura, zastosowany materiał, kolor) i cech jakościowych (wytrzymałość, funkcjonalność, trwałość, estetyka) ma w szczególności gwarantować realizację dostawy zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. 9.2. W celu wykazania, że oferowany artykuł równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do podania nazwy i parametrów oferowanego produktu (kolumna nr 4 w tabeli Formularza cenowego - zał. nr 2 do SIWZ). 10. Gdyby z przyczyn niezależnych od Zamawiającego obniżyła się wysokość środków przewidzianych przez Zamawiającego na realizację zadania, nie może to stanowić podstawy do rozwiązania umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego, ani do żądania kary umownej czy odszkodowania. 11. Zamówienie będzie realizowane wg potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych zadeklarowanych w Formularzu cenowym (zał. nr 2 do SIWZ) do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie na ten cel.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.23 - Długopisy z końcówką z włókna 30.19.21.24 - Długopisy z końcówką z filcu 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.21.31 - Ołówki automatyczne 30.19.21.32 - Wkłady grafitowe do ołówków 30.19.92.30 - Koperty 30.19.21.33 - Temperówki do ołówków 30.19.21.60 - Korektory 30.19.72.20 - Spinacze do papieru .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. VECTOR Sp. z o.o., ul. Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60080,49
Oferta z najniższą ceną: 60080,49 / Oferta z najwyższą ceną: 75926,47
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ INNYCH ARTYKUŁÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY I ESTETYKI POMIESZCZEŃ W JEDNOSTKACH OBSŁUGIWANYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- Wykonanie podjazdu dla karetek nowoprojektowanego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
- "Wykonanie operatów szacunkowych"
- Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej" w formule zaprojektuj i wybuduj
- USŁUGA UBEZPIECZENIA URZĘDU MIASTA DĄBROWA GÓRNICZA
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze."
- Dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej. Znak sprawy: DZP.271.30.2024
- "Dostawa materiałów biurowych, papierów, czajników bezprzewodowych, aparatów telefonicznych, krzeseł biurowych, wersalek i foteli tapicerowanych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- 33/ZP/2024 Dostawa papieru i kopert oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkół w ramach projektów Współfinansowanych z programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.