eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brańsk › Przebudowa drogi gminnej Nr 108244B Nowosady - droga przez wieś - do drogi powiatowej Nr 1691 B w km 0+000-0+400

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-20

Brańsk: Przebudowa drogi gminnej Nr 108244B Nowosady - droga przez wieś - do drogi powiatowej Nr 1691 B w km 0+000-0+400
Numer ogłoszenia: 58192 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brańsk, Rynek 8, 17-120 Brańsk, woj. podlaskie, tel. 085 737-50-31, fax 085 737-58-04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nr 108244B Nowosady - droga przez wieś - do drogi powiatowej Nr 1691 B w km 0+000-0+400.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa w/w drogi. Prace zwiazane z przedmiotem zamówienia obejmują: 1. Roboty przygotowawcze: - odtworzenie trasy w punktów wysokościowych: roboty pomiarowe przy robotach ziemnych. - rozebranie przepustów rurowych, rury o średnicy 40 cm, rozebranie zgodne z wykazem zjazdów. - wywóz gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu. 2. Roboty ziemne: - wykopy. - nasypy: zasypanie wykopów, zagęszczanie, zasypanie rur pod zjazdami, formowanie nasypów, zagęszczanie nasypów. 3. Podbudowy: - koryto z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża. 4. Oczyszczanie i skropienie warstw konstrukcyjnych: - oczyszczenie i skropienie bitumem nawierzchni drogowych, skropienie nawierzchni emulsją asfaltowa, - oczyszczenie i skropienie bitumem nawierzchni drogowych, czyszczenie mechaniczne nawierzchni ulepszonej (bitum). 5. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie: - podbudowa: wartstwa dolna grubość 20 cm. 6. Nawierzchnie: - żwirowe: rozścielenie kruszywa, warstwa dolna grubość 10 cm, górna grubość 8 cm. 7. Roboty wykończeniowe: - przepusty pod zjazdami. 8. Oznakowanie dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu: - oznakowanie pionowe: zdjęcie znaków lub drogowskazów, słupki z rur stalowych # 50 mm zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, znaki : zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0.3 m2. Szczegółowy opis warunków zamówienia przedstawia SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 2 - letniej gwarancji na wykonane prace.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3000 PLN. 2. Wadium może być wniesione w nastepujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Brańsku, rachunek nr 05 8063 0001 0010 0100 0101 0011 , a dwód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach nalezy złożyc w kasie Urzędu Gminy w Brańsku ( oryginał ) ul. Rynek 8, pok nr 2 ( od 1 kwietnia 2008 r. w siedzibie tymczasowej ul. Kościuszki 2a), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty. Wadium musi być wniesione najpózniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 10 kwietnia 2008 r. do godz 10.00, Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamiawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie sie na koncie zamawiającego. 5. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Dyspozycje w zakresie zwrotu wniesionych w w pieniądzu wadiów wykonawców, zamiawiający przekaże do banku niezwłocznie po zawarciu umowy z wykonawcą, którego ofertę wybrano lub po unieważnieniu przetargu, lecz nie pózniej niż nastęnego dnia po upływie terminu związania ofertą. 8. Jezeli przed upływem terminu składania ofert, wykonawca wycofa się z przetargu, zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3 dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. o udzielenie zamówienia mogą sie ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na roboty drogowe oraz wartości zamówienia min. 250 000 PLN brutto każde i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, b) dysponują osobami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (branża drogowa) oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia pozwalającej na realizację zamówienia przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonany zakres robót dokonana będzie, w terminie 30 dni od daty potwierdziajacej dostarczenie faktury zamawiającemu, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia-nie spełnia). 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wkluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdziające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania ( wg załacznika nr 2). 3) zaświadczenie od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdziających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert. 5) wykaz zamówień (minimum 2) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na roboty drogowe o wartosci zamówienia min. 25 00 zł brutto każde, zawierający zakres, wartość, termin i miejsce realizacji wraz z dokumentami stwierdzającymi, iż prace zostaly wykonane z należytą starannością, zał. nr 3. 6) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia ( zał nr 4 ) wraz z udokumentowaniem ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do prowadzenia prac, będących przedmiotem zamówienia (branża budowlana) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 7) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem składania ofert). 8) informacja z krajoinformacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem składania ofert).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brańsk ul. Rynek 8, 17-120 Brańsk ( od 1kwietnia 2008 r. ul, Kościuszki 2a, 17-120 Brańsk - adres siedziby tymczasowej).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brańsk ul. Rynek 8, 17-120 Brańsk ( od 1kwietnia 2008 r. ul, Kościuszki 2a, 17-120 Brańsk - adres siedziby tymczasowej).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.