eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rząśnia › Przetarg nieograniczony na wykonywanie usług nadzoru nad inwestycjami realizowanymi na terenie gminy Rząśnia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-15

Rząśnia: Przetarg nieograniczony na wykonywanie usług nadzoru nad inwestycjami realizowanymi na terenie gminy Rząśnia
Numer ogłoszenia: 58006 - 2016; data zamieszczenia: 15.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rząśnia , ul. Kościuszki 16, 98-332 Rząśnia, woj. łódzkie, tel. 044 6317122, faks 044 6317129.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzasnia.pl;www.rzasnia.eobip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonywanie usług nadzoru nad inwestycjami realizowanymi na terenie gminy Rząśnia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami realizowanymi na terenie gminy Rząśnia. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia w 3 częściach: a) Cześć I zamówienia: wykonanie usług nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem rozbudowy garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Białej. Nadzór będzie pełniony w branży budowlanej, elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej b) Cześć II zamówienia: wykonanie usług nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zagospodarowania terenu wokół boiska sportowego w Białej. Nadzór będzie pełniony w branży budowlanej c) Cześć III zamówienia: wykonanie usług nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem przebudowy dróg na terenie gminy. Nadzór będzie pełniony w branży drogowej 2.Szczegółowy opis robót budowlanych podlegających nadzorowaniu określają dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorys ofertowy wykonawcy robót. Dokumentacja projektowa określająca zakres robót budowlanych do wykonania zostanie udostępniona w oryginale wszystkim zainteresowanym w siedzibie Zamawiającego. Dokumentacje projektowe dotyczące robót dla każdej z części zamówienia są również udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce przetargi w postępowaniu na wykonanie robót budowlanych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 79.71.40.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli: A) w przypadku części I zamówienia wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi nadzoru inwestorskiego budową, rozbudową, remontem lub przebudową budynku o wartości nadzorowanych robót minimum 200.000,00 zł brutto każda robota. Wykonawca musi przedstawić dowody, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. B) w przypadku części II zamówienia złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych C) w przypadku części III zamówienia wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi nadzoru inwestorskiego budową, rozbudową, remontem lub przebudową drogi o nawierzchni asfaltowej i o wartości nadzorowanych robót budowlanych minimum 500.000,00 zł brutto każda robota. Wykonawca musi przedstawić dowody, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia składa własne oświadczenie. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykazane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeśli: złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin płatności faktury - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy mogą dotyczyć między innymi: a) terminu realizacji umowy mogą wystąpić tylko w przypadkach zmiany terminu wykonywania robot budowlanych jak i w sytuacji rozszerzenia bądź zawężenia przez Zamawiającego zakresu robót. Zmiana okresu realizacji niniejszej umowy nastąpi wyłącznie o termin wynikający ze zmiany terminu realizacji robót budowlanych. b) zmiany dotyczące wynagrodzenia umownego w sytuacji rezygnacji przez Zamawiającego z części robót podlegających nadzorowaniu lub zmian wysokości wynagrodzenia wykonawcy spowodowanej zmianą ustawowej stawki VAT czego Zleceniobiorca wcześniej nie mógł przewidzieć. c)zmiany osób sprawujących w poszczególnych branżach nadzór inwestorski na zasadach określonych w § 3 umowy d)wszelkie zmiany wynikające ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzasnia.pl;www.rzasnia.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rząśni ul. Kościuszki 16 98-332 Rząśnia pok nr 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rząśni ul. Kościuszki 16 98-332 Rząśnia pok nr 12 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cześć 1 zamówienia: wykonanie usług nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem rozbudowy garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Białej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór będzie pełniony w branży budowlanej, elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej. Zakres robót objętych nadzorem obejmuje w szczególności: a) rozbudowa budynku; b) przebudowa pomieszczeń wewnątrz budynku; c) wymiana istniejącej i wykonanie nowej instalacji elektrycznej; d) wymiana istniejącej i wykonanie nowej instalacji wod-kan; e) wymiana istniejącej stolarki okien.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności faktury - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cześć II zamówienia: wykonanie usług nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zagospodarowania terenu wokół boiska sportowego w Białej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót objętych nadzorem obejmuje w szczególności: a) wykonanie ogrodzenia panelowego boiska; b) dostawa i montaż piłko- chwytów; c) demontaż starych siedzisk oraz dostawa i montaż nowych trybun; d) dostawa i montaż wiat; e)demontaż starych bramek wraz z dostawą i montażem 2 nowych aluminiowych bramek wraz z siatkami i odciągami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności faktury - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cześć III zamówienia wykonanie usług nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem przebudowy dróg na terenie gminy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór będzie pełniony w branży drogowej. Zakres robót objętych nadzorem obejmuje w wykonanie przebudowy następujących odcinków dróg: a)Przebudowa drogi gminnej w obrębie Biała na działce oznaczonej nr ewid 112001 o łącznej długości 1.392,29 mb; b)Przebudowa drogi śródpolnej w obrębie Biała na działce oznaczonej nr ewid 975 o długości 400,73 mb; c)Przebudowa drogi śródpolnej w obrębie Będków na działce oznaczonej nr ewid 708, 639 i 845 o łącznej długości 1.471,99 mb; d)Przebudowa drogi śródpolnej w obrębie Gawłów na działce oznaczonej nr ewid 507, 41701, 41702,44009 i 457 o łącznej długości 803,41 mb; e)Przebudowa drogi gminnej w obrębie Stróża w zakresie budowy zjazdu na działce oznaczonej nr ewid 36501; f)Przebudowa drogi gminnej Augustów - Leśniaki nr ewidencyjny działki 214 i 256 obręb Broszęcin o łącznej długości 1.715,98 mb g)Przebudowa pasa drogowego drogi gminnej nr 101010E relacji Broszęcin-Kodrań oraz drogi powiatowej nr 3500E położonej w miejscowości Broszęcin gm. Rząśnia o łącznej długości 2.670,00 mb; h)Wykonanie oznakowania drogowego na w0w odcinkach dróg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności faktury - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.