eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawy w 2007 roku do Szkoły Policji w Katowicach, artykułów żywnościowych w postaci wędlin oraz produktów wołowych i cielęcych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-14

POZYCJA 57921

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawy w 2007 roku do Szkoły Policji w Katowicach, artykułów żywnościowych w postaci wędlin oraz produktów wołowych i cielęcych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szkoła Policji w Katowicach, do kontaktów: Józef Kunicki, ul. gen. Z. W. Jankego 276, 40-684 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2029004, 2028535 wew. 440 lub 441, 032 6069440, 6069441, fax 032 2029004, 2028535 wew. 449, 032 6069449, e-mail: zamowienia.publiczne@katowice.szkolapolicji.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.katowice.szkolapolicji.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa jednostka organizacyjna; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy w 2007 roku do Szkoły Policji w Katowicach, artykułów żywnościowych w postaci wędlin oraz produktów wołowych i cielęcych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 40-684 Katowice, ul. gen. Jankego 276, budynek U Szkoły Policji. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy w 2007 roku do Szkoły Policji w Katowicach, ul. gen. Jankego 276, artykułów żywnościowych w postaci wędlin oraz produktów wołowych i cielęcych (CPV - 15131700-2). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, określanej w dalszej części niniejszego dokumentu skrótem "SIWZ". 3. Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz maksymalna ilość zamawianych produktów w skali jednego miesiąca, została podana w załączniku nr 3 do SIWZ. Podana wartość jest wielkością szacunkową i nie zobowiązuje Zamawiającego do zakupu asortymentów w podanych ilościach. Służy ona w szczególności do kalkulacji ceny ofertowej. 4. Zamówiony towar każdorazowo dostarcza Wykonawca własnym transportem, na swój koszt i ryzyko. 5. Zamawiający zastrzega, że zaproponowany przez Wykonawcę w ramach niniejszego postępowania asortyment winien spełniać wszystkie wymogi podane załączniku nr 2 do SIWZ. W związku z tym niezbędnym jest wypełnienie przez Wykonawcę w szczególności kolumny nr "3" załącznika Nr 3 do SIWZ w sposób precyzyjny, kompletny i jednoznaczny. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie żąda oświadczeń 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.13.17.00 - Przetwory mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.17.00 - Przetwory mięsne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia: 332 567,00 złotych tj. 75 807,39 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy (rozpoczęcie dostaw - nie wcześniej niż od dnia 01.01.2007) do dnia 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: 1/ Prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą. 2/ Spełniali wymagania określone w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 z dnia 27 września 2006 roku, poz. 1225), w szczególności podlegali stałemu nadzorowi właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej / Weterynaryjnej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: 1/ Wykonali w ciągu ostatnich 3 lat (w okresie od dnia 06 listopada 2003 roku do dnia 05 listopada 2006 roku), co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości co najmniej 300.000 /trzysta tysięcy/ złotych brutto. 2/ Dysponowali co najmniej jednym środkiem transportu spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. z 2003 roku Nr 21 poz. 179). 3/ Dysponowali osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi wymagania określone w Ustawie z dnia 06 września 2001 roku o chorobach zakaźnych i zakażeniach (Dz. U. nr 126 poz. 1384). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku "Prawo zamówień publicznych". Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana będzie na podstawie dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę w złożonej ofercie, wg formuły "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. W ramach zamówienia Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Oświadczenie to należy wypełnić, podpisać i załączyć do oferty. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "ustawą", Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następującego dokumentu: 1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2/ Aktualnego zaświadczenia właściwej miejscowo Państwowej Inspekcji Sanitarnej, lub Inspekcji Weterynaryjnej, że Wykonawca podlega stałemu nadzorowi tej Inspekcji, zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 z dnia 27 września 2006 roku, poz. 1225), wystawionego nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 87 poz. 605/ składa odpowiednio do wskazanych wyżej dla podmiotów "krajowych", następujące dokumenty: A/ Zamiast dokumentów, o których mowa w par. 1 ust. 1 Rozporządzenia: 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. B/ Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. C/ Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1/ Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat (w okresie od dnia 06 listopada 2003 roku do dnia 05 listopada 2006 roku) dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór wykazu stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ). Dostawy, których wartość przekraczała bądź była równowartością 300.000 /trzysta tysięcy/ złotych brutto winny być potwierdzone dokumentami stwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. 2/ Wykazu środków transportu jakimi dysponuje Wykonawca, niezbędnych do wykonania zamówienia. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3/ Aktualnego zaświadczenia lub zaświadczeń właściwej miejscowo Państwowej Inspekcji Sanitarnej, że środki transportu, wymienione w wykazie o którym mowa w ppkt. 2, którymi Wykonawca dostarczał będzie przedmiot zamówienia, dopuszczone zostały do transportu żywności, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. z 2003 roku Nr 21 poz. 179), wystawionych nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4/ Wykazu pracowników, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. 5/ Aktualnego zaświadczenia lub zaświadczeń lekarskich, że osoba lub osoby wykonujące zamówienie, wymienione w wykazie, o którym mowa w ppkt. 4, posiadają aktualne badanie lekarskie, przeprowadzone na podstawie par. 4 ust. 2 pkt. 1 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 grudnia 2002 roku w sprawie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych (Dz. U. nr 234 poz. 1975).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70% 2. ocena jakości 30% 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.katowice.sp.policja.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: bezpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.11.2006, godzina 10:30, w siedzbie zamawiającego w budynku "G", pokój G-026 (wejście strony ambulatorium).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.