Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-03
Baboszewo: Budowa ciągów pieszo-rowerowych w Baboszewie na ulicach: Polna, J. i A. Brodeckich, 19 Stycznia.
Numer ogłoszenia: 58050 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baboszewo , ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo, woj. mazowieckie, tel. 023 6611091 w. 34, faks 023 6611071.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbaboszewo.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ciągów pieszo-rowerowych w Baboszewie na ulicach: Polna, J. i A. Brodeckich, 19 Stycznia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ciągów pieszo-rowerowych w Baboszewie. Zadanie I: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na ul. Polnej 1. Ustawienie obrzeża betonowego 30x8x100 cm na podsypce piaskowej grub. 5cm - 750 mb 2. Wykonanie chodnika z kostki betonowej grub. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej grub. 5cm - 1.475 m2 3. Wykonanie koryta pod zjazdami na głębokość 30 cm z plantowaniem i zagęszczeniem - 214 m2 4. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. 10 cm piasek z odległości 5 km - 214 m2 5. Wykonanie podbudowy z chudego betonu B-10 grub. 10 cm - 214 m2 6. Wykonanie nawierzchni zjazdu z kostki betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3 cm - 214 m2 Zadanie II: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na ul. Jana i Antoniego Brodeckich 1. Ustawienie obrzeża betonowego 30x8x100 cm na podsypce piaskowej grub. 5cm - 1032 mb 2. Wykonanie chodnika z kostki betonowej grub. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej grub. 5cm - 1 952,50 m2 3. Wykonanie koryta pod zjazdami na głębokość 30 cm z plantowaniem i zagęszczeniem - 192 m2 4. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. 10 cm piasek z odległości 5 km - 192 m2 5. Wykonanie podbudowy z chudego betonu B-10 grub. 10 cm - 192 m2 6. Wykonanie nawierzchni zjazdu z kostki betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3 cm - 192 m2 Zadanie III: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na ul. 19 Stycznia 1. Ustawienie obrzeża betonowego 30x8x100cm na podsypce piaskowej grub. 5cm - 1 528 mb 2. Wykonanie chodnika z kostki betonowej grub. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej grub. 5cm - 3 001,44 m2 3. Wykonanie koryta pod zjazdami na głębokość 30 cm z plantowaniem i zagęszczeniem - 651,36 m2 4. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. 10 cm piasek z odległości 5 km - 651,36 m2 5. Wykonanie podbudowy z chudego betonu B-10 grub. 10cm - 651,36 m2 6. Wykonanie nawierzchni zjazdu z kostki betonowej grub. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3 cm - 651,36 m2 Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot Umowy z materiałów własnych. Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Zastosowana kostka brukowa winna być produkowana metodą wibroprasowania, w gatunku pierwszym, na ciągu pieszym szara fazowana, na ścieżce rowerowej koloru czerwonego - bez fazy, gr. 6 i 8 cm; kształt prostokąt 20 cm x 10 cm. Aprobata techniczna Instytutu Badawczego Dróg i Mostów winna potwierdzać, że kostka spełnia następujące wymogi: - klasa 50 tj. wytrzymałość na ściskanie nie mniejsza jak 50 MPa. - nasiąkliwość nie powinna przekraczać 5 %, - ścieralność 3,5 mm (sprawdzana na tarczy Boehmego) - mrozoodporność F125 3. Wykonanie czynności towarzyszących tj. zapewnienie i pokrycie kosztów fachowego nadzoru geodezyjnego w trakcie budowy, a po jej zakończeniu przedłożenie protokołu inwentaryzacji powykonawczej 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - OPISIE TECHNICZNYM opracowanym zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniających wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120, poz. 1133) - KOSZTORYSIE OFERTOWYM zawierającym zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentowanie, że w okresie ostatnich pięciu lat Wykonawca zrealizował co najmniej dwie roboty o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot zamówienia - wykonanie nawierzchni z kostki chodnikowej ( w jednym zadaniu inwestycyjnym ) o powierzchni nie mniejszej jak 3000 m2.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować następującym wyposażeniem technicznym. . Samochód ciężarowy samowyładowczy o ład. min. 7,5 ton - 1 szt. . Koparko-ładowarka - 1 . Spycharka - 1 . Walec stalowy gładki - 1 . Zagęszczarka spalinowa - 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami branży budowlanej o specjalności z zakresu drogownictwa.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Kosztorys ofertowy, 2) Formularz umowy zaakceptowany przez Wykonawcę, 3) Harmonogram realizacji robót,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczącej terminu wykonania robót przy zachowaniu następujących warunków takiej zmiany: a) Wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. b) Wstrzymania przez Zamawiającego wykonywania robót z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbaboszewo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Baboszewo, 09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9 A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Baboszewo, 09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9 A - pokój Nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BABOSZEWO
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z terenem rekreacyjnym w Baboszewie - część 1.
- Rozbudowa i budowa dróg gminnych Nr 300161W relacji Rzewin - Galominek - Pawłowo oraz drogi Nr 300156W relacji Pawłowo - Galomin.
więcej: przetargi BABOSZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa infrastruktury drogowej oraz infrastruktury technicznej na terenie Gminy Biała Podlaska
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Raba Wyżna
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej wraz z przebudową drogi ul. Rubinowej w Imielinie."
- "Przebudowa i remont dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nowe Ostrowy wraz z modernizacją infrastruktury technicznej drogowej"
- Konarzewo: budowa pumptracku na działce 562/15
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.