eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa, montaż i uruchomienie szafy zasilająco - sterowniczej do Pompowni osadu recyrkulowanego i nadmiernego Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A. w Częstochowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-09-07



Ogłoszenie nr 580857-N-2020 z dnia 2020-09-07 r.

Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.: Dostawa, montaż i uruchomienie szafy zasilająco - sterowniczej do Pompowni osadu recyrkulowanego i nadmiernego Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A. w Częstochowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A., krajowy numer identyfikacyjny 15208264900000, ul. Srebrna   172/188 , 42-202  Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48343618986, e-mail info@wartasa.eu, faks +48343619070.
Adres strony internetowej (URL): www.wartasa.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Akcyjna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.wartasa.eu/przetargi,biezace


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej
Adres:
Oczyszczalnia Ścieków WARTA S.A., ul. Srebrna 172/188, 42-202 Częstochowa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie szafy zasilająco - sterowniczej do Pompowni osadu recyrkulowanego i nadmiernego Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A. w Częstochowie
Numer referencyjny: 13/TEN/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia. Dostawa, montaż i uruchomienie szafy zasilająco - sterowniczej do Pompowni osadu recyrkulowanego i nadmiernego Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A. w Częstochowie. 2. Opis stanu istniejącego. Obecnie zainstalowana szafa zasilająco - sterownicza wraz z rozbudową oczyszczalni i jej obiektów na przełomie lat była przebudowywana i przekonfigurowywana. Większa część urządzeń, linii pomiarowych oraz statusowych zainstalowanych w ww. szafie jest już niewykorzystywana ze względu na zmiany jakie były wykonywane przy przełączaniu i podłączaniu nowych urządzeń lub obiektów (np. wymiana szaf sterowniczych osadników wtórnych). Dodatkowo szafa nie posiada wentylacji co niekorzystnie wpływa na pracę urządzeń. Zadanie obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie nowej szafy zasilająco - sterowniczej wraz z odtworzeniem infrastruktury kablowej oraz sieciowej w Pompowni osadu recyrkulowanego ob. 10. W skład zadania będzie wchodzić dostawa nowej kompletnej szafy zasilająco - sterowniczej, jej instalacja w pomieszczeniu Rozdzielni nN 43m, podłączenie infrastruktury kablowej wraz z przebudową tras kablowych, przeniesienie aktualnie pracującego sterownika, ochronnika przepięć Profibus PA i switcha oraz uruchomienie przy zachowaniu ciągłości sterowania, usuniecie wycofanych z eksploatacji kabli i przewodów z tras i koryt kablowych, demontaż istniejącej szafy zasilająco - sterowniczej oraz uporządkowanie pomieszczenia. 3. Opis przedmiotu zamówienia. 1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Dostawę, montaż i uruchomienie kompletnej szafy zasilająco - sterowniczej do Pompowni osadu recyrkulowanego i nadmiernego ob. 10. 2) Wykonanie nowej ramy dla dostarczonej szafy zasilająco - sterowniczej. 3) Dostawa, montaż i uruchomienie kompletnej szafy z kolorowym panelem operatorskim 10". 4) Wykonanie nowego zasilania dla dostarczonej szafy zasilająco - sterowniczej. 5) Wykonanie nowych tras ze stali kwasoodpornej AISI 316 dla kabli i przewodów zasilających oraz komunikacyjnych. 6) Przepięcie z istniejącej do nowej szafy zasilająco - sterowniczej wszystkich eksploatowanych przewodów komunikacyjnych i sterowniczych z ponownym ich ułożeniem w obrębie Pompowni osadu recyrkulowanego i nadmiernego ob. 10. W zależności od potrzeb należy uwzględnić skrócenie przewodów, ułożenie nowych lub ich ewentualne przedłużenie. 