eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów Małopolski › Przebudowa trybun wraz z budową zadaszenia na stadionie klubu sportowego Lechia Sędziszów w Sędziszowie Małopolskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-20

Sędziszów Małopolski: Przebudowa trybun wraz z budową zadaszenia na stadionie klubu sportowego Lechia Sędziszów w Sędziszowie Małopolskim.
Numer ogłoszenia: 57736 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski, ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 017 2221600, fax 017 2216313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa trybun wraz z budową zadaszenia na stadionie klubu sportowego Lechia Sędziszów w Sędziszowie Małopolskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia : Konstrukcja trybuny i zadaszenia szkieletowa z kształtowników stalowych kotwionych w stopach żelbetowych. Pokrycie zadaszenia : blacha stalowa trapezowa obustronnie powlekana. Zabezpieczenie antykorozyjne : powłoka metaliczna ocynkowana. Gabaryty zadaszenia : długość 79,70m, szerokość 9,99m, wysokość ram w kalenicy 7,46m. WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA : 1. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na dwa etapy : a) Etap I obejmuje : stan zerowy i wykonanie konstrukcji trybun ; b) Etap II obejmuje : wykonanie konstrukcji zadaszenia trybun i wykonanie chodników. 2. Terminy realizacji : Etap I ;16.06.2008r. - 30.09.2008r., Etap II ; 16.06.2009r. - 30.09.2009r. 3. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 5 lat. 4. Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 5. Materiały lub wyroby innych firm, niż wymienione w dokumentacji, mogą być zastosowane podczas realizacji niniejszego zadania inwestycyjnego zamiennie jako odpowiadające lub równoważne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków 1. Potencjał kadrowy : Wykonawca wskaże co najmniej trzy /3/ osoby, które będą uczestniczyć w realizacji niniejszego zamówienia, w tym kierownika budowy, który winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej winien być członkiem okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 2. Doświadczenie : Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie , wykonał co najmniej dwie /2/ roboty budowlane , których przedmiotem były budynki lub budowle o konstrukcji stalowej szkieletowej o wartości tożsamej z kwotą brutto jaką Wykonawca zaoferował za wykonanie przedmiotu zamówienia. Roboty te winny być poparte dokumentami, które potwierdzą ich należyte wykonanie. 3. Potencjał techniczny : Wykonawca musi dysponować odpowiednim, sprawnym, sprzętem pozwalającym na zrealizowania przedmiotu zamówienia. Wymagane minimum : do robót ziemnych - koparka, spycharka ; do robót montażowych - żuraw samochodowy ; samochód samowyładowczy, samochód dostawczy. 4. Potencjał finansowo-ekonomiczny : Wykonawca musi udokumentować dostępność do środków finansowych na kwotę równą co najmniej 1 mln.zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. / załącznik nr 1 do formularza oferty/ . 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. / załącznik nr 2 do formularza oferty/ 3. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia Potencjał kadrowy na formularzu zgodnym z zał. nr 3 do formularza oferty. 4. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy Doświadczenie zawodowe na formularzu zgodnym z zał. nr 4 do formularza oferty. Do informacji winny być dołączone dokumenty /dla wymagań minimalnych/ potwierdzające, należyte wykonanie robót. 5. Informacja o sprzęcie Wykonawcy, który zostanie zastosowany do realizacji zamówienia, z uwzględnieniem wymagań minimalnych, Potencjał techniczny na formularzu zgodnym z zał. nr 5 do formularza oferty. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia) . 7. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 9. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę równą co najmniej 1 000 000 zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej winna się znaleźć kwota lub zapis z którego będzie wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 1 000 000 zł. 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip,sedziszow-mlp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 10, pokój nr 15..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 1, pokój nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.