eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Modernizacja obiektu i wyposażenia Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach w zakresie dostosowania do obowiązujących przepisów prawa i potrzeb pacjentów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-11

Suwałki: Modernizacja obiektu i wyposażenia Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach w zakresie dostosowania do obowiązujących przepisów prawa i potrzeb pacjentów.
Numer ogłoszenia: 58224 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 62, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5675697, faks 087 5672103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spspzoz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja obiektu i wyposażenia Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach w zakresie dostosowania do obowiązujących przepisów prawa i potrzeb pacjentów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Oferent może złożyć ofertę całościową lub częściową. Dopuszcza się składania ofert częściowych na niżej wymienione zadania nr 1, nr 2, nr 3. Oferta częściowa może być złożona na zadanie nr 1, nr 2 lub zadanie nr 3 lub też na dwa z tych zadań. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne części zadania nr 3 tj. 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5. Zadanie nr 1 Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego. Szczegółowy zakres robót zawiera załączony do SIWZ przedmiar robót. kod CPV 31.12.20.00-7 Jednostki prądotwórcze 45.00.00.00-7 Roboty budowlane Termin wykonania zadania: do 30.07.2009 r. Zadanie nr 2 Wymiana dźwigów windowych Szczegółowy zakres robót zawiera załączony do SIWZ przedmiar robót. kod CPV 45.31.31.00-5 Instalowanie wind 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 74.23.21.00-5 Usługi Inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Termin wykonania zadania: do 30.08.2009 r. Zadanie nr 3 3.1 Remont węzłów sanitarnych Termin wykonania zadania: do 31.10.2009 r. 3.2 Remont posadzek Termin wykonania zadania: do 31.10.2009 r. 3.3 Wymiana drzwi wraz z ościeżnicami Termin wykonania zadania: do 30.07.2009 r. 3.4 Wykonanie poręczy/podchwytów na korytarzach Termin wykonania zadania: do 31.10. 2009 r. 3.5 Remont tunelu komunikacyjnego Termin wykonania zadania: do 31.08.2009 r. Szczegółowy zakres robót zawiera załączony do SIWZ przedmiar robót. kod CPV 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45.21.51.00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 4. Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia robót dodatkowych. SZACUNKOWA WARTOŚĆ BRUTTO ZAMÓWIENIA ustalona w oparciu o kosztorysy inwestorskie Zadanie nr 1 Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego - 150 200,00 zł. Zadanie nr 2 Wymiana dźwigów windowych - 390 156,00 zł. Zadanie nr 3 3.1 Remont węzłów sanitarnych 3.2 Remont posadzek 3.3 Wymiana drzwi wraz z ościeżnicami 3.4 Wykonanie poręczy/podchwytów na korytarzach 3.5 Remont tunelu komunikacyjnego Razem zadanie nr 3 - 1 052 687,00 zł..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.31.00 - Instalowanie wind 31.12.20.00 - Jednostki prądotwórcze 74.23.21.00 - 74.23.21.00 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia w wysokości: Zadanie nr 1 - 2 000,00 zł. słownie: dwa tysiące złotych. Zadanie nr 2 - 5 000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych. Zadanie nr 3 - 10 000,00 zł. słownie: dziesięć tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium: 3.1) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek 42150017191217100154550000 lub w jednej z poniżej podanych form: 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. Z udziału w postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym terminie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 wymagane średnie roczne obroty w robotach budowlanych za ubiegłe 3 lata (2006, 2007, 2008) w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 zł/rok.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Załącznik nr 1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Załącznik nr 2 Wzór umowy - parafowany i podpisany przez wykonawcę A.3) Załącznik nr 3 Dane finansowe - wypełnione i podpisane przez wykonawcę A.4) Załącznik nr 4 Doświadczenie zawodowe - wypełnione i podpisane przez wykonawcę A.5) Załącznik nr 5 Wykaz kadry - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.6) Załącznik nr 6 Wykaz podwykonawców - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.7) Załącznik nr 7 Oświadczenie podwykonawcy - wypełnione i podpisane przez podwykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie dotyczące nie zalegania w Urzędzie Skarbowym, Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. B.4) Oświadczenie dotyczące nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych. B.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.6) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. - Załącznik nr 4 C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. - Załącznik nr 5 C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Do dokumentów kierownika budowy należy dołączyć opis doświadczenia na stanowisku kierownika budowy z podaniem zrealizowanych zadań i okresu ich realizacji. Ponadto należy dołączyć kserokopię uprawnień zawodowych oraz kserokopię zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. C.4) Dane dotyczące podwykonawców wraz z dokładnym określeniem części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. - Załącznik nr 6 - Załącznik nr 7 D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. D.2) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów E.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. E.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spspzoz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Suwałkach ul. Szpitalna 62 16-400 Suwałki Sekcja administracyjno-eksploatacyjna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Specjalistyczny Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Suwałkach ul. Szpitalna 62 16-400 Suwałki Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Modernizacja obiektu i wyposażenia Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach w zakresie dostosowania do obowiązujących przepisów prawa i potrzeb pacjentów finansowany jest ze środków Unii Europejskiej..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót zawiera załączony do SIWZ przedmiar robót. Termin wykonania zadania: do 30.07.2009 r. SZACUNKOWA WARTOŚĆ BRUTTO ZAMÓWIENIA ustalona w oparciu o kosztorys inwestorski Zadanie nr 1 Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego - 150 200,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.12.20.00-7, 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana dźwigów windowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót zawiera załączony do SIWZ przedmiar robót. Termin wykonania zadania: do 30.08.2009 r. SZACUNKOWA WARTOŚĆ BRUTTO ZAMÓWIENIA ustalona w oparciu o kosztorys inwestorski Zadanie nr 2 Wymiana dźwigów windowych - 390 156,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00-5, 45.00.00.00-7, 74.23.21.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.1 Remont węzłów sanitarnych 3.2 Remont posadzek 3.3 Wymiana drzwi wraz z ościeżnicami 3.4 Wykonanie poręczy,podchwytów na korytarzach 3.5 Remont tunelu komunikacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZACUNKOWA WARTOŚĆ BRUTTO ZAMÓWIENIA ustalona w oparciu o kosztorysy inwestorskie Zadanie nr 3 3.1 Remont węzłów sanitarnych 3.2 Remont posadzek 3.3 Wymiana drzwi wraz z ościeżnicami 3.4 Wykonanie poręczy/podchwytów na korytarzach 3.5 Remont tunelu komunikacyjnego Razem zadanie nr 3 - 1 052 687,00 zł. 3.1 Remont węzłów sanitarnych Termin wykonania zadania: do 31.10.2009 r. 3.2 Remont posadzek Termin wykonania zadania: do 31.10.2009 r. 3.3 Wymiana drzwi wraz z ościeżnicami Termin wykonania zadania: do 30.07.2009 r. 3.4 Wykonanie poręczy/podchwytów na korytarzach Termin wykonania zadania: do 31.10. 2009 r. 3.5 Remont tunelu komunikacyjnego Termin wykonania zadania: do 31.08.2009 r. Szczegółowy zakres robót zawiera załączony do SIWZ przedmiar robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.51.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.