7) Przepięcie do nowej szafy zasilająco - sterowniczej istniejącej przełącznicy światłowodowej wraz z odtworzeniem infrastruktury światłowodowej i ewentualnym uzbrojeniem przyłącznicy. 8) Przełożenie oraz konfigurację sprzętową i programową istniejącego sterownika, ochronnika przepięć Profibus PA oraz switcha. 9) Wykonanie zasilania oraz magistrali komunikacyjnej Ethernet IP do nowej szafy z panelem operacyjnym. 10) Przeniesienie i uruchomienie wizualizacji z aktualnych dwóch paneli operatorskich do nowego panelu operatorskiego. 11) Uruchomienie i integrację szafy zasilająco - sterowniczej z Systemem Komputerowy Centralnej Dyspozytorni. 12) Dostawę, montaż i podłączenie UPS-a o czasie podtrzymania urządzeń sterowniczych i pomiarowych zainstalowanych w szafie zasilająco - sterowniczej minimum 30 minut. 2) Wymagania które musi spełniać dostarczona szafa zasilająco - sterownicza. a) Pełne badania typu zgodnie z normą PN-EN 60439-1. b) Obudowa o stopniu ochrony IP54 w wykonaniu stacjonarnym oraz kasetowym - modułowym, o wysuwnych kasetach, c) Będzie posiadać odporność na wewnętrzne zwarcia łukowe, min.400V, wg normy IEC/TR 61641 potwierdzone stosownym raportem z badań przedstawiającym, co najmniej trzy miejsca inicjacji łuku w rozdzielnicy: pole zasilające z wyłącznikiem, główny most szynowy, człon funkcjonalny, tzw. odpływowy. Przy czym pola zasilającego i głównego mostu szynowego - wytrzymałość łukowa, co najmniej 80kA przez 0,3 sek. - raport z badań należy dołączyć do oferty. d) Będzie mieć wytrzymałość o stopniu min. IK 10 zgodnie z normą IEC 62262 i IEC 62208. e) Moduły wysuwne będą zawierać człon stały związany z szafą zasilająco - sterowniczą i człon ruchomy zgodnie z definicjami zawartymi w w/w normie. Wymagane jest, aby człon ruchomy posiadał trzy wyraźnie określone położenia: pracy, próby (testu), odłączenia, przy czym próby funkcjonalne mogą być prowadzone tylko w warunkach całkowitego odizolowania obwodów głównych wyjściowych od wejściowych (szyn zbiorczych). f) Moduły wysuwne (szuflady) należy wyposażyć w styki główne robocze ruchome, które będą aktywnie samo-pozycjonowane przy operacjach łączeniowych szuflady do szyn zbiorczych rozdzielni. Moduły wysuwalne (szuflady) winny posiadać sprawdzony widoczny system uziemiania funkcjonujący w każdym położeniu szuflady: praca, próba, odłączenie. Moduły wysuwalne powinny być wyposażone w styki pomocnicze w ilości 60 biegunów-styków ruchomych w szufladach powyżej 160A oraz 40 biegunów-styków ruchomych w szufladach do 160A. g) Proces łączenia styków pomocniczych podczas operacji łączeniowych szuflady powinien być realizowany w systemie trójstopniowego pozycjonowania, tj.: Etap 1: pozycjonowanie wstępne poprzez układ naprowadzania wstępnego dla całego modułu zespolonych styków pomocniczych. Etap 2: pozycjonowanie obudowy pingów styków pomocniczych. Etap 3: pozycjonowanie końcowe - właściwe naprowadzenie pinów styków na gniazda łączeniowe. h) Styki główne robocze zasilające szufladę muszą być podwójne dla szuflad o prądach roboczych większych lub równych 400A. i) Dach szafy należy wykonać w postaci otwieranych drzwi umożliwiających dostęp do szyn zbiorczych, po otwarciu. j) Rozdzielnice stycznikowe będą wyposażone w aparaturę spełniającą wymogi normy PN-EN 60947. k) W gniazdach na szuflady wykonać osłony izolacyjne na szyny zbiorcze wraz z żaluzjami maskującymi otwory po wyjęciu szuflad. l) Każdy wyłącznik mocy będzie posiadał osobne drzwi i napędy obrotowe ręczne lub elektryczne. m) Forma wygrodzenia rozdzielnicy 4b zgodnie z normą PN-EN 60439 - 1. n) Każdy wyłącznik mocy w kasecie będzie posiadał płytę montażową. o) Wyłączniki instalacyjne w szafie zabudować w dodatkowych obudowach wewnętrznych w drugiej klasie izolacji. p) W miejscu przyłączenia kabli odpływowych w polach z szufladami zaciski kablowe będą osłonięte metalową obudową. q) Wkładki zamków