eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › PN 09 2009 Dostawa leków do Apteki Szpitalnej SP ZOZ w Krasnymstawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-02

Krasnystaw: PN 09 2009 Dostawa leków do Apteki Szpitalnej SP ZOZ w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 57681 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie , ul. M. Sobieskiego 4B, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762170, faks 082 5764901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkrasnystaw.com
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.spzozkrasnystaw.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 09 2009 Dostawa leków do Apteki Szpitalnej SP ZOZ w Krasnymstawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup leków podzielony na 3 pakiety wraz z dostawą do Apteki Szpitalnej SP ZOZ w Krasnymstawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikający z braku zapotrzebowania. 3. Wymagany termin ważności oferowanego produktu wynosi, co najmniej 12 miesięcy od dnia ich dostawy. 4. Przez leki stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (Dz. U. Nr 126 z późn. zm.). 5. Leki muszą być dopuszczone do obrotu na zasadach określonych w art. 3 i 4a ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (Dz. U. Nr 126 poz. 1381 z późn. zm.). 6. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących co najmniej 1 pakiet..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Wadium dla całego zamówienia wynosi: 1 050,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćdziesiąt złotych), w tym dla poszczególnych części: Pakiet 10 350,00 zł Pakiet 35 200,00 zł Pakiet 41 500,00 zł W przypadku złożenia oferty częściowej Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danej części. W przypadku złożenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. Jeżeli wysokość wniesionego wadium będzie niższa niż suma wynikająca z poszczególnych części zamówienia, zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione w wymaganej wysokości. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Kredyt Bank S.A Oddział Chełm, Nr rachunku 98 1500 1373 1213 7001 1365 0000 z dopiskiem: Wadium PN 09 2009 Leki 4. Wykonawca powinien złożyć w ofercie dowód wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż pieniądzu wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty gwarancję bądź poręczenie w następujący sposób: kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć z ofertą, natomiast oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w taki sposób, aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty. W przypadku, gdy oryginał dokumentu będzie zszyty, zbindowany lub w inny sposób trwale złączony z ofertą zamawiający nie dokona jego zwrotu. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 6.1 być wystawione na Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 4 B, 22-300 Krasnystaw, 6.2 zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy, 6.3 w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 5 ustawy każdego z tych wykonawców, 6.4 okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. 7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiający dokonuje zwrotu wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia mają tylko ci Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY brak któregokolwiek z poniższych dokumentów lub dokumenty o treści odmiennej od wymaganych spowoduje odrzucenie oferty. 1. FORMULARZ OFERTOWY (Załącznik Nr 1). 2. FORMULARZ CENOWY (Załącznik Nr 2). Instrukcja postępowania z Formularzem cenowym oferty w wersji elektronicznej: 2.1. Zakazuje się wprowadzania jakichkolwiek zmian i modyfikacji otrzymanego załącznika, a w szczególności usuwania komórek lub arkuszy. 2.2. Po wypełnieniu formularza należy: - zapisać go na dyskietce ( lub innym nośniku informacji ) jako plik o nazwie nazwa wykonawcy.xls i przekazać Zamawiającemu wraz z ofertą, - wydrukować arkusze z częściami na które Wykonawca składa ofertę, podpisać je i złożyć wraz z innymi wymaganymi dokumentami. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp (Załącznik Nr 3). 