eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Wykonanie dostawy wraz z montażem platformy schodowej zewnętrznej do transportu osób niepełnosprawnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-19

Zakopane: Wykonanie dostawy wraz z montażem platformy schodowej zewnętrznej do transportu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 58085 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23433 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2017100 w. 30, faks (018) 2017104.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dostawy wraz z montażem platformy schodowej zewnętrznej do transportu osób niepełnosprawnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który zrealizuje na rzecz Zamawiającego dostawę polegające na wykonaniu dostawy wraz z montażem platformy schodowej zewnętrznej do transportu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem przy ul. Chramcówki 15. Zadaniem Wykonawcy jest dostarczenie, zamontowanie we wskazanym miejscu, uruchomienie platformy schodowej zewnętrznej do transportu osób niepełnosprawnych oraz przeszkolenie 3 pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji urządzenia, a także przekazanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do eksploatacji urządzenia. II. Dostawa, o której mowa wyżej w szczególności swym zakresem obejmuje: 1) Dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowej platformy przychodowej zewnętrznej przeznaczonej do eksploatacji w miejscu użyteczności publicznej - montaż na schodach przed wejściem głównym do budynku Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ulica Chramcówki 15 (patrząc w stronę wejścia - z lewej strony schodów), 2) Udźwig nie mniejszy niż 300 kg, 3) Ilość przystanków 2, 4) Tor jezdny mocowany do słupków, prosty bez zakrętów ze spocznikiem pomiędzy biegami (długość spocznika około 1,2 m), 5) Całkowita długość toru jezdnego około 8,5 m, 6) Lokalizacja górnego przystanku na poziomie spocznika - platforma wraz ze spocznikiem (o długości około 1,1 m) ma tworzyć jedną płaszczyznę, 7) Podest platformy składany o wymiarach (szerokość x długość): 800-820 x 1000-1050 mm, 8) Sposób najazdu na dolnym przystanku należy dostosować do sposobu montażu tak, aby zapewnić optymalną możliwość wjazdu przez osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim, 9) Poręcz na ścianie platformy ułatwiająca wjazd, 10) Barierki zabezpieczające przed zjechaniem wózka z platformy, 11) Podłoga z materiału antypoślizgowego, 12) System bezpieczeństwa (przeciwzgnieceniowy), 13) Zasilanie jednofazowe 230V (zasilanie przewodem będzie doprowadzone przez Zamawiającego do górnego przystanku), 14) Napęd bateryjny 24 V, 15) Tor jezdny ma służyć jednocześnie jako poręcz, 16) Dodatkowy odcinek bariery na górnym przystanku o długości ok. 1,2 m mocowany do słupków, zabezpieczający przed zjechaniem ze schodów (wykonany w kształcie zainstalowanego toru jezdnego platformy), 17) Składane krzesełko na platformie - umożliwiające przewóz osób które nie poruszają się na wózku inwalidzkim, 18) Kolor platformy i toru jezdnego zbliżony do koloru bocznych murków i kwietników na schodach Zamawiającego - jasny szary, 19) Blokada kluczykowa zabezpieczająca przed korzystaniem z urządzenia przez osoby nieupoważnione, 20) Gwarancja na przedmiot zamówienia nie krótsza niż 24 miesiące, 21) Dostarczone urządzenie oraz sposób montażu mają spełniać wszystkie obowiązujące przepisy (np. Dyrektywę Maszynową) i posiadać wymagane prawem dopuszczenia (np. Urzędu Dozoru Technicznego) oraz musi być dostosowane do pracy w różnych warunkach atmosferycznych, 22) Wykonawca w dniu odbioru przeszkoli 3 pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji urządzenia oraz załączy zaświadczenia z przeszkolenia, 23) Dostawa wszystkich niezbędnych dokumentów umożliwiających eksploatację urządzenia, 24) Zaleca się aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną w planowanym miejscu montażu, tak aby dostosować technologię montażu urządzenia do istniejącej konstrukcji schodów oraz ergonomii użytkowania. Wykonawca na swoją odpowiedzialność i ryzyko winien podczas wizji zweryfikować faktyczne wymiary schodów. Koszt wizji ponosi Wykonawca. III. Zamawiający zastrzega, że przedmiot dostawy musi posiadać wymagane aktualnie obowiązującymi przepisami prawa np. zezwolenia, certyfikaty, deklaracje zgodności itp. dopuszczające dostarczone urządzenie do użytkowania na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu mają służyć.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.30 - Windy mechaniczne 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie jest prowadzone przez Zarząd Powiatu Tatrzańskiego w Zakopanem w związku z umową o dofinansowanie projektów w ramach: Programu wyrównywania różnic między regionami II - obszarze B - zawartą w dniu 07 listopada 2013 roku w Krakowie pomiędzy: Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie, a Powiatem Tatrzańskim z siedzibą w Zakopanem.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa Artmed - J. Sienkiewicz, A. Kęsy Sp. J., ul. Św. Antoniego 18 lok. 3, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60960,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69987,00

  • Oferta z najniższą ceną: 69987,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95720,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.