drzwi będą w takim wykonaniu, aby ich otwieranie było możliwe bez użycia narzędzi. r) Na każdym dopływie i odpływie zastosować tabliczkę znamionową z oznaczeniem obiektu zasilającego lub zasilanego. s) Zastosować mosty szynowe niewymagające sprawdzania dokręcenia połączeń śrubowych - potwierdzone stosownym badaniem i dokumentem. t) Zastosować szafę zasilająco sterowniczą oraz szafę na panel operatorski w wykonaniu kwasoodpornym o symbolu AISI 316 w części zewnętrznej niemalowane. Części wewnętrzne systemu mogą być w wykonaniu nie kwasoodpornym, lecz wówczas wymaga się, aby wszystkie powierzchnie cynkowane były malowane. u) Należy zastosować szuflady z możliwością zablokowania od czoła w pozycjach "test" i "rozłączono". v) Miejsce na zainstalowanie zasilacza rezerwowego UPS, który zapewni zasilanie urządzeń sterowniczych komunikacyjnych oraz pomiarowych w przypadku zaniku napięcia podstawowego przez okres minimum 30 minut. w) Posiadać miejsce do zainstalowania przełącznicy światłowodowej RACK 19". x) W szafie zasilająco - sterowniczej należy zbudować na płycie montażowej nowe wzmacniacze, po jednym dla poszczególnej magistrali sieci Profibus DP, które będą jednocześnie pełniły funkcję zabezpieczenia przeciwprzepięciowego oraz będą posiadały funkcje dla diagnostyki fizycznej linii. y) W szafie zasilająco - sterowniczej należy zbudować na płycie montażowej zabezpieczenia przeciwprzepięciowe dla linii analogowych. z) W szafie zasilająco - sterowniczej należy zbudować na płycie montażowej zabezpieczenia przeciwprzepięciowe dla linii logicznych. 3) Warunki wykonania prac: 1. Zamawiający wyznaczy swojego przedstawiciela do bezpośredniej współpracy z Wykonawcą podczas wykonywania prac. 2. Wszystkie materiały użyte w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać stosowne certyfikaty i atesty. 3. W przypadku, kiedy Wykonawca zastosuje urządzenia niezgodne z zapisami przedmiotu zamówienia będzie obciążony kosztami ich demontażu, zakupu i ponownego montażu. 4. Przedmiot zamówienia uwzględnia oczekiwany przez Zamawiającego standard dla materiałów, urządzeń i instalacji. Wykonawca może zaproponować rozwiązanie alternatywne, w takim przypadku musi uzyskać jego pisemne zatwierdzenie przez Zamawiającego. 5. Organizacja robót powinna zapewnić jak najmniejsze utrudnienie w bezkolizyjnym i bezpiecznym poruszaniu się po obiekcie. 6. Wszelkie prace instalacyjne związane z przedmiotem zamówienia Wykonawca wykona własnymi siłami. 7. Wykonawca własnym staraniem zorganizuje swoje zaplecze magazynowe oraz socjalne. 8. Wszelkie prace związane z transportem, załadunkiem, rozładunkiem Wykonawca wykona własnymi siłami. 9. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów oraz sprzętu specjalistycznego we własnym zakresie. 10. Wykonawca zobowiązuje się porządkować na bieżąco teren, na którym prowadzi prace (dotyczy to również dróg dojazdowych, z których korzystał) oraz po zakończeniu zadania doprowadzić te tereny do stanu, co najmniej jak w chwili rozpoczęcia zadania. Z tytułu powyższych prac Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 11. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. 12. Wszyscy pracownicy uczestniczący w realizacji zamówienia na terenie Oczyszczalni Ścieków powinni być zapoznani z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. Nr 47 poz. 401) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1 października 1993 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalniach ścieków (Dz. U. Nr 96 poz. 438). Podpisaną imienną listę pracowników należy dostarczyć przed przystąpieniem do prac na obiekcie. 13. Wykonawca złoży ewentualne zdemontowane elementy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie oczyszczalni. 14. Sprawdzenie i testy nowej szafy zasilająco - sterowniczej po skończonych pracach może odbywać się tylko w obecności Zamawiającego. 