eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup na stacjach paliwowych, paliw płynnych (benzyny bezołowiowej PB 95 i oleju napędowego ON) do pojazdów będących w dyspozycji Zakładu Karnego w Rzeszowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-05

Rzeszów: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup na stacjach paliwowych, paliw płynnych (benzyny bezołowiowej PB 95 i oleju napędowego ON) do pojazdów będących w dyspozycji Zakładu Karnego w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 5806 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 406090 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Rzeszowie, ul. Załęska 76, 35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8580700, faks 0-17 8535420.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup na stacjach paliwowych, paliw płynnych (benzyny bezołowiowej PB 95 i oleju napędowego ON) do pojazdów będących w dyspozycji Zakładu Karnego w Rzeszowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup na stacjach paliwowych, paliw płynnych (benzyny bezołowiowej PB 95 i oleju napędowego ON) do pojazdów będących w dyspozycji Zakładu Karnego w Rzeszowie w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. a) Wykonawca zapewni możliwość całodobowego dokonywania zakupu paliwa, na stacjach paliw będących częścią sieci stacji Wykonawcy. Przez sieć stacji Zamawiający rozumie stacje zlokalizowane na terytorium Polski, w tym co najmniej jedna stacja w każdym z województw. Ze względu na siedzibę Zamawiającego, Wykonawca musi posiadać jedną ze stacji paliw na terenie miasta Rzeszowa lub w odległości do 5 km od granic miasta Rzeszów. b)Położenie stacji powinno umożliwiać swobodny dojazd i tankowanie pojazdów osobowych, dostawczych, autobusów typu Autosan H7 - 10. c)Przedmiotowy zakup dokonywany będzie bezgotówkowo przy użyciu kart magnetycznych lub z mikroprocesorem tzw. chipowych lub innych, zwanych dalej kartami paliwowymi lub kartami, wydanymi nieodpłatnie Zamawiającemu przez Wykonawcę. Wykonawca wystawi i dostarczy bezpłatnie w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy karty za pomocą których dokonywane będą zakupy paliw w ilości 12 sztuk. d)Osobą uprawnioną do posługiwania się kartą będzie osoba Zamawiającego, na którą imiennie została wystawiona karta lub kierowca poruszający się pojazdem o numerze rejestracyjnym zgodnym z numerem pojazdu, na który została wystawiona przedmiotowa karta. e)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby kart w trakcie trwania umowy, które Wykonawca będzie zobowiązany bezpłatnie dostarczyć w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania, w przypadku zwiększenia liczby samochodów znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego. f)Wydane karty będą służyły tylko i wyłącznie do zakupu paliw. g)Nabywane paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441). h)Każda transakcja zakupu paliwa przez kierowcę Zamawiającego musi być zatwierdzona przez kierowcę Zamawiającego poprzez wprowadzenie poufnego kodu PIN lub poprzez złożenie czytelnego podpisu, następnie potwierdzona dowodem sprzedaży sporządzonym przez Wykonawcę. i)Każda transakcja zakupu paliwa przez osobę Zamawiającego na którą imiennie została wystawiona Karta musi być zatwierdzona przez tą osobę poprzez wprowadzenie poufnego kodu PIN lub poprzez złożenie czytelnego podpisu, następnie potwierdzona dowodem sprzedaży sporządzonym przez Wykonawcę. j)Kierowca Zamawiającego i osoba o której mowa w podpunkcie i) otrzyma jeden egzemplarz dowodu dokonania transakcji. k)Dowód transakcji o którym mowa powyżej powinien zawierać co najmniej: datę tankowania, adres stacji paliw, numer rejestracyjny pojazdu, rodzaj zatankowanego paliwa, ilość zatankowanego paliwa, obowiązującą cenę paliwa w dniu zakupu bądź wartość zakupu. l)Każdorazowo do faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokładną ewidencje dokonanych transakcji zawierającą co najmniej: datę i czas tankowania, nazwę i adres stacji paliw, numer rejestracyjny pojazdu, numer karty, którą dokonano transakcji, ilość i rodzaj zatankowanego paliwa oraz jego cenę jednostkową, wartość zakupu przed upustem oraz po upuście. m)Ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1-go do 15-go dnia miesiąca i od 16 -tego dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. n)Płatności należności z tytułu sprzedaży produktów dokonywane będą przez Zamawiającego w formie przelewu w ciągu 21 dni od dnia otrzymania faktury, na wskazany w fakturze numer rachunku bankowego Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sukcesywny, bezgotówkowy zakup na stacjach paliwowych, paliw płynnych (benzyny bezołowiowej PB 95 i oleju napędowego ON).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA, ODDZIAŁ w UHERCACH MINERALNYCH, 38-604 Hoczew, Średnia Wieś 177, 38-604 Średnia Wieś, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115665,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129305,00

  • Oferta z najniższą ceną: 129305,00 / Oferta z najwyższą ceną: 129305,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.