eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową pomieszczeń handlowych w budynku administracyjno - biurowo - usługowym na siedzibę Publicznego Ogniska Plastycznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-24

Grodzisk Mazowiecki: Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową pomieszczeń handlowych w budynku administracyjno - biurowo - usługowym na siedzibę Publicznego Ogniska Plastycznego.
Numer ogłoszenia: 57689 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31329 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego, ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, faks 022 7243049.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową pomieszczeń handlowych w budynku administracyjno - biurowo - usługowym na siedzibę Publicznego Ogniska Plastycznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Mazowieckim, kod 05-825 Grodzisk Mazowiecki na siedzibę Publicznego Ogniska Plastycznego. Adaptacja istniejącego budynku dla nowych potrzeb wiąże się z wyburzeniem istniejących ścianek działowych i wykonaniem nowych, demontażem istniejących instalacji i wykonaniem nowych. Prace wykończeniowe wewnętrzne i elewacyjne zgodnie z dokumentacją techniczną. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania z podłączeniem do istniejącej kotłowni i wentylacji. Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawierają kosztorysy ślepe w poszczególnych branżach. Szczegółowy zakres prac ogólnobudowlanych ujęty jest w dokumentacji technicznej - Projekt Zmiany sposobu użytkowania wraz z przebudową pomieszczeń handlowych w budynku administracyjno - biurowo - usługowym na siedzibę Publicznego Ogniska Plastycznego przy ul. Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Mazowieckim opracowanej przez Firmę Projektowo - Usługowo - Budowlaną Jan Wosik z Sochaczewa, ul. M. Konopnickiej 55a, kod 96-500 Sochaczew, stanowiącej załącznik Nr 8 i przedmiaru robót - kosztorys ślepy załącznik nr 8a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załącznik nr 8b do SIWZ, kosztorys ślepy zał. 8c do SIWZ. Dokumentacja części elektrycznej stanowi załącznik nr 9 i przedmiaru robót - kosztorys ślepy elektryczny załącznik nr 9a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Elektrycznych załącznik nr 9b do SIWZ, Cześć Teletechniczna Instalacji Systemy Sygnalizacji Pożarowej SSP zał. 9c do SIWZ, Cześć Teletechniczna Instalcji Sieci Logicznej IT zał. 9d do SIWZ, Cześć Teletechniczna Instalcji Systemu Telewizji Dozorowej CCTV zał. 9e do SIWZ, Cześć Teletechniczna Instalacji Systemu Sygnalizacji Włamania I Napadu SSWiN oraz Kontroli Dostępu KD zał. 9f do SIWZ, kosztorys ślepy zał. 9g do SIWZ. Dokumentacja części wodno-kanalizacyjnej + c.o. + wentylacja stanowi załącznik nr 10 i przedmiaru robót - kosztorys ślepy w trzech częściach załącznik nr 10a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Wodno-Kanalizacyjnych, C.O., Wentylacji Mechanicznej i Klimatyzacji załącznik nr 10b do SIWZ, kosztorys ślepy WOD-KAN zał. 10c do SIWZ, kosztorys ślepy C.O. zał. 10d do SIWZ, kosztorys ślepy Wentylacja Mechaniczna i Klimatyzacja zał. 10e do SIWZ. Zbiorcze zestawienie kosztów w poszczególnych częściach stanowi Tabela Kosztowa załącznik Nr 7 do SIWZ ujmująca też obsługę geodezyjną inwestycji. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót w poszczególnych branżach. Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysie ślepym i przedmiarze robót) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty dodatkowe lub uzupełniające według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania. Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym. Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( STWiORB) we wszystkich branżach. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.). Zamawiający dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców do wykonania prac: - robót instalacji wodno-kanalizacyjnych, c.o., wentylacji i klimatyzacji, - robót elektrycznych we wszystkich częściach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENERGODOMY Sp. z o.o., Plac Hallera 5/27, 03-464 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 621137,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 745445,49

  • Oferta z najniższą ceną: 718811,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1079940,42

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.