15. Niektóre czynności wchodzące w zakres zamówienia będą prowadzone na ruchu z możliwością kilkuminutowych wyłączeń pracujących obiektów technicznych i technologicznych po wcześniejszym uzgodnieniu ze służbami eksploatacyjnymi Zamawiającego. 16. Wykonawca ma obowiązek codziennego zgłaszania dyspozytorowi ilości pracowników realizujących prace w danym dniu. 17. Każdorazowe przełączenie obwodów pomiarowych, komunikacyjnych oraz sterowniczych do nowej szafy zasilająco - sterowniczej musi być konsultowane ze służbami eksploatacyjnymi Zamawiającego. 18. Zamawiający zastrzega możliwość przerwania uruchomienia nowej szafy zasilająco - sterowniczej, jeżeli stwierdzi możliwość wystąpienia lub wystąpienie warunków zagrażających utrzymaniu prawidłowego procesu technologicznego oczyszczania ścieków. 19. Zamawiający zastrzega możliwość nakazania Wykonawcy na jego koszt przywrócenia do stanu pierwotnego istniejącej szafy zasilająco - sterowniczej, jeżeli Wykonawca nie będzie stosował się do zaleceń służb eksploatacyjnych Zamawiającego lub dostarczona nowa szafa zasilająco - sterownicza nie będzie działać poprawnie z Systemem Komputerowym Centralnej Dyspozytorni. W chwili kiedy Zamawiający będzie musiał ww. czynności wykonać samemu obciąży Wykonawcę za wykonane prace. 20. Wykonawca zgłosi przedmiot zamówienia do odbioru końcowego w terminie minimum 7 dni kalendarzowych przed datą zakończenia zadania. 21. Prace odebrane zostaną przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego w terminie 5 dni od przesłania zgłoszenia Wykonawcy o gotowości do odbioru przedmiotu zamówienia. 22. Wykonawca w okresie gwarancji na swój koszt usunie wszelkie awarie oraz do kona wymiany wadliwych i uszkodzonych części lub całego urządzenia wchodzącego w zakres dostarczonej szafy zasilająco - sterowniczej. Minimalny okres gwarancji na dostarczone urządzenia oraz wykonane prace wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesięcy. 23. Wykonawca wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty: o Powykonawczą dokumentację techniczną w wersji papierowej i elektronicznej w 4 egzemplarzach ze wszystkimi dokonanymi zmianami. o Protokoły z przeprowadzonych sprawdzeń i testów szafy zasilająco - sterowniczej. o Protokoły z niezbędnych badań i pomiarów instalacji. o Protokoły z przeprowadzonych szkoleń personelu Zamawiającego. o Instrukcje obsługi. o Atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności na użyte materiały. o Pisemną gwarancję na wykonany przedmiot umowy. Podstawą do odbioru końcowego prac będzie protokół z pozytywnie zakończonej próby ruchowej instalacji przy parametrach nieodbiegających od projektowo zakładanych. 4) Uwagi końcowe a) Zamawiający zastrzega iż wszelkie prace programistyczne i obiektowe związane z zadaniem nie mogą zakłócać procesu technologicznego oczyszczania ścieków. b) Zamawiający zastrzega iż wszelkie prace programistyczne i obiektowe związane z zadaniem nie mogą powodować zakłóceń oraz przerw w przesyle danych z procesu technologicznego oczyszczania ścieków do Systemu Komputerowego Centralnej Dyspozytorni. c) Czas reakcji Wykonawcy od zgłoszenia awarii szafy zasilająco - sterowniczej przez Zamawiającego do podjęcia jej naprawy nie może być dłuższy niż 24 godziny w dni robocze i 48 godzin w dni wolne od pracy i święta. d) W zadaniu nie mogą być stosowane prototypy w zakresie zaproponowanych rozwiązań i doboru urządzeń. Wszelkie dostarczone urządzenia muszą pochodzić od producentów zapewniających serwis fabryczny gwarancyjny i pogwarancyjny oraz będą objęte polską gwarancją. e) Urządzenia winny spełniać standardy dotychczas używane na obiektach OŚ "WARTA" S.A. Bezwzględnie należy stosować system oznaczania urządzeń i obiektów według nomenklatury obowiązującej w OŚ "WARTA" S.A. (opis systemu oznaczeń w załączniku nr 11 do SIWZ).

