eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamionka › Zakup sprzętu i systemów komputerowych na potrzeby działalności kulturalnej Muzeum Zamoyskich w Kozłówce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-17

Kamionka: Zakup sprzętu i systemów komputerowych na potrzeby działalności kulturalnej Muzeum Zamoyskich w Kozłówce
Numer ogłoszenia: 58305 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zamoyskich w Kozłówce , Kozłówka, 21-132 Kamionka, woj. lubelskie, tel. 081 8528300, faks 081 8528350.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumzamoyskich.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i systemów komputerowych na potrzeby działalności kulturalnej Muzeum Zamoyskich w Kozłówce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja sprzętu i systemów komputerowych na potrzeby działalności kulturalnej Muzeum Zamoyskich w Kozłówce obejmujący w szczególności:1.serwer aplikacji i baz danych z systemem operacyjnym, systemem bazodanowym i oprogramowaniem antywirusowym oraz firewall dla 10 klientów - 1 zestaw; 2.cztery zestawy komputerowe z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym, w tym: dwa z oprogramowaniem graficznym i zasilaczami awaryjnymi, nagrywarkami oraz jeden z drukarką laserową w tym: 2.1.zestaw komputerowy z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym, antywirusowym, zasilaczem awaryjnym oraz nagrywarką; 2.2.zestaw komputerowy z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym, antywirusowym, firewall, zasilaczem awaryjnym, nagrywarką oraz drukarką laserową; 2.3.zestaw komputery z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym i graficznym, antywirusowym, firewall , zasilaczem awaryjnym, nagrywarką typu M-DISK - 2 zestawy; 3. laptop z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowy, antywirusowymi firewall wraz z urządzeniem wielofunkcyjnym - 1 zestaw; 4.serwer aplikacji z systemem operacyjnym i monitorem 27 - 1 zestaw; 5.serwerowy zasilacz awaryjny - 1 szt.; 6.system rezerwacji, sprzedaży i kontroli biletów wstępu wraz z zestawem komputerowym do obsługi systemu w tym: 6.1.drukarki biletowe z gilotyną - 2 szt., 6.2.nadrukowane bilety wstępu - min. 100 000 szt., 6.3.czytnik kodów kreskowych - 2 szt., 6.4.palmtopy z zapasowymi bateriami - 4 szt., oraz ładowarką szt.1; 6.5.monitor przemysłowy z uchwytem - 1 szt. 7.system active guard lub równoważny z zestawem czytników RFID, oprzyrządowaniem i znacznikami RFID Wymagany termin wykonania zamówienia: I i III część zamówienia : 1 miesiąc od daty zawarcia umowy zgodnie z harmonogramem ustalonym w załączniku nr 7 do siwz. II część zamówienia : 5 miesięcy od daty zawarcia umowy zgodnie z harmonogramem ustalonym w załączniku nr 7 do siwz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1.dla I części zamówienia: 2 400 zł ( słownie złotych : dwa tysiące czterysta); 2. dla II części zamówienia: 2 700 zł (słownie złotych : dwa tysiące siedemset); 3. dla III części zamówienia: 300 zł ( słownie złotych : trzysta)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie zrealizowania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) w zakresie I części zamówienia: co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącemu przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia rozumie się dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości tej dostawy co najmniej 100.000 zł brutto, b) w zakresie II części zamówienia: dostawy i wdrożenia co najmniej 3 systemów obsługujących sprzedaż biletów w instytucjach kultury tj. między innymi w muzeach, teatrach, domach kultury, w których prowadzone są lekcje edukacyjne, warsztaty oraz oprowadzanie przez przewodników i posiadające następujące funkcjonalności: internetowa rezerwacja oraz sprzedaż biletów (także przez Internet) i kontrola biletów, internetowa obsługa grup zwiedzających oraz komunikacja z dowolnym systemem finansowo-księgowym, c)w zakresie III części zamówienia: dostawy i wdrożenia co najmniej 1 systemu kontroli czasu pracy pracowników przy wykorzystaniu technologii przesyłu danych GPRS.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: a)100 000 zł w przypadku oferty na I i II część zamówienia; b) 15 000 zł w przypadku oferty na III część zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo w przypadku wykonawców występujących wspólnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych istotne zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są wyłącznie w przypadkach i na warunkach określonych w niniejszym paragrafie umowy oraz pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2.Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach :1)wprowadzenie podwykonawcy, 2)zmiana ustawowej stawki podatku VAT, 3)konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na Wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw, rozporządzeń lub wytycznych. 3.Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzuemzamoyskich.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Muzeum Zamoyskich w Kozłówce, Kozłówka 3, 21-132 Kamionka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Muzeum Zamoyskich w Kozłówce, Kozłówka 3, 21-132 Kamionka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia na zakup sprzętu i systemów komputerowych na potrzeby działalności kulturalnej Muzeum Zamoyskich w Kozłówce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja sprzętu i systemów komputerowych na potrzeby działalności kulturalnej Muzeum Zamoyskich w Kozłówce obejmujący w szczególności:1. serwer aplikacji i baz danych z systemem operacyjnym, systemem bazodanowym i oprogramowaniem antywirusowym oraz firewall dla 10 klientów - 1 zestaw; 2. cztery zestawy komputerowe z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym, w tym: dwa z oprogramowaniem graficznym i zasilaczami awaryjnymi, nagrywarkami oraz jeden z drukarką laserową w tym: 2.1. zestaw komputerowy z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym, antywirusowym, zasilaczem awaryjnym oraz nagrywarką;2.2. zestaw komputerowy z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym, antywirusowym, firewall , zasilaczem awaryjnym, nagrywarką oraz drukarką laserową; 2.3.zestaw komputery z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym i graficznym, antywirusowym, firewall , zasilaczem awaryjnym, nagrywarką typu M-DISK - 2 zestawy; 3. laptop z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowy, antywirusowymi firewall wraz z urządzeniem wielofunkcyjnym - 1 zestaw; 4. serwer aplikacji z systemem operacyjnym i monitorem 27 - 1 zestaw;5. serwerowy zasilacz awaryjny - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia na zakup sprzętu i systemów komputerowych na potrzeby działalności kulturalnej Muzeum Zamoyskich w Kozłówce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja sprzętu i systemów komputerowych na potrzeby działalności kulturalnej Muzeum Zamoyskich w Kozłówce obejmujący w szczególności: 1. system rezerwacji, sprzedaży i kontroli biletów wstępu wraz z zestawem komputerowym do obsługi systemu w tym:1.1.drukarki biletowe z gilotyną - 2 szt., 1.2.nadrukowane bilety wstępu - min. 100 000 szt., 1.3. czytnik kodów kreskowych - 2 szt., 1.4.palmtopy z zapasowymi bateriami - 4 szt., oraz ładowarką szt.1; 1.5. monitor przemysłowy z uchwytem - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III zamówienia na zakup sprzętu i systemów komputerowych na potrzeby działalności kulturalnej Muzeum Zamoyskich w Kozłówce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja sprzętu i systemów komputerowych na potrzeby działalności kulturalnej Muzeum Zamoyskich w Kozłówce obejmujący w szczególności system active guard lub równoważny z zestawem czytników RFID, oprzyrządowaniem i znacznikami RFID..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.