eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Dostawa i montaż wyposażenia do nowo wybudowanego skrzydła zamku w Sanoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-27

Sanok: Dostawa i montaż wyposażenia do nowo wybudowanego skrzydła zamku w Sanoku
Numer ogłoszenia: 58092 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne w Sanoku , ul. Zamkowa 2, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4641366,4630609, faks 0-13 4641366,4630609.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.ires.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia do nowo wybudowanego skrzydła zamku w Sanoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 : Wykonanie umeblowania - kasy i szatni dla zwiedzających, pomieszczenia socjalnego oraz szatni dla pracowników Muzeum Zadanie nr 2: Wykonanie zabudowy - szklanej ściany - wnęki ekspozycyjnej Zadanie nr 3: Wykonanie i dostawa gablot ekspozycyjnych: - 5 szt. gablot ekspozycyjnych z podziałem na 10 szuflad wymiary 110cmx110cmx76cm - 4 szt. gablot ekspozycyjnych wymiary 220x220x70 cm - 1 szt. gabloty ekspozycyjnej wymiary 300x200x70 cm - 1 szt. gabloty ekspozycyjnej wymiary 220x70x70 cm - 1 szt. gabloty ekspozycyjnej stojącej poziomej wymiary 170x70x90 cm Zadanie nr 4: Dostawa sprzętu RTV - 2 szt. telewizor LCD 52 cale - 1 szt. telewizor LCD 40 cali - 1 szt. telewizor LCD 32 cale Zadanie nr 5: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego oraz wykonanie oprogramowania składające się z: - sprzęt komputerowy do prezentacji zbiorów: serwer, szafa, UPS wraz z montażem - 5 szt. infomatów z ekranem 19 cali - oprogramowanie do sprzętu komputerowego do prezentacji zbiorów oraz oprogramowanie do infomatów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1, 45.42.11.52-4, 39.15.10.00-5, 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6, 30.23.10.00-7, 30.23.30.00-1, 30.23.60.00-2, 72.24.30.00-0, 72.61.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 - zamawiający nie stawia warunków szczegółowych Zadanie nr 2 - zamawiający nie stawia warunków szczegółowych Zadanie nr 3 - zamawiający nie stawia warunków szczegółowych Zadanie nr 4 - zamawiający nie stawia warunków szczegółowych Zadanie nr 5 - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej: - minimum 2 aplikacje internetowe albo minimum 2 portale lub wortale internetowe na kwotę minimum 30 000 zł - minimum 2 dostawy sprzętu komputerowego na kwotę minimum 50 000 zł Ocena na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz - dla zadania nr 5 - na podstawie wykazu usług/dostaw i dokumentów potwierdzajacych, że usłigi/dostawy zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie stawia się warunków szczegółowych Ocena na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie stawia się warunków szczegółowych Ocena na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie stawia się warunków szczegółowych Ocena na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dla zadania nr 5: - certyfikat systemu zarządzania jakością na zgodność z normą PN-EN ISO 9001:2009 - certyfikat systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji na zgodność z normą PN-ISO/IEC 27001:2007

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do złozenia oferty jeśli nie wynika z innych dokumentów, pełnomocnictwo do złozenia oferty w przypadku podmiotw działających wspólnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historyczne w Sanoku 38-500 Sanok, ul. Zamkowa 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Historyczne w Sanoku ul. Zamkowa 2, 38-500 Sanok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programu Infrastruktura kultury.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Wykonanie umeblowania - kasy i szatni dla zwiedzających, pomieszczenia socjalnego oraz szatni dla pracowników Muzeum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kasa i szatnia dla zwiedzających w hollu nowo wybudowanego skrzydła zamku w Sanoku: wykonanie ścianki działowej z płyt G-K, umeblowania - szatnia i kasa (recepcja) wykonanie z płyt MDF, Corian i inne wraz z dostawą i montażem Pomieszczenie socjalne dla pracowników - na parterze nowo wybudowanego skrzydła zamku w Sanoku - wykonanie i dostawa mebli z płyt MDF, stołu, dostawa krzeseł Szatnie dla pracowników - 2 pomieszczenia na parterze nowo wybudowanego skrzydła zamku w Sanoku - umeblowanie z płyt MDF wraz dostawą i montażem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1, 45.42.11.52-4, 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Wykonanie zabudowy - szklanej ściany - wnęki ekspozycyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonane zabudowy - wnęki ekspozycyjnej ze szkła bezpiecznego, laminowanego o dużej odproności na rozbicie - wraz z półkami szkalnymi do prezentacji eksponatów, zakotwione w stropie i w ścianie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-1, 45.40.00.00-1, 39.29.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Wykonanie i dostawa gablot ekspozycyjnych:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 5 szt. gablot ekspozycyjnych z podziałem na 10 szuflad wymiary 110cmx110cmx76cm - 4 szt. gablot ekspozycyjnych wymiary 220x220x70 cm - 1 szt. gabloty ekspozycyjnej wymiary 300x200x70 cm - 1 szt. gabloty ekspozycyjnej wymiary 220x70x70 cm - 1 szt. gabloty ekspozycyjnej stojącej poziomej wymiary 170x70x90 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Dostawa sprzętu RTV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 2 szt. telewizor LCD 52 cale - 1 szt. telewizor LCD 40 cali - 1 szt. telewizor LCD 32 cale.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego oraz wykonanie oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt komputerowy do prezentacji zbiorów: serwer, szafa, UPS wraz z montażem - 5 szt. infomatów z ekranem 19 cali - oprogramowanie do sprzętu komputerowego do prezentacji zbiorów oraz oprogramowanie do infomatów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1, 30.23.10.00-1, 30.23.30.00-1, 30.23.60.00-2, 72.24.30.00-0, 72.61.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.