eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych do kopiowania, drukowania, skanowania wraz z aplikacją zarządzająco-monitorującą

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-10

Pleszew: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych do kopiowania, drukowania, skanowania wraz z aplikacją zarządzająco-monitorującą
Numer ogłoszenia: 5773 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256487 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o., ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 74 20 700, faks 062 74 20 900, 7420903.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych do kopiowania, drukowania, skanowania wraz z aplikacją zarządzająco-monitorującą.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych do kopiowania, drukowania, skanowania wraz z aplikacją zarządzająco-monitorującą z funkcją druku podążającego oraz druku bezpiecznego. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie zapewnienie ciągłości pracy urządzeń między innymi poprzez ich serwisowanie oraz dostarczanie materiałów eksploatacyjnych, wydanie użytkownikom kart identyfikacyjnych oraz przeszkolenie w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonych urządzeń. Zamówienie obejmuje również dostawę oprogramowania zarządzająco-monitorującego opisanego w SIWZ, a w szczególności wsparcie techniczne oraz utrzymanie przez cały okres trwania umowy. 2. Urządzenia wielofunkcyjne oraz aplikacje będą udostępnione Zamawiającemu w formie dzierżawy i przez cały okres obowiązywania umowy pozostaną własnością Wykonawcy. 3. Zamawiający wymaga dostarczenia następujących urządzeń: 1) Grupa I - urządzenia wielofunkcyjne A4, monochromatyczne - 14 sztuk. Liczba wydruków/kopii w okresie całej umowy - 3 000 000 stron. 2) Grupa II - drukarka kolorowa A4 - 1 sztuka. Liczba wydruków w okresie całej umowy - 24 000 stron kolorowych, 5 000 stron czarno-białych. 3) Grupa III - urządzenie wielofunkcyjne A3, kolorowe - 1 sztuka. Liczba wydruków/kopii w okresie całej umowy - 1 200 000 stron czarno-białych, 100 000 stron kolorowych. 4) Grupa IV - urządzenie wielofunkcyjne A3, kolorowe - 1 sztuka. Liczba wydruków/kopii w okresie całej umowy - 1 500 000 stron czarno-białych, 36 000 stron kolorowych. 5) Grupa V - drukarka monochromatyczna lub urządzenie wielofunkcyjne - 4 sztuki. Liczba wydruków w okresie całej umowy - 210 000 stron. 4. Podana powyżej liczba wydruków/kopii jest jedynie wartością orientacyjną służącą przybliżeniu Wykonawcom zakresu zamówienia oraz przygotowaniu w pełni porównywalnych ofert. Liczba faktycznie wykonywanych wydruków/kopii zależeć będzie wyłącznie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. 5. Wszystkie urządzenia: fabrycznie nowe, z automatycznym drukiem dwustronnym, z menu i instrukcją obsługi w języku polskim, oraz o parametrach szczegółowych podanych w SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 72.51.00.00 - Usługi zarządzania wspierane komputerowo 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CELLPOL SERWIS KSERO Grzegorz Ławniczek Monika Ławniczek s.c., ul. Dziadoszańska 10, 61-248 Poznań, ul. Dziadoszańska 10, 61-248 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 329875,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 345711,18

  • Oferta z najniższą ceną: 345711,18 / Oferta z najwyższą ceną: 388729,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.