eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakrzew › Modernizacja drogi gminnej Nr 107369L o długości 0,525 km od km 0+005 do km 0+530 na działce o nr ew.52 w pasie drogi w miejscowości Dębina-etap II.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-23

Zakrzew: Modernizacja drogi gminnej Nr 107369L o długości 0,525 km od km 0+005 do km 0+530 na działce o nr ew.52 w pasie drogi w miejscowości Dębina-etap II.
Numer ogłoszenia: 57779 - 2015; data zamieszczenia: 23.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zakrzew , Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew, woj. lubelskie, tel. 0-84 6809700, 6809712, faks 0-84 6809226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzew.lubelskie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej Nr 107369L o długości 0,525 km od km 0+005 do km 0+530 na działce o nr ew.52 w pasie drogi w miejscowości Dębina-etap II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,525 km 2) Roboty rozbiórkowe - mechaniczne rozebranie istniejącej podbudowy z materiału kamiennego gr.30 cm na włączeniach - 52,11 m2 3) Roboty ziemne: - dokop gruntu, grunt na uzupełnienie poboczy - 50,00 m3 - wykonanie nasypów z formowaniem i zagęszczeniem - 60,00 m3 - wykopy jamiste o ściankach pionowych (pod przepust0 - 12,00 m3 - zasypanie i zagęszczenie wykopów jamistych o ściankach pionowych - 2,00 m3 - zasypanie i zagęszczenie wykopów jamistych o ściankach pionowych gruntem z wykopu - 2,00 m3 4) Odwodnienie korpusu drogowego - część przelotowa przepustu drogowego z rur żelbetowych o średnicy 100 cm na ławie z tłucznia gr.40 cm z izolacją papą i lepikiem - 6,00 m - obudowa betonowa wlotu i wylotu przepustu drogowego - 3,80 m3 5) Podbudowa - ułożenie geowłókniny z włókien szklanych pod w-wę ścieralną - 12,00 m2 - warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm - 12,00 m2 - dolna warstwa podbudowy z tłucznia z tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie, gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 12,00 m2 - skropienie podbudowy z materiału kamiennego emulsją asfaltową - 1 955,50 m2 - skropienie nawierzchni bitumicznej w-wy wiążącej emulsją asfaltową - 1 850,50 m2 - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie, gr.warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 1 955,50 m2 - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm - stabilizowanego mechanicznie, gr.warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 36,00 m2 6) Nawierzchnia : - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0-16 mm, gr. 4 cm po zagęszczeniu - 1 850,50 m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0-11 mm, gr.3 cm po zagęszczeniu - 1 798,00 m2 7) Roboty wykończeniowe : - ręczne plantowanie skarp i korony nasypów - 530,00 m2 8) Oznakowanie pionowe: - ustawienie słupków z rur stalowych o średnicy 60mm do znaków drogowych - 6,00 szt. - przymocowanie tarczy znaków drogowych A-3 z tabliczką T-5 i T-2 kpl-1, A-4 z tabliczką T-5 i T-2 kpl.1, A-30 z tabliczką T-5 kpl.1, A-7 szt.1 - 9,00 szt -przymocowanie tarczy znaków drogowych B-33 - 2,00 szt 2.. Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w projekcie wykonawczym, przedmiarze robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony poprzez wykonanie przez Wykonawcę w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest któtszy-w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy, odbudowy, modernizacji lub remontu dróg polegających głownie na wykonaniu nawierzchni bitumicznej na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto w ramach jednego zadania. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie/konsorcjum, spólka cywilna w/w warunek mogą oni spełniać łącznie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć: a)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże że: -dysponuje kierownikiem robót budowlanych posiadających uprawnienia w specjalności drogowej, b) Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedłożenie opłaconej polisy (a w przypadku jej braku innego dokumentu) na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający działając w sposób obiektywny i niedyskryminujący, jako roboty budowlane (najważniejsze), których dotyczy obowiązek wskazania ich w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, określa co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie,odbudowie,modernizacji lub remoncie dróg polegających głównie na wykonaniu nawierzchni bitumicznej na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto w ramach jednego zadania, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie. Dowodami, o których wyżej mowa są:-poświadczenie, -inne dokumenty jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa wyżej, zostały wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody o których mowa powyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrenio Zamawiającemu.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Kosztorys (formularz) ofertowy, 2) Pełnomocnictwo do reprezentacji (jeżeli dotycz), 3)pisemne zobowiązanie iinnych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zminay umowy w następujących przypadkach: 1) kwota wynagrodzenia brutto może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT o wartość wynikającą ze zmiany tej stawki, 2)terminy wykonania przedmiotu umowy mogą ulec zmianie w przypadkach: - przrw w realizacji robót powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego, - zaistnienia siły wyższej w rozumieniu przepisów k.c., -zaistnienia niesprzyjająxcych, obiektywnych warunków klimatycznych uniemożliwiających wykonanie robót budowlNYCH LUB SPEŁNIENIE WYMOGÓW TECHNOLOGICZNYCH, POTWIERDZONYCH PRZEZ INSPEKTORA NADZORU, 3) ZMIANY KIEROWNIKA BUDOWY W PRZYPADKU ŚMIERCI, CHOROBY LUB INNYCH ZDARZEŃ LOSOWYCH LUB NIE WYWIĄZANIA SIĘ Z OBOWIĄZKÓW WYNIKAJĄCYCH Z UMOWY. 4) ZMIANY OSÓB KTÓRE BĘDĄ nadzorować wykonanie zamówienia, pod warunkiem posiadania co najmniej takich samych uprawnien. Wszystkie powyższe postanowienia zawarte w ust.2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający moze wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/zakrzew
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zakrzew, Zakrzew 26, pokój nr 7..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zakrzew, Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew (pokój nr 2 sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.