4. Zezwolenie na obrót produktami leczniczymi. Należy przedstawić jeden z dokumentów: 4.1. Kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, a w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i środki odurzające - odpowiednio wymagane zezwolenie. 4.2. Kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie, jeżeli wykonawca jest wytwórcą. 4.3. W przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia przyznane przez GIF w zakresie obrotu produktami leczniczymi. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaakceptowany Wzór umowy sprzedaży (Załącznik Nr 4). 8. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 9. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty wystawione w języku obcym, należy złożyć w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski, poświadczone przez tłumacza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkrasnystaw.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 4B, 22-300 Krasnystaw.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria SP ZOZ w Krasnymstawie..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 10. WADIUM 350 PLN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ACIDUM BENZOICUM SUBST. 1KG x 1 KILOGRAMY 1,00 2 ACIDUM BORICUM SUBST. 1KG x 1 KILOGRAMY 2,00 3 AMMONIUM BROMATUM SUBST. 1 KG. X 1 KILOGRAMY 0,50 4 ARGENTUM NITRICUM SUBST. 1 KG x 1 KILOGRAMY 0,10 5 ATROPINUM SULFURICUM SUBST. 1 G x1 GRAMY 10,00 6 CODEINUM PHOSPHORICUM SUBST. 1 KG x 1 KILOGRAMY 0,05 7 CHLORAMPHENICOL SUBST. 1 KG x 1 KILOGRAMY 0,02 8 EPHEDRINUM HYDROCHLORICUM SUBST. 1KG x1 KILOGRAMY 0,01 9 ETHACRIDINI LACTAS SUBST. 1 KG x 1 KILOGRAMY 0,40 10 METHYLROSANILINIUM CHLORIDE SUBST x 1 KILOGRAMY 0,01 11 FORMALDEHYDE PŁYN 40% 1 KG x1 KILOGRAMY 30,00 12 GLUCOSUM FPIV SUBST. 1 KG x 1 OPAKOWANIE 100,00 13 GLYCEROLUM PŁYN 86% x1 KILOGRAMY 1,00 14 HOMATROPINUM HYDROBROMICUM SUBST. 1G GRAMY 10,00 15 JODYNA PŁYN 1 KG x1 KILOGRAMY 8,00 16 KALIUM BROMATUM SUBST. 1 KG x 1 KILOGRAMY 1,00 17 KALIUM GUAJACOLOSULFONICUM SUBST. 1 KG x 1 KILOGRAMY 0,05 18 KALIUM JODATUM SUBST. 1 KG x 1 KILOGRAMY 0,20 19 NATRIUM BICARBONICUM SUBST. 1 KG x 1 KILOGRAMY 5,00 20 NATRIUM BROMATUM SUBST. 1 KG x 1 KILOGRAMY 10,00 21 NATRIUM CHLORATUM SUBST. 1 KG x 1 OPAKOWANIE 20,00 22 NEOMYCIN SUBST. 1G x 1 GRAMY 40,00 23 OLEUM CACAO SUBST. 1 KG x 1 KILOGRAMY 0,20 24 RICINI OLEUM PŁYN 1 KG x 1 KILOGRAMY 15,00 25 PARAFFINUM LIQUIDUM PŁYN 1 KG x 1 KILOGRAMY 40,00 26 HYDROGEN PEROXIDE PŁYN 30% 1 KG x 1 KILOGRAMY 15,00 27 PHENOBARBITALUM NATRICUM SUBST. 1 KG x 1 KILOGRAMY 0,60 28 PILOCARPINUM HYDROCHLORICUM SUBST. 1G OPAKOWANIE 20,00 29 LACTOSE SUBST. 1 KG x 1 KILOGRAMY 0,50 30 SCOPOLAMINUM HYDROBROMICUM SUBST. 1 G x1 GRAMY 5,00 31 SPIRYTUS SALICYLOWY PŁYN 2% x1 KILOGRAMY 400,00 32 TALCUM SUBST. 1 KG x 1 KILOGRAMY 2,00 33 TINCTURA ADONIDIS VERNALIS TIT PŁYN 1KG x1 KILOGRAMY 20,00 34 TINCTURA VALERIANAE PŁYN 800 G x1 KILOGRAMY 30,00 35 VASELINUM ALBUM PODŁOŻE DO 1 KG x 1 KILOGRAMY 5,00 36 BISMUTH SUBGALLATE SUBST. KILIGRAM 0,50 37 CALCIUM CARBONATE SUBST. KILIGRAM 10,00 38 JODINE SUBST. KILIGRAM 0,04 39 GENTAMICIN SUBST. GRAM 100,00 40 LANOLINUM ANHYDRICUM SUBST. KILIGRAM 0,20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 35. WADIUM 200 PLN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 INSULIN ASPART INJ. 100 JM/ML 3ML x 5 AMP. OPAKOWANIE 10 2 INSULIN ASPART 30 100 JM/ML 3ML x 5 AMP. OPAKOWANIE 10 3 INSULIN ASPART 50 100 JM/ML 3ML x 5 AMP. OPAKOWANIE 10 4 INSULIN HUMAN 30 100 JM/ML 3 ML X 5 AMP. OPAKOWANIE 10 5 INSULIN HUMAN 40 100 JM/ML 3 ML X 5 AMP. OPAKOWANIE 10 6 INSULIN HUMAN 50 100 JM/ML 3 ML X 5 AMP. OPAKOWANIE 10 7 INSULIN HUMAN 100 JM/ML 3ML X 5 AMP. OPAKOWANIE 10 8 INSULIN HUMAN 100 JM/ML 3ML X 5 AMP. OPAKOWANIE 10 9 INSULINUM HUMANUM R 100 JM/ML 3ML x 5 AMP. OPAKOWANIE 10 10 INSULINUM HUMANUM N 100 JM/ML 3 ML X 5 AMP. OPAKOWANIE 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 41. WADIUM 500 PLN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 HYALURONIDASE x10 amp. OPAKOWANIE 24 2 ISOPROPYLONORADRENALINA x 25 amp. OPAKOWANIE 2 3 POVIDONE-IODINE 5% GUTTAE OPHT. 30 ml FLAKON 8 4 ACETYLOCHOLINCHLORID 2 ml amp. AMPUŁKA 100 5 ACETAZOLAMID 500 mg/5ml FIOLKA 20 6 METHERGIN 0,2 mg/ml x 10 amp. OPAKOWANIE 2 7 PHENYLEPHRINE HYDROCHLORIDE MINIMS 2,5% GUTTEE OPHT. OPAKOWANIE 8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.