eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, instalacji ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji z dwufunkcyjnym węzłem cieplnym w ramach programu KAWKA II w budynku przy ul. Jakuba Kani 5 oraz budynku przy ul. Ozimskiej 44 of, stanowiących własność Gminy Opole.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-04

Ogłoszenie nr 58192 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.

Opole: Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, instalacji ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji z dwufunkcyjnym węzłem cieplnym w ramach programu KAWKA II w budynku przy ul. Jakuba Kani 5 oraz budynku przy ul. Ozimskiej 44 of, stanowiących własność Gminy Opole.
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny 16155521000000, ul. ul. Ozimska  19, 45057   Opole, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 77 443 57 36, 77 446 61 65, faks 77 443 57 39, e-mail beata.klopotowska@um.opole.pl Adres strony internetowej (URL): http://www.mzlk.opole.pl/


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, instalacji ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji z dwufunkcyjnym węzłem cieplnym w ramach programu KAWKA II w budynku przy ul. Jakuba Kani 5 oraz budynku przy ul. Ozimskiej 44 of, stanowiących własność Gminy Opole.
Numer referencyjny MZLK.2420.11.2017.BK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót w obu budynkach obejmuje w szczególności: a) roboty demontażowe istniejącej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej: ? przewodów, ? izolacji, ? armatury, ? grzejników, ? baterii, ? demontaż pozostałych elementów instalacji, b) roboty budowlane: ? przebicie otworów w ścianach, ? przebicie otworów w stropach, ? zamurowanie przebić w ścianach, ? zamurowanie przebić w stropach, ? uzupełnienie tynków i gładzi gipsowych, ? przetarcie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobywaniem farb, ? gruntowanie powierzchni poziomych, ? malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznej, ? wywóz materiałów z rozbiórki, ? przewody na klatkach schodowych prowadzić w zabudowie z płyt k-g lub bruzdach ściennych, ? położenie płytek i tapet, ? wykucie bruzd w ścianach i posadce, ? zamurowanie bruzd w ścianach i posadce, ? przywrócenie wszystkich powierzchni do stanu pierwotnego, c) roboty montażowe: ? montaż przewodów i armatury, ? montaż grzejników, ? montaż baterii, ? płukanie instalacji, ? wykonanie prób szczelności, ? wykonanie izolacji instalacji, ? rozruch, wykonanie odbiorów oraz szkoleń itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1 do zaproszenia. Szczegóły realizacji zamówienia określono w załączonym do zaproszenia wzorze umowy - załącznik nr 6 do zaproszenia.


II.5) Główny kod CPV): 45300000-0,
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45331100-7, 45210000-2, 45400000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 242953.46
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Przedmiotowe zamówienia było uprzednio przedmiotem prowadzonego przez Wydział Zamówień Publicznych postępowania w trybie przetargu nieograniczonego (zadanie 12 oraz zadanie 15). Zamówienie zostało wszczęte w dniu 21.02.2017r. poprzez publikację ogłoszenia o zamówieniu do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych ( ogłoszenie numer 29446-2017). W dniu 15.03.2017 r. Zamawiający unieważnił zadania 12 i 15 na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy pzp ponieważ na te zadania nie została złożona żadna oferta. W przedmiotowym przetargu oferty na inne zadania złożyły 4 firmy. Zamawiający zamierza zaprosić do negocjacji na zadania 12 i 15 jedną z tych firm, które oferowały atrakcyjne ceny, terminy realizacji oraz terminy gwarancji. Ponadto Zamawiający w postępowaniu z wolnej ręki postawił takie same warunki udziału w postępowaniu jak w unieważnionym przetargu. Wykonawca SGS Opole Systemy Grzewcze - Sanitarne Piotr Grabowski z siedzibą 45-517 Opole, ul. Młodej Polski 27, którego Zamawiający zaprosił do negocjacji spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu (wygrał przetarg w 3 zadaniach). Zostają zatem spełnione wszystkie przesłanki ustawowe do zastosowania procedury z wolnej ręki.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

SGS Opole Systemy Grzewcze - Sanitarne Piotr Grabowski z siedzibą Opole, ul. Młodej Polski 27,  sgsopole@gmail.com,  ul. Młodej Polski 27,  45-517,  Opole,  kraj/woj.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.