Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-27
Sanok: Dostawa i montaż wyposażenia do nowo wybudowanego skrzydła zamku
w Sanoku
Numer ogłoszenia: 58092 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne w Sanoku , ul. Zamkowa 2, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4641366,4630609, faks 0-13 4641366,4630609.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.ires.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia do nowo wybudowanego skrzydła zamku w Sanoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 : Wykonanie umeblowania - kasy i szatni dla zwiedzających, pomieszczenia socjalnego oraz szatni dla pracowników Muzeum Zadanie nr 2: Wykonanie zabudowy - szklanej ściany - wnęki ekspozycyjnej Zadanie nr 3: Wykonanie i dostawa gablot ekspozycyjnych: - 5 szt. gablot ekspozycyjnych z podziałem na 10 szuflad wymiary 110cmx110cmx76cm - 4 szt. gablot ekspozycyjnych wymiary 220x220x70 cm - 1 szt. gabloty ekspozycyjnej wymiary 300x200x70 cm - 1 szt. gabloty ekspozycyjnej wymiary 220x70x70 cm - 1 szt. gabloty ekspozycyjnej stojącej poziomej wymiary 170x70x90 cm Zadanie nr 4: Dostawa sprzętu RTV - 2 szt. telewizor LCD 52 cale - 1 szt. telewizor LCD 40 cali - 1 szt. telewizor LCD 32 cale Zadanie nr 5: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego oraz wykonanie oprogramowania składające się z: - sprzęt komputerowy do prezentacji zbiorów: serwer, szafa, UPS wraz z montażem - 5 szt. infomatów z ekranem 19 cali - oprogramowanie do sprzętu komputerowego do prezentacji zbiorów oraz oprogramowanie do infomatów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1, 45.42.11.52-4, 39.15.10.00-5, 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6, 30.23.10.00-7, 30.23.30.00-1, 30.23.60.00-2, 72.24.30.00-0, 72.61.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie nr 1 - zamawiający nie stawia warunków szczegółowych Zadanie nr 2 - zamawiający nie stawia warunków szczegółowych Zadanie nr 3 - zamawiający nie stawia warunków szczegółowych Zadanie nr 4 - zamawiający nie stawia warunków szczegółowych Zadanie nr 5 - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej: - minimum 2 aplikacje internetowe albo minimum 2 portale lub wortale internetowe na kwotę minimum 30 000 zł - minimum 2 dostawy sprzętu komputerowego na kwotę minimum 50 000 zł Ocena na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz - dla zadania nr 5 - na podstawie wykazu usług/dostaw i dokumentów potwierdzajacych, że usłigi/dostawy zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie stawia się warunków szczegółowych Ocena na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie stawia się warunków szczegółowych Ocena na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie stawia się warunków szczegółowych Ocena na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dla zadania nr 5: - certyfikat systemu zarządzania jakością na zgodność z normą PN-EN ISO 9001:2009 - certyfikat systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji na zgodność z normą PN-ISO/IEC 27001:2007
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do złozenia oferty jeśli nie wynika z innych dokumentów, pełnomocnictwo do złozenia oferty w przypadku podmiotw działających wspólnie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historyczne w Sanoku
38-500 Sanok, ul. Zamkowa 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Historyczne w Sanoku ul. Zamkowa 2, 38-500 Sanok.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programu Infrastruktura kultury.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Wykonanie umeblowania - kasy i szatni dla zwiedzających, pomieszczenia socjalnego oraz szatni dla pracowników Muzeum.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kasa i szatnia dla zwiedzających w hollu nowo wybudowanego skrzydła zamku w Sanoku: wykonanie ścianki działowej z płyt G-K, umeblowania - szatnia i kasa (recepcja) wykonanie z płyt MDF, Corian i inne wraz z dostawą i montażem Pomieszczenie socjalne dla pracowników - na parterze nowo wybudowanego skrzydła zamku w Sanoku - wykonanie i dostawa mebli z płyt MDF, stołu, dostawa krzeseł Szatnie dla pracowników - 2 pomieszczenia na parterze nowo wybudowanego skrzydła zamku w Sanoku - umeblowanie z płyt MDF wraz dostawą i montażem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1, 45.42.11.52-4, 39.15.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Wykonanie zabudowy - szklanej ściany - wnęki ekspozycyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonane zabudowy - wnęki ekspozycyjnej ze szkła bezpiecznego, laminowanego o dużej odproności na rozbicie - wraz z półkami szkalnymi do prezentacji eksponatów, zakotwione w stropie i w ścianie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-1, 45.40.00.00-1, 39.29.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Wykonanie i dostawa gablot ekspozycyjnych:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 5 szt. gablot ekspozycyjnych z podziałem na 10 szuflad wymiary 110cmx110cmx76cm - 4 szt. gablot ekspozycyjnych wymiary 220x220x70 cm - 1 szt. gabloty ekspozycyjnej wymiary 300x200x70 cm - 1 szt. gabloty ekspozycyjnej wymiary 220x70x70 cm - 1 szt. gabloty ekspozycyjnej stojącej poziomej wymiary 170x70x90 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Dostawa sprzętu RTV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 2 szt. telewizor LCD 52 cale - 1 szt. telewizor LCD 40 cali - 1 szt. telewizor LCD 32 cale.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego oraz wykonanie oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt komputerowy do prezentacji zbiorów: serwer, szafa, UPS wraz z montażem - 5 szt. infomatów z ekranem 19 cali - oprogramowanie do sprzętu komputerowego do prezentacji zbiorów oraz oprogramowanie do infomatów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1, 30.23.10.00-1, 30.23.30.00-1, 30.23.60.00-2, 72.24.30.00-0, 72.61.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- na dostawę ręczników listkowych, papieru toaletowego do dozowników oraz środków czyszcząco- dezynfekcyjnych dla sekcji utrzymania czystości i innych dla SPZOZ w Sanoku
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie miejscowości Bykowce i Stróże Wielkie
- Modernizacja infrastruktury drogowej Powiatu Sanockiego - Etap III
- Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 2235R Sanok - Dobra w km 11+285,00 - 11+604,23 w miejscowości Dębna" .
- Dostawa odzieży ochronnej dla zespołów wyjazdowych Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego w Sanoku
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ZADASZENIEM, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ (..) (MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KLENICY)
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Remont pomieszczeń Urzędu Gminy Pilchowice
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
więcej: Ekrany i konsole komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.