II.5) Główny kod CPV: 31213300-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
31682210-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-04

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej: dwa zadania w skład, których wchodziły prefabrykacja, dostawa, montaż i uruchomienie szufladowych rozdzielnic n/n (z wyłączeniem rozdzielnic s/n) w wykonaniu kwasoodpornym AISI 316 z szufladami wyposażonymi w styki główne, robocze, ruchome, aktywnie samo - pozycjonującymi się przy operacjach łączeniowych szuflady do szyn zbiorczych rozdzielni o łącznej wartości powyżej 500 000,00 zł netto. Wykonawca musi, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których zostały wykonane, dostarczyć referencje czy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, w zakresie dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli wskaże do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia minimum trzy osoby posiadające imienne aktualne certyfikaty do wykonywania autoryzowanych prac serwisowych oferowanych rozdzielnic szufladowych n/n w wykonaniu kwasoodpornym AISI 316 - 0,4 kV. Wykonawca wraz z podaniem ilości osób, musi przedstawić informacje na temat ich kwalifikacji (imienne aktualne certyfikaty) zawodowych, uprawnień, zakresu wykonywania czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Przedsiębiorcy występujący, jako wspólnicy w spółkach cywilnych zobowiązani są dołączyć do ofert zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i ZUS lub KRUS o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat i składek wystawionych na spółkę. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę oświadczeń własnych o treści jak wyżej pod warunkiem przedstawienia przez niego ww. dokumentów przed zawarciem umowy, 4)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 5)oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 6)oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 7)oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, 8)oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 Pzp, 9)oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 ze zm.).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga od wykonawcy: wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zgodnie z działem VI pkt 2 ppkt 1) c) SIWZ, wraz z podaniem ich ilości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których prace zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te prace zostały wykonane należycie. Jednocześnie Zamawiający wymaga podania osób zdolnych do wykonania zamówienia zgodnie z działem VI pkt 2 ppkt 1) c) SIWZ wraz z podaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia odpowiedniego do funkcji, jakie zostaną im powierzone oraz podstawę do dysponowania tymi osobami (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ). Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1)wypełniony i podpisany druk Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do SIWZ 3)oświadczenie o stanie prawnym - załącznik nr 5 do SIWZ, 4)parafowany wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ, 5)pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów - załącznik nr 8 do SIWZ 6)oświadczenie dotyczące zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa - załącznik nr 9 do SIWZ, 7)raport z badań (zgodnie z działem IV pkt 3) ppkt 2) c), 8)dokument potwierdzający wpłatę wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1.Obowiązek wpłaty wadium. Przystępując do przetargu nieograniczonego Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i zero gorszy). 2.Forma wniesienia wadium: 1)pieniądz, 2)poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancja ubezpieczeniowa, 4)gwarancja bankowa, 5)poręczenie udzielane przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium w pieniądzu wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z tym jednak, że za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu na konto Zamawiającego. 4.Inne dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt od 2) do 5) ustawy Pzp powinny być dołączone do oferty jednak nie trwale związane z ofertą.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena95,00
termin płatności za fakturę5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-15, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.