Ogłoszenie nr 580884-N-2020 z dnia 2020-09-03 r.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury: opracowanie ekspertyz technicznych zaprojektowanego i wybudowanego obiektu budynku "SPIKE" w zakresie systemów mających wpływ na uzyskanie wymaganych warunków temperaturowo-wilgotnościowych w pomieszczeniach warsztatowych obiektu w kompleksie wojskowym 2925 Jastrzębie wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny
93010390600000, ul.
ul. Obornicka
126
,
50-984
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
261 65 68 01, e-mail
rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl, faks
261 65 68 02.
Adres strony internetowej (URL): www.rziwroclaw.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie (adres poniżej), faksem (261-65-68-02) bądź e-mailem (rziwrocław.kancelaria@ron.mil.pl)
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury we Wrocławiu, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, kancelaria - pokój 101
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
opracowanie ekspertyz technicznych zaprojektowanego i wybudowanego obiektu budynku "SPIKE" w zakresie systemów mających wpływ na uzyskanie wymaganych warunków temperaturowo-wilgotnościowych w pomieszczeniach warsztatowych obiektu w kompleksie wojskowym 2925 Jastrzębie wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych
Numer referencyjny:
59/VII/WIB/20/U
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: i. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Wykonana ekspertyza techniczna winna zawierać wszystkie elementy które są niezbędne do uzyskania prawidłowego funkcjonowania budynku "SPIKE", zgodnego z wymaganiami zamawiającego, osiągnięcia efektu rzeczowego tj. uzyskanie stałych stabilnych warunków temperaturowo-wilgotnościowych pomieszczeń warsztatowych. Ekspertyza techniczna obejmować będzie wyszczególnienie wszystkich niezbędnych robót i czynności na podstawie których, Zamawiający wykona prace prowadzące do skutecznego uzyskania stałych warunków temperaturowo-wilgotnościowych. Opracowana ekspertyza techniczna powinna obejmować sprawdzenie, ocenę wraz z zaleceniami oraz odnosić się w I części do istniejącej dokumentacji projektowej, a w II części do wykonanych robót i wykonanego stanu technicznego. W ramach opracowania dokumentacji projektowej należy wykonać: Zakres cześć I Ilość egzemplarzy. Klauzula 1. Ekspertyza techniczna (dotycząca poprawności przyjętych założeń projektowych, wybranych rozwiązań technicznych oraz poprawności dokonanych obliczeń, ze wskazaniem zakresu niezbędnej poprawy dokumentacji projektowej. 2 Zastrzeżone Zakres- część II Ilość egzemplarzy. Klauzula 2. Ekspertyza techniczna wykonanych robót instalacyjnych , stanu technicznego zamontowanych urządzeń układu, sprawności funkcjonowania układu pomiarowo - regulacyjnego w odniesieniu do dokumentacji projektowej na podstawie której wykonano roboty budowlane. W zakresie ekspertyzy technicznej jest: szczegółowe wskazanie rozwiązania technicznego i niezbędnych robót naprawczych oraz wskazanie podmiotu odpowiedzialnego za wadliwe działanie systemu NW-4. 2 Zastrzeżone Realizacja: Część[ Wykonawca dokona oceny dokumentacji projektowej na podstawie której wybudowano warsztatową część obiektu "SPIKE" w szczególności pod kątem: o poprawności przyjętych założeń projektowych a słuszności wyboru rozwiązań technicznych o weryfikacji toku obliczeń oraz uzyskanych wyników >> ewentualnych błędów projektowych Część !! Wykonawca dokona oceny wykonanych robót,a w szczególności: (R) sprawdzi i oceni poprawność wykonania robót mających wpływ na uzyskanie wymaganych parametrów temperaturowo-wilgotnościowych w pomieszczeniu warsztatowym * wskaże przyczyny obecnej niemożności uzyskania tych parametrów (obszar działania systemu wentylacji mechanicznej NW-4, oraz powiązanych z riim układu: centralnego ogrzewania, klimatyzacji, chłodzenia, układu podczyszczania wody), 9 sporządzi inwentaryzację aktualnego stanu technicznego, przedłoży wnioski z przeprowadzonej analizy, o przedstawi zalecenia dotyczące sposobów uzyskania wymaganych przez zamawiającego parametrów temperaturowo- wilgotnościowych SPIKE. II. DANE OGÓLNE I CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU 1. Dane ogólne. 1.1. Lokalizacja. Budynek warsztatowy jest zlokalizowany na terenie kompleksu wojskowego 2925 w Jastrzębiu, będący w zarządzie MON - RZI we Wrocławiu. 