eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawę szczepionek przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-03

Opole: Dostawę szczepionek przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV)
Numer ogłoszenia: 57832 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Centrum" w Opolu , ul. Kościuszki 2, 45-062 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4020398, faks 077 4020397.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę szczepionek przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa szczepionek przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV), wywołującego m. in. raka szyjki macicy. Wymagana ilość: 1380 dawek szczepionki przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV), dla 460 osób w trzech dawkach szczepionki. oraz kampania informacyjo-edukacyjna przeprowadzona w szkołach podstawowych na terenie miasta Opola, spotkania informacyjno-edukacyjne dla dziewcząt objętych programem, ich rodziców na temat skuteczności szczepienia oraz redukcji czynnika ryzyka m.in. raka szyjki macicy. Opracowanie i przekazanie rodzicom lub opiekunom prawnym wszystkich uczestników programu materiałów informacyjnych dotyczących stosowanej szczepionki przeciwko wirusowi HIV..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Sprzedaż i dostawa szczepionek przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV) stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00 - Szczepionki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia tych warunków nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń (załączników do formularza oferty) oraz wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków - wymienionych w punkcie 4 SIWZ, metodą (zero-jedynkową). Oświadczenie oferenta, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 na druku stanowiącym załącznik nr 4

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia tych warunków nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń (załączników do formularza oferty) oraz wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków - wymienionych w punkcie 4 SIWZ, metodą (zero-jedynkową). Oświadczenie oferenta, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 na druku stanowiącym załącznik nr 4

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia tych warunków nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń (załączników do formularza oferty) oraz wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków - wymienionych w punkcie 4 SIWZ, metodą (zero-jedynkową). Oświadczenie oferenta, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 na druku stanowiącym załącznik nr 4

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia tych warunków nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń (załączników do formularza oferty) oraz wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków - wymienionych w punkcie 4 SIWZ, metodą (zero-jedynkową). Oświadczenie oferenta, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 na druku stanowiącym załącznik nr 4

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia tych warunków nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń (załączników do formularza oferty) oraz wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków - wymienionych w punkcie 4 SIWZ, metodą (zero-jedynkową). Oświadczenie oferenta, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 na druku stanowiącym załącznik nr 4

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    4.1 Wypełniony formularz oferty - wg wzoru znajdującego się w rozdziale III 4.2 Wypełniony formularz cenowy - wg załącznika Nr 1 do formularza oferty. 4.3 Wypełniony formularz (zakres działania szczepionki) - wg załącznika Nr 2 4.4 Wypełniony formularz (kampania informacyjno-edukacyjna dla beneficjentów szczepionki i ich rodziców) - wg załącznika Nr 3 4.5 Zaakceptowany egzemplarz wzoru umowy 4.6 Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu RP (art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne - tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271) lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską ( Art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 06.09.2001 r.). 4.7 Dokumenty potwierdzające aktualny stan badań klinicznych dotyczących skuteczności szczepionki

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

4.7 Pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego oferenta do obrotu prawnego 4.8 Kserokopia umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - zakres działania - 20
  • 3 - kampania informacyjno-edukacyjna dla beneficjentów szczepionki i ich rodziców - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozcentrum.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opole 45-062, ul. Kościuszki 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2010 godzina 13:00, miejsce: Opole 45-062, ul. Kościuszki 2, pok. nr 317 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.