1.2. Charakterystyka obiektu. Przedmiotowy budynek warsztatowy PPK SPIKE pełni funkcję warsztatowo - usługową. W obiekcie wykonywany będzie serwis, testy i naprawa dostarczanych pocisków. Istniejący budynek składa się z dwóch wydzielonych części: produkcyjna, techniczna i socjalno - administracyjna. 1.2.1. Opis stanu istniejącego. Część produkcyjną (bunkier) wykonano, jako budynek wolnostojący, nadziemny o konstrukcji żelbetowej w wykonaniu zabezpieczającym ograniczenie skutków ewentualnej eksplozji elementów zawierających materiały wybuchowe. Dostęp personelu zapewniono przez korytarz wewnętrzny łącznik z części technicznej. Część obiektu która objęta jest zakresem ekspertyzy technicznej dotyczy pomieszczeń: Powierzchnia poszczególnych pomieszczeń: o pomieszczenie TR 003 - 46,82 m2 - pomieszczenie TRC 004 - 31,88 m2 - pomieszczenie AR 002/005 - 59,81 m2 - pomieszczenie 001 - 50,70 m2 - pomieszczenie 008 - 21,80 m2 - korytarz S!i. ZAKRES OBJĘTY OPRACOWANIEM Przedmiotowy zakres robót został wykonany na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez autorskie biuro projektów w roku 2018 r. Zakresem opracowania dokumentacji projektowej z 2016 r. objęte byty poniżej wymienione instalacje, które mają wpływ na stan obecny obiektu: >> kotłownia wraz z odcinkiem ciepłociągu do budynku 224. >> węzeł ciepłowniczy o instalacja wody ciepłej, zimnej i cyrkulacji << instalacja centralnego ogrzewania o instalacja wody ppoż. a instalacja wentylacji i klimatyzacji o instalacja zmiękczania wody -II etap z 2019 r Do dnia dzisiejszego mimo licznych prób regulacji całego układu systemów: centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji, nie uzyskano stałych parametrów temperaturowo-wilgotnościowych mieszczących się w przedziale wymaganym przez zamawiającego (temperatura 20+-2 °C ; wilgotność w przedziale 50-70%). W i części ekspertyzy technicznej należy: s przeanalizować i ocenić istniejącą dokumentację projektową pod względem poprawności założeń projektowych i słuszności wybranych rozwiązań technicznych i poprawności dokonanych obliczeń w odniesieniu do wyjściowych wymagań, o przedłożyć wnioski i uwagi w tym zakresie, oraz program naprawczy, (szczegółowe rozwiązanie projektowe), który pozwoliłby po jego zrealizowaniu uzyskać stałe wymagane parametry niezbędne clo rozpoczęcia działalności warsztatu technicznego zgodnie z przeznaczeniem i wymogami Zamawiającego. -> Zalecenia i wnioski I części ekspertyzy będą podstawą do wykonania niezbędnej naprawczej dokumentacji projektowej. W H części ekspertyzy technicznej należy: o przedłożenie programu oraz metod pomiarów systemu NW-4 (R) zbadać stan techniczny istniejących instalacji w przedmiotowym budynku, (w tym przeprowadzić pełną kompleksową diagnostykę wszystkich elementów i parametrów systemu NW-4 oraz układów z nim związanych), o przeanalizować działanie istniejących instalacji pod kątem spełnienia założonych wymagań projektowych. (R) przedłożyć ekspertyzę w zakresie obecnie osiąganych parametrów, w odniesieniu do założeń pierwotnych dokumentacji projektowej. o przedłożyć wnioski i uwagi w tym zakresie, oraz program naprawczy, który pozwoliłby po jego zrealizowaniu uzyskać stałe wymagane parametry niezbędne do rozpoczęcia działalności warsztatów technicznych zgodnie z przeznaczeniem i wymogami Zamawiającego, o wskazać podmiot odpowiedzialny za wadliwe działanie układu wentylacji- mechanicznej. W zakresie wykonywanych robót wykonawca dokona pomiarów i badań istniejących instalacji: * instalacja centralnego ogrzewania; a systemu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji; o instalacji zmiękczania wody o zalecenia i wnioski II części ekspertyzy będą podstawą do realizacji niezbędnych robót naprawczych oraz egzekucji roszczeń.
II.5) Główny kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71000000-8 |
71250000-5 |
71330000-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 27536,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 90
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunki wymagane od Wykonawców:
1. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wypełnienie formularza nr 1 tj. wykaz osób biorących udział w realizacji zadania którymi Wykonawca dysponuje):
a) rzeczoznawcą budowlanym branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych
i kanalizacyjnych.
Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. 1 stycznia 1995 r.
(Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity
Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia
do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
Ww. osoba powinna posiadać aktualne zaświadczenia
o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego, uprawnienia budowlane oraz poświadczenie bezpieczeństwa osobowego
lub upoważnienie wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej (Wykonawcę) do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ZASTRZEŻONE" wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych (ważne 5 lat) wystawione przez Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych.
b) pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych, który musi posiadać zaświadczenie o odbyciu specjalistycznego przeszkolenia
w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez SKW
lub ABW oraz poświadczenie bezpieczeństwa osobowego;
c) inspektorem bezpieczeństwa teleinformatycznego, który musi posiadać zaświadczenie o odbyciu specjalistycznego przeszkolenia
w zakresie ochrony informacji niejawnych, wydane przez jedną ze służb tj. ABW lub SKW (art. 52 ust. 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych), poświadczenie bezpieczeństwa osobowego
lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ZASTRZEŻONE" wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez pełnomocnika ochrony;
d) administratorem systemu teleinformatycznego, który musi posiadać zaświadczenie o odbyciu specjalistycznego przeszkolenia
w zakresie ochrony informacji niejawnych, wydane przez jedną
ze służb tj. ABW lub SKW (art. 52 ust. 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych), poświadczenie bezpieczeństwa osobowego
lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ZASTRZEŻONE" wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez pełnomocnika ochrony.
2. Wykonawca musi posiadać akredytowany system teleinformatyczny przeznaczony do przetwarzania informacji o klauzuli min. "ZASTRZEŻONE";
3. Wykonawca musi posiadać kancelarię lub pomieszczenie umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją zgodnie z opracowaną
oraz zatwierdzoną przez kierownika jednostki organizacyjnej "Instrukcją sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnej o klauzuli ZASTRZEŻONE" oraz zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony" (na potwierdzenie spełnienia tego warunku musi złożyć stosowne oświadczenie);
4. Wykonawca musi posiadać wyspecjalizowaną komórkę ds. ochrony informacji niejawnych zwaną "pionem ochrony" kierowana przez pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych;
5. Ponadto wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej jedno opracowanie ekspertyzy technicznej budynku do przechowywania materiałów wybuchowych o kubaturze nie mniejszej niż 1.500 m3.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz cenowy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru; 3) tabela elementów scalonych; 4) formularz nr 2 - informacja o doświadczeniu wykonawcy; 5) formularz nr 3 - wykaz osób biorących udział w realizacji zadania; 6) formularz nr 4 - wykaz wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy; 7) oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w formie aneksu. 2. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianie formy prowadzonej działalności oraz zmianie adresu siedziby firmy i zamieszkania jej właściciela, pod rygorem uznania korespondencji kierowanej na ostatni podany przez Wykonawcę adres za doręczony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-30, godzina: 23:59,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: # administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rejonowy Zarząd Infrastruktury z siedzibą przy ul. Obornickiej 126, 50-984 Wrocław, tel. 261 65 67 01, kontakt z inspektorem danych w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury możliwy jest pod nr tel. 261 65 68 10 lub adresem email: je.jastrzebski@ron.mil.pl; # inspektorem ochrony danych osobowych w Rejonowym Zarząd Infrastruktury z siedzibą przy ul. Obornickiej 126, 50-984 Wrocław jest ppłk Jerzy Jastrzębki, kontakt: nr tel. 261 65 68 10 lub adresem email: je.jastrzebski@ron.mil.pl;* Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Nr: 59/VII/WIB/20/U pn: "Opracowanie ekspertyz technicznych zaprojektowanego i wybudowanego obiektu budowlanego SPIKE w zakresie systemów mających wpływ na uzyskanie wymaganych warunków temperaturowo-wilgotnościowych w pomieszczeniach warsztatowych obiektu w kompleksie wojskowym 2925 Jastrzębie". Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp"; # Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; # obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; # w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; # posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;** - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;*** - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; # nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatki schodowej w budynku wielorodzinnym
- "Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej pn.: Nadbudowa łącznika dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu." - ETAP IV
- Dostawa odczynników dla Ogrodów Doświadczeń
- Poprawa brd na DK8 w m. Ząbkowice Śląskie
- WM/SZP/TP/8/2024/G_Świadczenie usług deratyzacji terenów zewnętrznych oraz części wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Wrocław, usytuowanych w rejonach: C, D, E, J, K, L, M, N
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego przy ul. Morawskiej 14 a we Wrocławiu wraz z budową łącznika drogowego i z infrastrukturą - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zagospodarowanie poscaleniowe wsi Piechoty - w gminie Padew Narodowa, Powiat Mielecki
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- Realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "Boisko dla Siedlec przy VIII LO im. Komisji Edukacji Narodowej" Budżet Obywatelski 2024
- Budowa dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz wodociągów i kanalizacji sanitarnej w obrębie ul. Krakowskiej na terenie Miasta i Gminy Połaniec
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Stopnica w trybie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.